• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2021 11:57
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2021 12:11
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2021 12:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2021 13:05

Detail zákazky Z202114394

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2021 11:57
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2021 12:11
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2021 12:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2021 13:05

Základné údaje

Z202114394

OF-238224

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5838129

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika

Výpočtová technika, tlačiarne

  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiareň HP LJ PRO mfp m479dw
Funkcia
Multifunkčné zariadenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlačiareň HP LJ PRO mfp m479dw ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Multifunkčné zariadenie, formát A4, laser, tlač farebná, plochý skener, podávač skeneru ADF, duplex, displej dotykový, rozlíšenie 600x600 DPI, papier max. 200 g/m², rýchlosť tlače (strán/min): A4 27,0st., USB, LAN, WiFi / Bluetooth / Apple AirPrint /
Podporované formáty: PDF / JPEG / TIFF, mesačná záťaž min 15000 strán, pamäť 512MB, Pracovné využitie (mesačne, A4) až 50 000 strán, Optické rozlíšenie skenovania: Až 1 200 x 1 200 dpi, Rýchlosť skenovania (formát A4): Až 29 str./min (čiernobielo), Až 20 str./min (farebne),
Veľkosť skenu na ploche : 216 x 297 mm, LDAP, Skenovanie na USB.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Ak bude ponúkaný ekvivalent uvedených tovarov, obstarávateľ vyžaduje skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody ako dôkaz, že dodaný tovar zodpovedá určenému opisu predmetu zákazky (§ 42, ods. 10 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní).
Ak sa v opisnom formulári a jeho prílohách uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať toľko tovaru, koľko bude aktuálne potrebovať a do výšky vyčlenených finančných prostriedkov
V prípade, že dodávateľ predloží ponuku na iný typ, ktorý musí súhlasiť s požadovanými vlastnosťami a parametrami zariadenia uvedeného v Zmluve je povinný, do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy dodať presné označenie a popis ponúkaného produktu na odsúhlasenie objednávateľovi.
V prípade, že dodávateľ predloží ponuku na iný typ, ktorý musí súhlasiť s požadovanými vlastnosťami a parametrami zariadenia uvedeného v Zmluve je povinný, do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy dodať presné označenie a popis ponúkaného produktu na odsúhlasenie objednávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v špecifikácii predmetu sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať.
Požaduje sa návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku.
Záruka na predmet zákazky min. 24 mesiacov, garantovanie záručného servisu počas trvania záruky.
Objednávateľ môže uplatniť voči dodávateľovi jednorazovo zmluvnú pokutu vo výške 250,- EUR ak objednávateľ v súvislosti s podstatným porušením zmluvy uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

4 008,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.07.2021 11:57

08.07.2021 12:11

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.07.2021 12:26

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 358
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.07.2021 09:22 - Vstupná ponuka 4 008,00 € Cena s DPH
08.07.2021 10:23 - Najvýhodnejšia ponuka 4 006,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS