31364501
Železnice Slovenskej Republiky
Klemensova 8, Bratislava, 81361, SVK
47086661
Boris Vencel
Hviezdoslavova 280/6, Žiar nad Hronom, 96501, SVK
Veľkoplošný (dočasný) pútač
pútač, informačná tabuľa, reklamná tabuľa, publicita projektov EÚ
Tovar, Služba
1. Veľkoplošný (dočasný) pútač
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie informovania verejnosti o zdrojoch financovania projektu z fondov EÚ počas realizácie projektu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
šírka | mm | 2500 | ||
výška | mm | 1500 | ||
hrúbka | mm | 3 | ||
množstvo | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | odolný voči poveternostným vplyvom, tvarovo stály; sendvičová doska tvorená vrstvami hliník/plast/hliník |
tlač | plnofarebná, stálofarebná,odolná voči UV žiareniu; priamo na dosku/fólia/samolepka |
povrchová úprava | laminácia |
orientácia | na šírku |
grafický návrh | bude obsahovať text a logá |
montáž | na existujúce konštrukcie do exteriéru (napríklad na stenu, na zábradlie, na oplotenie, na protihlukovú stenu; pomocou skrutiek, lepením a pod.) |
životnosť materiálu a tlače | min. 60 mesiacov |
Názov |
A) Celková cena predmetu Zmluvy v sebe zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s plnením predmetu Zmluvy, vrátane, ale nielen vypracovania grafických návrhov, dopravy na miesto/miesta plnenia a montáže. Konkrétne miesto montáže v mieste plnenia určí Objednávateľ v písomnej výzve. Na realizáciu samotnej montáže môže byť potrebné použitie rebríka. |
B) Realizácia plnenia sa vykoná do 3 týždňov od doručenia písomnej výzvy Objednávateľa. |
C) Veľkoplošný (dočasný) pútač bude obsahovať povinné informácie v súlade s požiadavkami aktuálne platného Manuálu pre informovanie a komunikáciu pre prijímateľov Operačný program Integrovaná infraštruktúra 2014 – 2020 (ďalej len „Manuál pre informovanie a komunikáciu“). |
D) Grafický návrh musí byť spracovaný podľa návrhu vizualizácie veľkoplošného (dočasného) pútača: Variant B - rozšírený variant s doplňujúcimi informáciami, uvedeného v aktuálne platnom Dizajn manuáli Operačný program Integrovaná infraštruktúra 2014-2020 (ďalej len „Dizajn manuál“) a v súlade s informáciami poskytnutými Objednávateľom. |
E) Manuál pre informovanie a komunikáciu a Dizajn manuál sú zverejnené na webovej stránke Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky. |
F) Informácie týkajúce sa predmetu plnenia poskytne Objednávateľ v písomnej výzve. |
G) Grafický návrh veľkoplošného (dočasného) pútača (súlad návrhu s požiadavkami Dizajn manuálu a s poskytnutými informáciami Objednávateľa) musí byť pred jeho výrobou skontrolovaný a odsúhlasený Objednávateľom. Za týmto účelom Dodávateľ doručí grafický návrh v .pdf formáte na e-mail kontaktnej osoby Objednávateľa v termíne, ktorý Objednávateľ uvedie v písomnej výzve. |
H) Faktúra bude predložená v 4 vyhotoveniach, pričom každé vyhotovenie musí byť rovnopis s originálnymi podpismi. Ku každému vyhotoveniu faktúry musí byť priložený preberací protokol podpísaný oprávnenou osobou Dodávateľa a oprávnenou osobou Objednávateľa. |
I) Preberací protokol bude vyhotovený podľa vzoru preberacieho protokolu, ktorý Objednávateľ zašle Dodávateľovi v prílohe písomnej výzvy. Preberací protokol bude vyhotovený v 6 vyhotoveniach (origináloch s podpismi), z ktorých 1 vyhotovenie je určené pre Objednávateľa, 1 vyhotovenie je určené pre Dodávateľa a zvyšné 4 vyhotovenia budú tvoriť prílohu faktúr. Pre vylúčenie pochybností platí, že Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom. |
J) Číslo účtu Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť totožné s číslom účtu Dodávateľa uvedeným v Zmluve. |
K) Akákoľvek zmena bankového účtu Dodávateľa sa považuje za zmenu Zmluvy, ktorú je možné vykonať len na základe písomného dodatku uzatvoreného v súlade so Zmluvou. |
L) Nakoľko sa jedná o zákazku financovanú z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra 2014 - 2020 uplatňujú sa ustanovenia VZP Čl. XV Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ. |
M) Po zazmluvnení zákazky bude Dodávateľovi systémom EKS odoslaná emailová notifikácia s údajmi (meno, telefónne číslo a e-mail) o kontaktnej osobe Objednávateľa. Pre potreby komunikácie Dodávateľ oznámi meno, telefónne číslo a e-mail jeho kontaktnej osoby do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti Zmluvy na e-mail kontaktnej osoby Objednávateľa. Kontaktná osoba Objednávateľa určená pre komunikáciu so Zhotoviteľom pre potreby plnenia predmetu Zmluvy bude oznámená v písomnej výzve Objednávateľa. |
ŽST Haniska pri Košiciach, ŽST Moldava nad Bodvou mesto (TIOP), Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
14.07.2021 08:00 — 14.10.2021 14:00
2,00 ks
660,82
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.07.2021 11:51
09.07.2021 12:00
09.07.2021 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.07.2021 11:57 - Vstupná ponuka | 660,82 | € | Cena bez DPH |
06.07.2021 15:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 540,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: