• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2021 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2021 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2021 10:55

Detail zákazky Z202114417

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2021 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2021 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2021 10:55

Základné údaje

Z202114417

OF-237803

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5838149

Objednávateľ

42337402

Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum

Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK

Dodávateľ

36319449

tnTEL, s.r.o.

Bratislavská 614, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

IKT

IKT, počítače, tlačiareň, notebook, externý disk

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 42962000-7 - Tlačiarske/kopírovacie a grafické zariadenia
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 30234000-8 - Pamäťové médiá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.Notebook ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Min. požadovaná technická špecifikácia: Procesor: Intel Core i5-7200U (3M Cache, až do 3.1 GHz),Pamäť 8GB (1x8GB) 2400MHz DDR4, Harddisk: 256GB SSD, Monitor: 15.6" FHD (1920x1080) Antireflexný, Grafika: Intel HD 620,Intel Dual Band Wireless
Min. požadovaná technická špecifikácia a výbava: Intel Dual Band Wireless-AC 3165, Bluetooth, porty 3x USB 3.0, čítačka pamäťových kariet, webkamera, 2x reproduktor, SK klávesnica podsvietená ,čítačka odtlačkov prstov- FPR, bezpečnostný zámok
Operačný systém: kompatibilný k firemnej infraštruktúre Windows 10 Professional 64-bit alebo lepšie
Požadovaná záruka: 3 roky na mieste
 2. USB kľúč
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2. USB kľúč ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Min. požadovaná technická špecifikácia: SB 3.1 64 GB Flash disk, rýchlosť čítania až 200 MB/s
 3. Externý disk
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3. Externý disk ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Min. požadovaná technická špecifikácia: Externý disk 4 TB – 2.5", USB 3.0 (spätne kompatibilné s USB 2.0)
 4. Tlačiareň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
4. Tlačiareň ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Min. požadovaná technická špecifikácia: Laserová tlačiareň farebná, multifunkčná, A4 tlačiareň/skener/kopírka/fax, rýchlosť tlače: 30str/min., rozlíšenie tlače max. 9600 x min. 600dpi, rozlíšenie skenovania 600 x 600 dpi farebne
Min. požiadavka na zásobník papiera: štandardná vstupná kapacita papiera 300 listov,bočný vstup na 50 listov,výstupný rošt na 150 listov,obojstranný podávač originálov na 50 listov
Min. požiadavka na rýchlosť podávača originálov a kopírovania: rýchlosť podávača originálov:  35 str/min.,  doba prvej kópie: max. 6,3 s
Min. požadovaná technická špecifikácia: Tlačový jazyk: PCL6 a PS3, Konektivita: ŠTAND. 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T , WiFi, predný USB port pre priamu tlač súborov PDF, pamäť zariadenia max. 3GB + HDD 250GB
Min, požiadavky na displej: farebný dotykový displej v slovenskom jazyku s veľkosťou uhlopriečky 17,75 cm
Min. požadované funkcie: funkcia pre zmazanie všetkých užívateľských dát po ukončení prevádzky, samostatné tlačidlá pre čiernobiele a farebné kopírovanie, ciele skenovania: email, FTP,sieťový priečinok, pamäť USB, plocha
Požadovaná výbava: zariadenie na veľkokapacitné tonery s výťažnosťou min.: 6000 strán pre každú farbu
 5. Notebook 2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
5. Notebook 2 ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Min. požadovaná technická špecifikácia: Procesor:Intel Core i5-7200U (3M Cache,až do 3.1GHz),Pamäť 8GB (1x8GB) 2400MHz DDR4, Harddisk:256GB SSD,Monitor:15.6" FHD (1920x1080) Antireflexný,Grafika:Intel HD 620,Intel Dual Band Wireless-AC 3165
Min. požadované rozhranie a výbava: Bluetooth, porty 3x USB 3.0, čítačka pamäťových kariet, webkamera, 2x reproduktor, SK klávesnica podsvietená ,čítačka odtlačkov prstov- FPR, bezpečnostný zámok
Operačný systém: kompatibilný  k firemnej infraštruktúre  Windows 10 Professional 64-bit alebo lepšie
Požadovaná výbava: 3 roky na mieste
 6. Notebook 3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
6. Notebook 3 ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Min. požadovaná technická špecifikácia: Procesor Intel Core i5 8250U Kaby Lake Refresh, 17.3" LED IPS 1920×1080 antireflexný, RAM 8GB DDR4, Intel UHD Graphics 620, SSD 256GB,
Min. požadované rozhranie a výbava: WiFi 802.11ac, Bluetooth 4.1, HD webkamera, HDMI, USB-C 3.1 Gen 1, USB 3.1 Gen 1, čítačka kariet, 2- článková batéria
Operačný systém: kompatibilný  k firemnej infraštruktúre Windows 10 Pro 64bit alebo lepšie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien do 7 dní od uzavretia zmluvy. S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu, typu preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorými sú napr. skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie alebo technická dokumentácia výrobcu
Zmluva nadobudne účinnosť podľa bodu 4.3 Čl. IV Nadobudnutie platnosti a účinnosti zmluvy 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ obchodných podmienok elektronického trhoviska v nadväznosti na podmienky definované v Čl. XV Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z nenávratných finančných prostriedkov (NFP) poskytnutých poskytnutých Ministerstvom dopravy a výstavby cez MŠVVŠ SR a VA z Európskeho fondu regionálneho rozvoja a zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky v rámci programu OPII – OP Integrovaná infraštruktúra projektu - Dopytovo-orientovaný výskum pre udržateľné a inovatívne potraviny “ (Akronym: Drive4SIFood) s ITMS kódom: 313011V336
Oprávnení zamestnanci poskytovateľa NFP a ďalšie oprávnené osoby v súlade s právnymi predpismi SR a EÚ môžu vykonávať voči dodávateľovi kontrolu/audit obchodných dokumentov a vecnú kontrolu v súvislosti s realizáciou zákazky a dodávateľ je povinný strpieť túto kontrolu a poskytnúť oprávneným osobám súčinnosť v plnej miere.
Ak poskytovateľ neschváli predmetnú zákazku, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO.
Faktúra musí mať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov s uvedením názvu a označenia projektu
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa prevzatia a odsúhlasenia faktúry objednávateľom. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude aj originál dodacieho listu.
Objednávateľ má právo kontrolovať množstvo a kvalitu dodaného tovaru. V prípade, že kupujúci zistí nedostatky, resp. rozpor s vopred dohodnutými požiadavkami, je oprávnený požiadať predávajúceho o ich odstránenie. Predávajúci sa zaväzuje v prípade opodstatnenosti požiadavky kupujúceho tieto nedostatky bezodkladne a bezplatne odstrániť
Predávajúci preberá záruku za akosť tovaru podľa § 429 a nasl. a zodpovedá za vady tovaru podľa § 422 a nasl. Obchodného zákonníka v platnom znení.
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar: a) je nekompletný, b) je poškodený, c) vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu vadného tovaru za nový bezvadný tovar, najneskôr do 7 (siedmich) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním vadného tovaru.
V prípade opakovaného dodania vadného tovaru predávajúcim má kupujúci právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný vadný tovar.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

NPPC-Výskumný ústav potravinársky, Priemyselná 4, 824 75 Bratislava, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

16.07.2021 08:00 — 08.10.2021 15:00

28,00 ks

15 961,47

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.07.2021 13:58

08.07.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.07.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 567
 9
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.07.2021 14:02 - Vstupná ponuka 15 961,00 € Cena bez DPH
06.07.2021 20:43 - Najvýhodnejšia ponuka 15 960,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS