00735779
Akadémia Policajného zboru v Bratislave
Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK
34465324
Imrich Mattoš - IMTEC
Kadnárova 19, Bratislava, 831 52, SVK
Nástenná klimatizácia
klimatizácia, lešenie, plošina
Tovar
1. Dodávka nástennej klimatizácie a s tým súvisiace činnosti.
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie tovaru "nástennej klimatizácie", vrátane jej inštalácie v kancelárskych priestoroch, s plochou do 15 m², s vonkajšou jednotkou na stenu vo výške cca 10 m, a s tým súvisiacich činnosti: použitie pomocného lešenia a pojazdnej plošiny. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Nástenná klimatizačná jednotka v kancelárskych priestoroch, s plochou do 15 m², s vonkajšou jednotkou na stenu vo výške cca 10 m, vrátane dodávky a inštalácie. | ks | 2 | ||
2. Použitie pomocného lešenia. | hod. | 1 | ||
3. Použitie pojazdnej plošiny. | hod. | 1 |
Názov |
1. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia dohody, predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek, aj celkovú cenu v EUR bez DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu v EUR s DPH. Celková zmluvná cena je vrátane dopravy, vyloženia tovaru na miesto plnenia, inštalácie a ďalších nákladov spojených s plnením zmluvy. |
2. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predložiť oprávnenie plniť predmet tejto zmluvy. |
3. Objednávateľ od Dodávateľa požaduje predložiť do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, aktualizovaný podrobný rozpočet, s popisom tovaru, resp. fotodokumentáciu, katalóg výrobkov. |
4. Dodávateľ sa Objednávateľovi zaväzuje, že tovar dodá nový, nepoškodený a v záručnej dobe, ktorá začne plynúť dňom prevzatia tovaru. Tovar bude zároveň spĺňať špecifikáciu podľa požiadaviek Objednávateľa. Objednávateľ od Dodávateľa požaduje dodať tovar v pracovných dňoch do 14:00 hod. Dodávateľ je povinný Objednávateľa o dodaní tovaru vopred informovať. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo alebo špecifikáciu tovaru jednotlivých položiek, podľa jeho skutočnej potreby, pri zachovaní celkovej zmluvnej ceny. |
6. Objednávateľ do plnenia zmluvy (viď. bod 9), pošle Dodávateľovi elektronicky (e-mailom) jednorázovú objednávku. Objednávka musí byť schválená obidvoma zmluvnými stranami, t. j. podpísaná oprávnenou osobou a opečiatkovaná. |
7. Fakturácia sa vykoná podľa platnej legislatívy, na základe skutočne dodaného tovaru. Dodávateľ je Objednávateľovi povinný predložiť ku faktúre, aj potvrdenú objednávku, dodací list alebo záručný list (v prípade, že faktúra nebude zároveň aj dodacím listom). |
8. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak Dodávateľ nedodá tovar riadne a včas a tovar nebude spĺňať požiadavky určené v zmluve. Dodávateľ je zároveň oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak Objednávateľ riadne a včas, neprevezme tovar a neuhradí požadovanú cenu. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení jednej alebo druhej zmluvnej strane, sa zmluva považuje za zrušenú. |
9. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 30. 08. 2021. |
Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
30.08.2021 14:00
1,00 súbor položiek
7 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.07.2021 08:37
13.07.2021 14:00
13.07.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.07.2021 13:15 - Vstupná ponuka | 6 999,00 | € | Cena bez DPH |
06.07.2021 15:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 690,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: