• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2021 08:37
  •    Predkladanie ponúk
    13.07.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.07.2021 14:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.07.2021 14:50

Detail zákazky Z202114625

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2021 08:37
  •    Predkladanie ponúk
    13.07.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.07.2021 14:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.07.2021 14:50

Základné údaje

Z202114625

OF-238369

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5843592

Objednávateľ

00735779

Akadémia Policajného zboru v Bratislave

Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK

Dodávateľ

34465324

Imrich Mattoš - IMTEC

Kadnárova 19, Bratislava, 831 52, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nástenná klimatizácia

klimatizácia, lešenie, plošina

  • 42512200-0 - Nástenné klimatizačné mechanizmy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka nástennej klimatizácie a s tým súvisiace činnosti.
Funkcia
Dodanie tovaru "nástennej klimatizácie", vrátane jej inštalácie v kancelárskych priestoroch, s plochou do 15 m², s vonkajšou jednotkou na stenu vo výške cca 10 m, a s tým súvisiacich činnosti: použitie pomocného lešenia a pojazdnej plošiny.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nástenná klimatizačná jednotka v kancelárskych priestoroch, s plochou do 15 m², s vonkajšou jednotkou na stenu vo výške cca 10 m, vrátane dodávky a inštalácie. ks 2
2. Použitie pomocného lešenia. hod. 1
3. Použitie pojazdnej plošiny. hod. 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia dohody, predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek, aj celkovú cenu v EUR bez DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu v EUR s DPH. Celková zmluvná cena je vrátane dopravy, vyloženia tovaru na miesto plnenia, inštalácie a ďalších nákladov spojených s plnením zmluvy.
2. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predložiť oprávnenie plniť predmet tejto zmluvy.
3. Objednávateľ od Dodávateľa požaduje predložiť do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, aktualizovaný podrobný rozpočet, s popisom tovaru, resp. fotodokumentáciu, katalóg výrobkov.
4. Dodávateľ sa Objednávateľovi zaväzuje, že tovar dodá nový, nepoškodený a v záručnej dobe, ktorá začne plynúť dňom prevzatia tovaru. Tovar bude zároveň spĺňať špecifikáciu podľa požiadaviek Objednávateľa. Objednávateľ od Dodávateľa požaduje dodať tovar v pracovných dňoch do 14:00 hod. Dodávateľ je povinný Objednávateľa o dodaní tovaru vopred informovať.
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo alebo špecifikáciu tovaru jednotlivých položiek, podľa jeho skutočnej potreby, pri zachovaní celkovej zmluvnej ceny.
6. Objednávateľ do plnenia zmluvy (viď. bod 9), pošle Dodávateľovi elektronicky (e-mailom) jednorázovú objednávku. Objednávka musí byť schválená obidvoma zmluvnými stranami, t. j. podpísaná oprávnenou osobou a opečiatkovaná.
7. Fakturácia sa vykoná podľa platnej legislatívy, na základe skutočne dodaného tovaru. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný predložiť ku faktúre, aj potvrdenú objednávku, dodací list alebo záručný list (v prípade, že faktúra nebude zároveň aj dodacím listom).
8. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak Dodávateľ nedodá tovar riadne a včas a tovar nebude spĺňať požiadavky určené v zmluve. Dodávateľ je zároveň oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak Objednávateľ riadne a včas, neprevezme tovar a neuhradí požadovanú cenu. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení jednej alebo druhej zmluvnej strane, sa zmluva považuje za zrušenú.
9. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 30. 08. 2021.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

30.08.2021 14:00

1,00 súbor položiek

7 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.07.2021 08:37

13.07.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.07.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 269
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.07.2021 13:15 - Vstupná ponuka 6 999,00 € Cena bez DPH
06.07.2021 15:37 - Najvýhodnejšia ponuka 6 690,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS