• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2021 11:51
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2021 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2021 12:55

Detail zákazky Z202114675

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2021 11:51
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2021 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2021 12:55

Základné údaje

Z202114675

OF-226762

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5840000

Objednávateľ

31364501

Železnice Slovenskej Republiky

Klemensova 8, Bratislava, 81361, SVK

Dodávateľ

47086661

Boris Vencel

Hviezdoslavova 280/6, Žiar nad Hronom, 96501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Veľkoplošný (dočasný) pútač

pútač, informačná tabuľa, reklamná tabuľa, publicita projektov EÚ

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 35261000-1 - Informačné panely
  • 30195000-2 - Tabule
  • 79822500-7 - Grafické návrhy
  • 79800000-2 - Tlačiarenské a príbuzné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veľkoplošný (dočasný)  pútač
Funkcia
Zabezpečenie informovania verejnosti o zdrojoch financovania projektu z fondov EÚ počas realizácie projektu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šírka mm 2500
výška mm 1500
hrúbka mm 3
množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál odolný voči poveternostným vplyvom, tvarovo stály; sendvičová doska tvorená vrstvami hliník/plast/hliník
tlač plnofarebná, stálofarebná,odolná voči UV žiareniu; priamo na dosku/fólia/samolepka
povrchová úprava laminácia
orientácia na šírku
grafický návrh bude obsahovať text a logá
montáž na existujúce konštrukcie do exteriéru (napríklad na stenu, na zábradlie, na oplotenie, na protihlukovú stenu; pomocou skrutiek, lepením a pod.)
životnosť materiálu a tlače min. 60 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
A) Celková cena predmetu Zmluvy v sebe zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s plnením predmetu Zmluvy, vrátane, ale nielen vypracovania grafických návrhov, dopravy na miesto/miesta plnenia a montáže. Konkrétne miesto montáže v mieste plnenia určí Objednávateľ v písomnej výzve.  Na realizáciu samotnej montáže môže byť potrebné použitie rebríka.
B) Realizácia plnenia sa vykoná do 3 týždňov od doručenia písomnej výzvy Objednávateľa.
C) Veľkoplošný (dočasný) pútač bude obsahovať povinné informácie v súlade s požiadavkami aktuálne platného Manuálu pre informovanie a komunikáciu pre prijímateľov Operačný program Integrovaná infraštruktúra 2014 – 2020 (ďalej len „Manuál pre informovanie a komunikáciu“).
D) Grafický návrh musí byť spracovaný podľa návrhu vizualizácie veľkoplošného (dočasného) pútača: Variant B - rozšírený variant s doplňujúcimi informáciami, uvedeného v aktuálne platnom Dizajn manuáli Operačný program Integrovaná infraštruktúra 2014-2020 (ďalej len „Dizajn manuál“) a v súlade s informáciami poskytnutými Objednávateľom.
E) Manuál pre informovanie a komunikáciu a Dizajn manuál sú zverejnené na webovej stránke Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky.
F) Informácie týkajúce sa predmetu plnenia poskytne Objednávateľ v písomnej výzve.
G) Grafický návrh veľkoplošného (dočasného) pútača (súlad návrhu s požiadavkami Dizajn manuálu a s poskytnutými informáciami Objednávateľa) musí byť pred jeho výrobou skontrolovaný a odsúhlasený Objednávateľom. Za týmto účelom Dodávateľ doručí grafický návrh v .pdf formáte na e-mail kontaktnej osoby Objednávateľa v termíne, ktorý Objednávateľ uvedie v písomnej výzve.
H) Faktúra bude predložená v 4 vyhotoveniach, pričom každé vyhotovenie musí byť rovnopis s originálnymi podpismi. Ku každému vyhotoveniu faktúry musí byť priložený preberací protokol podpísaný oprávnenou osobou Dodávateľa a oprávnenou osobou Objednávateľa.
I) Preberací protokol bude vyhotovený podľa vzoru preberacieho protokolu, ktorý Objednávateľ zašle Dodávateľovi v prílohe písomnej výzvy. Preberací protokol bude vyhotovený v 6 vyhotoveniach (origináloch s podpismi), z ktorých 1 vyhotovenie je určené pre Objednávateľa, 1 vyhotovenie je určené pre Dodávateľa a zvyšné 4 vyhotovenia budú tvoriť prílohu faktúr. Pre vylúčenie pochybností platí, že Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom.
J) Číslo účtu Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť totožné s číslom účtu Dodávateľa uvedeným v Zmluve.
K) Akákoľvek zmena bankového účtu Dodávateľa sa považuje za zmenu Zmluvy, ktorú je možné vykonať len na základe písomného dodatku uzatvoreného v súlade so Zmluvou.
L) Nakoľko sa jedná o zákazku financovanú z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra 2014 - 2020 uplatňujú sa ustanovenia VZP Čl. XV Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ.
M) Po zazmluvnení zákazky bude Dodávateľovi systémom EKS odoslaná emailová notifikácia s údajmi (meno, telefónne číslo a e-mail) o kontaktnej osobe Objednávateľa.  Pre potreby komunikácie Dodávateľ oznámi meno, telefónne číslo a e-mail jeho kontaktnej osoby do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti Zmluvy na e-mail kontaktnej osoby Objednávateľa. Kontaktná osoba Objednávateľa určená pre komunikáciu so Zhotoviteľom pre potreby plnenia predmetu Zmluvy bude oznámená v písomnej výzve Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ŽST Haniska pri Košiciach, ŽST Moldava nad Bodvou mesto (TIOP), Košice - okolie, Košický, Slovenská republika

14.07.2021 08:00 — 14.10.2021 14:00

2,00 ks

660,82

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.07.2021 11:51

09.07.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.07.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 850
 43
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.07.2021 11:57 - Vstupná ponuka 660,82 € Cena bez DPH
06.07.2021 15:34 - Najvýhodnejšia ponuka 540,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS