• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2021 13:35
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2021 15:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2021 15:35

Detail zákazky Z202114698

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2021 13:35
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2021 15:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2021 15:35

Základné údaje

Z202114698

OF-238256

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5840010

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier

kancelársky papier, xerografický papier, A3, A4, A5, papier do tlačiarní, papier na fotokopírovanie

  • 30197644-2 - Xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier
Funkcia
Kancelársky papier do tlačiarní a kopírovacích zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky xerografický papier biely, 80g/m2 formát A3, rozmery: 297x420mm, belosť min. 161 CIE ±5% , balík á 500 ks bal 200
Kancelársky xerografický papier biely, 80g/m2, formát A4, rozmery: 210x297 mm, belosť min. 161 CIE ±5%, balík á 500 ks bal 15000
Kancelársky xerografický papier biely, 80g/m2, formát A5, rozmery: 210x148,5mm, belosť min. 161 CIE ±5%, á balík á 500 ks, bal 2000
Kancelársky xerografický papier biely, 80g/m2, rozmery: 105x297mm, belosť min. 161 CIE ±5% , balík á 500 ks bal 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hmotnosť / Gramáž 80g/m2
Farba biela
nie recyklovaný, vhodný pre všetky vysokokvalitné kopírovanie s garantovanou kvalitou, vhodný pre obojstranné kopírovanie a tlač. ano
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy.
• Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia.
• Táto zmluva sa uzatvára na obdobie 24 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu tejto zmluvy, podľa toho, ktorá z týchto dvoch skutočností nastane skôr.
• Predmet plnenia musí spĺňať všetky požadované vlastnosti tak ako sú uvedené v technickej špecifikácii tejto zmluvy.
• Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť množstvá zazmluvnených tovarov, pri dodržaní maximálnej celkovej ceny plnenia tejto zmluvy.
• Objednávateľ požaduje dodanie tovaru: - do centrálneho skladu nachádzajúceho sa v objekte objednávateľa a troch pobočiek v Bratislave, Trenčíne a na Sliači v pracovných dňoch od pondelka do piatku v čase od 07:30 hod do 14:00 hod.
- odovzdanie tovaru zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy v lehote najneskôr do 7 dní odo dňa účinnosti zmluvy),
- s dodacím listom/faktúrou, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, aj s DPH. Dodací list musí byť opatrený podpisom objednávateľa preukazujúcim dodanie a prevzatie tovaru. V prípade, že faktúra nebude súčasťou dodacieho listu, dodávateľ ju bezodkladne zašle objednávateľovi elektronicky, aj poštou.
• Objednávka musí obsahovať: (i) určenie druhu alebo druhov požadovaného tovaru v súlade s touto zmluvou, (ii) určenie počtu tovaru, (iii) určenie časového limitu na dodávku objednaného tovaru s rešpektovaním minimálnej dodacej doby podľa týchto zmluvných podmienok, (iv) podpis objednávateľa a dátum, (v) ďalšie náležitosti podľa dohody zmluvných strán. Objednávateľ v samostatných objednávkach bude špecifikovať druh a množstvo tovaru.
• Dodávateľ sa zaväzuje:- dodať tovar objednávateľovi na základe písomných samostatných objednávok. Objednávky budú realizované elektronicky – emailom.- v prípade, že nie je v možnostiach dodávateľa tovar objednávateľovi dodať z dôvodu že sa uvedený tovar nenachádza na sklade dodávateľa, dodávateľ bezodkladne o tom písomne objednávateľa po doručení objednávky informuje aj s informáciou o termíne dodatočného dodania požadovaného tovaru. Objednávateľ je v takom prípade oprávnený objednávku zmeniť.
- dodávať objednávateľovi tovar podľa tejto zmluvy výlučne v originálnych baleniach a s dokladmi zodpovedajúcimi podmienkam, ktoré sú stanovené v príslušných právnych predpisoch a rozhodnutiach príslušných orgánov verejnej správy upravujúcich uchovávanie a ochranu tovaru podľa tejto zmluvy.
• V prípade, ak sa dodávateľ omešká s potvrdením objednávky o viac ako 1 hodinu, zaväzuje sa objednávateľovi uhradiť zmluvnú pokutu vo výške 30 Eur za každú hodinu omeškania. Nárok objednávateľa na náhradu škody týmto nie je dotknutý. Objednávateľovi vzniká nárok na zmluvnú pokutu za každé takéto porušenie zo strany dodávateľa.
• Splatnosť zmluvnej pokuty vzniká dňom jej uplatnenia objednávateľom.
• Objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť, ak (i) sa dodávateľ s dodaním tovaru omešká o viac ako 3 dni, (ii) dodaný tovar nespĺňa podmienky, tak ako sú upravené v tejto zmluve.
• Ak dodávateľ mešká so splnením termínov vybavenia oprávnených reklamácií, môže objednávateľ účtovať dodávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % za každý deň omeškania z celkovej zmluvnej ceny vadného predmetu zmluvy.
• Ak dodávateľ dodá objednávateľovi tovar inej akosti, množstve a vyhotovenia, ako je stanovené v tejto zmluve a v jednotlivých objednávkach a rozpise cien tovaru po položkách po uzatvorení zmluvy, porušuje tým povinnosť ustanovenú v § 420 Obchodného zákonníka a dodávka tovaru je vadná. Vadnou je tiež dodávka iného, než dohodnutého tovaru. Objednávateľ si v takto prípade vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť z dôvodu nedodržania množstva a kvality dodaného tovaru.
• Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v dĺžke zodpovedajúcej dĺžke záruky poskytnutej výrobcom tovaru, ktorá nesmie byt kratšia ako 12 mesiacov.
• Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa na základe faktúry doručenej dodávateľom za ucelenú časť plnenia, ktorej prílohou musí byť aj fotokópia objednávky. Objednávateľ neposkytne preddavky za tovar.
• Faktúra bude vystavená na objednávateľa, s ktorým bude uzatvorená zmluva.
• Splatnosť faktúr bude 60 dní.
• Túto zmluvu je možné taktiež ukončiť (i) dohodu zmluvných strán, (ii) výpoveďou ktorejkoľvek zmluvnej strany bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je 1 mesiac a začne plynúť deň nasledujúci po dni, kedy bola výpoveď druhej zmluvnej strane doručená.
• Dodávateľ sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti / záväzky / vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo jej právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon.
V prípade porušenia tejto povinnosti dodávateľom, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť a to s účinnosťou ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Názov Upresnenie
Frekvencia dodávok 1 x za 60 dní
Dodacia lehota do 14 dní od doručenia objednávky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. gen.M.Vesela 21, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

15.07.2021 13:33

1,00 balík

45 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.07.2021 13:35

09.07.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.07.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 339
 50
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.07.2021 10:43 - Vstupná ponuka 45 400,00 € Cena bez DPH
09.07.2021 13:05 - Najvýhodnejšia ponuka 45 390,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS