• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2021 13:43
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2021 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2021 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2021 14:35

Detail zákazky Z202114415

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2021 13:43
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2021 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2021 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2021 14:35

Základné údaje

Z202114415

OF-238310

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5838145

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

35768444

BIOTECH s.r.o.

Kresánkova 12, Bratislava, 84105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

E-Platničky do RTCA prístroja

platničky

  • 19500000-1 - Gumené a plastové materiály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. E-Platničky do RTCA prístroja
Funkcia
ACEA E-Plate 16 well pre xCELLigence systém (16-jamkové platničky) - výskumné účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
E-Plate VIEW 16 (6x6 plates) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery 4,0 cm x 8,7 cm x 1,96 cm, vrátane krytu
vzdialenosť jamiek 9 mm od stredu do stredu podľa ANSI/SBS 4-2004 standard
objem 270 µl ± 10 µl
priemer dna 5.0 mm ± 0.075 mm
materiál biokompatibilné povrchy
UV ožiarenie áno
prostredie teplota od  +15°C do +40°C, relatívna vlhkosť max. do 98% bez zarosenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti presne uvedené v špecifikácii kvôli pokračujúcemu výskumu, aby neboli ovplyvnené výsledky porovnateľnosti.
Požadované produkty musia byť validované a spĺňať všetky uvedené požiadavky objednávateľa pre kontinuálnosť a reprodukovateľnosť výsledkov výskumu.
Odberateľ si vyhradzuje právo odmietnuť tovar v prípade, ak nebude dodržaná presná špecifikácia, resp. bude poškodený alebo nevhodný pre účely použitia.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ  je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12.07.2021 08:00 — 30.07.2021 14:00

1,00 ks

2 376,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.07.2021 13:43

08.07.2021 13:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.07.2021 14:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 137
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.07.2021 22:14 - Vstupná ponuka 2 376,00 € Cena s DPH
07.07.2021 22:14 - Najvýhodnejšia ponuka 2 376,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS