• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2021 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    13.07.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2021 08:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2021 08:45

Detail zákazky Z202114604

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2021 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    13.07.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2021 08:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2021 08:45

Základné údaje

Z202114604

OF-238395

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5845286

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

51160374

Softwarepro PS, s.r.o.

Grösslingová 50, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Project Standard 2019

softvér, licencia, Microsoft

  • 48331000-7 - Softvérový balík na riadenie projektov

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Project Standard 2019
Funkcia
1. Softvér - požadujeme originálny softvér od spoločnosti Microsoft.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Project Standard 2019 ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1 Platnosť Softvér je požadovaný ako trvalý, bez časového a územného obmedzenia
1.2 Softvér Softvér môže byť dodaný ako elektronická alebo pevná licencia, inštalačné súbory na pevnom nosiči údajov alebo poskytované elektronickými komunikačnými nástrojmi,
1.2 Softvér jazyková verzia aj pre slovenský jazyk, licencia nie je viazaná so zakúpením zariadenia, na ktorom bude nainštalovaná – prenosná, nie OEM
1.3 Cena určená pre verejnú správu
1.4 Poskytnutie inštalačných súborov a) na pevnom nosiči údajov,
1.4 Poskytnutie inštalačných súborov b) licenčným kľúčom prostredníctvom portálu (možnosť hromadnej inštalácie)
1.5 Variantné riešenie Nepripúšťa sa
1.6 Záruka Na tovary 24 mesiacov v sídle objednávateľa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi originálny softvér vrátane udelenia nevýhradnej licencie na používanie tohto softvéru s názvom „Project Standard 2019“ (ďalej len „softvér“ alebo „tovar“) v počte 6 ks ako licenciu.
Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom.
Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Za účelom preukázania všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne poskytnutie plnenia podľa bodu 6.1.3 OPET je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópiu dokumentu, z ktorého bude vyplývať oprávnenie dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy na území SR (napr. certifikát výrobcu alebo distribútora softvéru).
Úhrada plnenia bude uskutočnená na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní, s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. Faktúru je potrebné doručiť objednávateľovi do 30 dní od obnovy supportu.
Nedodržanie požadovaných vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

19.07.2021 07:00 — 21.07.2021 15:00

1,00 celý rozsah

4 320,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.07.2021 08:00

13.07.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.07.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 16
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.07.2021 08:24 - Vstupná ponuka 4 320,00 € Cena s DPH
13.07.2021 12:57 - Najvýhodnejšia ponuka 4 319,82 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS