• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2021 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2021 10:50

Detail zákazky Z202114703

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2021 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    19.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.07.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.07.2021 10:50

Základné údaje

Z202114703

OF-236025

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5851032

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení 16

toner, obrazový valec, transportný pás, odpadová nádoba

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Funkcia
ORIGINÁLNE tonery od výrobcu, (okrem položiek pod č. 16 a č. 17, ktoré musia byť KOMPATIBILNÉ, nie repasované) na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Canon MF8340C - Cartridge 718 čierny (3400 strán) originál ks 5
2. Canon MF8340C - Cartridge 718 modrý (2900 strán) originál ks 4
3. Canon MF8340C - Cartridge 718 červený (2900 strán) originál ks 4
4. Canon MF8340C - Cartridge 718 žltý (2900 strán) originál ks 4
5. OKI MC563/573 - OKI 46490608 čierny (7000 strán) originál ks 8
6. OKI MC563/573 - OKI 46490607 modrý (6000 strán) originál ks 5
7. OKI MC563/573 - OKI 46490605 žltý (6000 strán) originál ks 5
8. OKI MC563/573 - OKI 46490606 červený (6000 strán) originál ks 5
9. OKI B401d - OKI 44992402 čierny (2500 strán) originál ks 4
10. OKI B432dn - OKI 45807106 čierny (7000 strán) originál ks 1
11. OKI B432dn - OKI 45807111 čierny (12000 strán) originál ks 1
12. HP MFP M480f - HP W2030X čierny (7500 strán) originál ks 2
13. HP MFP M480f - HP W2031X modrý (6000 strán) originál ks 1
14. HP MFP M480f - HP W2032X žltý (6000 strán) originál ks 1
15. HP MFP M480f - HP W2033X červený (6000 strán) originál ks 1
16. HP LJ 2035 - HP CE505A (2300 strán) kompatibilný ks 2
17. HP LaserJet 1010 - Q2612A čierna (2000 strán) kompatibilný ks 2
 2. Obrazové valce
Funkcia
ORIGINÁLNE obrazové valce od výrobcu, na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OKI MB461dn / OKI MB472 / OKI B432 - OKI 44574302 (25000 strán) ks 1
2. OKI B401d - OKI 44574307 (25000 strán) ks 1
3. OKI MC342dn/OKI MC363dn - OKI 44968301 (30000 strán) ks 12
4. OKI MC853dn - OKI 44844472 čierny (30000 strán) ks 1
5. Xerox 7220 - Xerox 013R00659 červený (51000 strán) ks 1
 3. Transportné pásy
Funkcia
ORIGINÁLNE transportné pásy od výrobcu, na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OKI MC342dn/OKI MC363dn - OKI 44472202 (60000 strán) ks 6
 4. Odpadová nádoba
Funkcia
ORIGINÁLNA odpadová nádoba od výrobcu, na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Xerox 7220 - Xerox 008R13089 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz (pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak), v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave a nový (nepoužívaný, nerozbalený).
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a parametroch a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 13:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 7:00 do 14:00 h.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta.
Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ má nárok preveriť si pravosť originálnych tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení u renomovaných spoločností OKI, HP, Canon, Xerox do 14 dní od dodania tovaru.
Dodávateľ  v plnom rozsahu zodpovedá za poškodenie tlačiarne spôsobené vadou dodaného materiálu (napr. vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru) a v prípade preukázania takéhoto poškodenia servisným technikom podľa výberu objednávateľa sa dodávateľ zaväzuje uhradiť všetky náklady súvisiace s diagnostikou a opravou takto poškodenej tlačiarne.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery a ostatný spotrebný materiál do kancelárskych zariadení a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu. Dodávateľ je povinný odobrať tonery a použitý spotrebný materiál do kancelárskych zariadení v lehote do 5 pracovných dní od emailovej požiadavky objednávateľa (v približnej frekvencii 1x mesačne v trvaní 6 mesiacov od uzatvorenia zmluvy).
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vyriešiť reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie.
Výraz "kompatibilný" pri toneroch v tejto zákazke znamená, že každá súčiastka kazety (optický valec, magnetický valec, stierky, čipy aj piny a ostatné súčiastky) sú nové, neboli nikdy použité a sú otestované a zapečatené. Pôvodné puzdro musí byť pred montážou očistené v ultrazvukových práčkach. Tieto tonerové kazety sú vyrábané certifikovanými firmami pod prísnym dohľadom autorizovaných technologických pracovísk v súčinnosti s orgánmi technickej kontroly.
Názov Upresnenie
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu na každej náplni garantujúce nepoškodenie stroja. Nedodržanie tejto podmienky bude objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Dodávka tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení 16

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnym tonerovým kazetám. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta, čím sa podporí rast slovenskej ekonomiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

02.08.2021 07:00 — 13.08.2021 13:00

1,00 celý rozsah

8 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.07.2021 08:00

19.07.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.07.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.07.2021 13:08 - Vstupná ponuka 8 100,00 € Cena s DPH
19.07.2021 09:08 - Najvýhodnejšia ponuka 8 099,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS