00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
36396222
Aricoma Systems s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Prenájom multifunkčných kopírovacích zariadení a s tým súvisiace služby
kopírovacie stroje, multifunkčné zariadenie
Tovar, Služba
1. Prenájom multifunkčných kopírovacích zariadení a s tým súvisiace služby
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Multifunkčná tlačiareň, A3, ČB | ks | 2 | ||
Multifunkčná tlačiareň, A3, COLOR | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Multifunkčná tlačiareň, A3, ČB | ---------------------------------------------- |
Typ zariadenia | Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne s možnosťou faxu, ČB |
Formát tlače | A3 |
Technológia tlače | laser |
Fraba tlače | Mono |
Formát papiera | A6R-SRA3, Banner 305x1 219mm |
Jazyky tlače | PCL 6, PCL 5, PostScript 3 kompatibilný |
Rozhranie | USB 3.0, 10/100/1000BaseTX, USB host(4), |
Zabezpečenie | Prístup k funkcii tlače, skenovanie a kopírovanie cez PIN. |
Pamäť | 2 GB |
HDD | 32 GB SSD, možnosť rozšírenia 320GB + šifrovanie dát |
Bezpečnosť | zabezpečenie zariadenia proti spusteniu neautorizovaného firmvéru |
Vstupná kapacita hlavného zásobníka / zásobníkov | 2150 listov |
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) | 150 listov |
Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný) | 4+1 |
Výstupná kapacita zariadenia | 500 listov s možnosťou rozširenia o finišer na 4 000 listov s viacpolohovým zošívaním na 65 listov, zožívanie v rohoch, brožúra, 5 000 spiniek, tri výstupné priehradky |
Podporované hmotnosť médií | 55-300 g/m2 |
Ovládací panel | 9" farebná dotyková obrazovka LCD blokovaná PIN kódom proti neoprávnenému používaniu |
SW ovládače - server | Ovládač pre tlač inštalovateľný a prevádzkovateľný na Microsoft Windows SERVER Server 2008 R2/2012 R2/2016/2019, Mac OS10.5, Linux |
SW ovládače – pracovné stanice | Ovládač pre tlač inštalovateľný a prevádzkovateľný na Microsoft Windows SERVER Server 2008 R2/2012 R2/2016/2019, Mac OS10.5, Linux |
Podpora mobilnej tlače: | podpora mobilnej tlače pre iOS a Anrdoid, Airprint, Mopria, NFC |
Max. spotreba pri tlači | 510W |
Max. spotreba v režime "ready" | 100W |
Max. spotreba v režime "sleep" | 1W |
Rozlíšenie tlače | 1 200x1 200 dpi |
Rýchlosť tlače | 32 str./min. A4 |
Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" | max. 4,3 sekúnd |
Odporúčaná mesačná záťaž | min.20 000 strán |
Maximálna mesačná záťaž | min.200 000 strán |
Obojstranná tlač | automatická |
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej zo zariadením, uzamykanie tonerov | čierna tonerová naplň 20 000 strán podľa ISO/IEC 19798 |
Životnosť valca a vývojky | min. 600 000 A4 |
Rozlíšenie kopírovania | 600x600 dpi |
Rýchlosť kopírovania | 32 str./min. Čierna (A4) |
Obojstranné kopírovanie | štandrad |
Typ skenera | Farebný plochý s automatickým podávačom dokumentov na min. 140 listov |
Rýchlosť skenovania | 80 strán/min ČB, 80 strán/min farebne |
Kvalita skenovania (dpi) | 600 dpi |
Formát naskenovaného súboru | TIFF, PDF, PDF/A, high compression PDF, encrypted PDF, JPEG, XPS, Open XPS |
Funkcie skenovania | Skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, do FTP, na USB, do document boxu |
Zväčšenie / zmenšenie | 25 – 400% v 1% krokoch |
Obojstranné skenovanie | Obojstranné skenovanie s použitím automatického podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru a výmazom prázdných strán |
Manuálne skenovanie | Manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru |
Pdporované funkcie: | ----- |
Prístup | Možnosť doplnenia o integrovanú USB čítačky pre identifikáciu užívateľov pomocou bezkontaktných kariet. |
Vzdialená administrácia a reporting - softvér súčasťou dodávky | Podporný SW prístupný cez webové rozhranie umožňujúci centrálnu správu všetkých zariadení s možnosťou kontroly stavu a notifikácie výmeny spotrebného materiálu. |
--- | Funkčnosť musí byť podporovaná priamo tlačiarňou bez nutnosti inštálacie ďaľšieho HW zariadenia. |
Vzdialená administrácia a reporting - komunikačný protokol | Podpora protokolu SNMP. Funkčnosť musí byť podporovaná priamo tlačiarňou bez nutnosti inštálacie ďaľšieho HW zariadenia. |
Umiestnenie | mobilný stolík |
Multifunkčná tlačiareň, A3, COLOR | ------------------------------------------------- |
Typ zariadenia | Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne s možnosťou faxu |
Formát tlače | A3 |
Technológia tlače | laser |
Farba tlače | farebná |
Formát papiera | A6R-SRA3, Banner 305x1 219mm |
Jazyky tlače | 35/35-A4 17/17-A3 |
Rozhranie | USB 3.0, 10/100/1000BaseTX, USB host(4), |
Pamäť | 4 GB |
HDD | 32 GB SSD, možnosť rozšírenia 320GB + šifrovanie dát |
Bezpečnosť | zabezpečenie zariadenia proti spusteniu neautorizovaného firmvéru |
Vstupná kapacita hlavného zásobníka / zásobníkov | listov2150 |
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača | 150 listov |
Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný) | 4+1 |
Výstupná kapacita zariadenia | 500 listov s možnosťou rozširenia o finišer na 4 000 listov s viacpolohovým zošívaním na 65 listov, brožúra, 5 000 spiniek, tri výstupné priehradky |
Podporované hmotnosť médií | 55-300 g/m2 |
Ovládací panel | 10,1" farebná dotyková obrazovka LCD blokovaná PIN kódom proti neoprávnenému používaniu |
SW ovládače - server | Ovládač pre tlač inštalovateľný a prevádzkovateľný na Microsoft Windows SERVER Server 2008 R2/2012 R2/2016/2019, Mac OS10.5, Linux |
SW ovládače – pracovné stanice | Ovládač pre tlač inštalovateľný a prevádzkovateľný na Microsoft Windows SERVER Server 2008 R2/2012 R2/2016/2019, Mac OS10.5, Linux. |
Podpora mobilnej tlače: | inštalovaná Rfid 125 MHz čítačka v 8 kusoch |
Max. spotreba pri tlači | 537W |
Max. spotreba v režime "ready" | 50W |
Max. spotreba v režime "sleep" | 0,7W |
Rozlíšenie tlače | 1200x1200 dpi |
Rýhchlosť tlače | 32 str./min. Čierna (A4); 32 str./min. Farebná (A4) |
Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" | max. 6 sekúnd |
Odporúčaná mesačná záťaž | min.15000 strán |
Maximálna mesačná záťaž | min.100000 strán |
Obojstranná tlač | automatická |
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej zo zariadením, uzamykanie tonerov | čierna tonerová naplň 25 000 strán podľa ISO/IEC 19798 farebné tonerové náplne 15 000 strán podľa ISO/IEC 19798 |
Životnosť valca a vývojky | min. 200 000/590 000 A4 |
Rozlíšenie kopírovania | 600x600 dpi |
Rýchlosť kopírovania | 32 str./min. Čierna (A4); 32 str./min. Farebná (A4) |
Obojstranné kopírovanie | štandard |
Typ skenera | Farebný plochý s automatickým podávačom dokumentov na min. 140 listov |
Rýchlosť skenovania | 80 strán/min ČB, 80 strán/min farebne |
Kvalita skenovania (dpi) | 600 |
Formát naskenovaného súboru | TIFF, PDF, PDF/A, high compression PDF, encrypted PDF, JPEG, XPS, Open XPS |
Funkcie skenovania | Skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, do FTP, na USB, do document boxu |
Zväčšenie / zmenšenie | 25-100% v 1% krkoch |
Obojstranné skenovanie | Obojstranné skenovanie s použitím automatického podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru a výmazom prázdnych strán |
Manuálne skenovanie | zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru |
Podporné funkcie: | ---- |
- prístup | Možnosť doplnenia o integrovanú USB čítačky pre identifikáciu užívateľov pomocou bezkontaktných kariet. |
- prístup | Senzor pre detekciu osoby v blízkosti zariadenia- automaticke prebudenie zariadenia, možnosť pripojenia Bluetooth alfanumerickej klávesnice pre zadávanie cez ovládací panel |
- vzdialená administrácia a reporting - softvér súčasťou dodávky | Podporný SW prístupný cez webové rozhranie umožňujúci centrálnu správu všetkých zariadení s možnosťou kontroly stavu a notifikácie výmeny spotrebného materiálu. |
- | Funkčnosť musí byť podporovaná priamo tlačiarňou bez nutnosti inštálacie ďaľšieho HW zariadenia. |
- vzdialená administrácia a reporting - komunikačný protokol | Podpora protokolu SNMP. Funkčnosť musí byť podporovaná priamo tlačiarňou bez nutnosti inštálacie ďaľšieho HW zariadenia. |
Umiestnenie | mobilný stolík |
Názov |
Ak sa v technickej a funkčnej špecifikácii uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značky, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľom predložiť ponuky s ekvivalentným riešením, prípadne lepších kvalitatívnych parametrov. Pod pojmom EKVIVALENT sa rozumie iná značka! Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s ROVNAKOU alebo VYŠŠOU kvalitou - parametrami ako požadovaný výrobok. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ je povinný do 5 prac. dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na EKS doručiť Objednávateľovi (mailom a zároveň aj v papierovej podobe podpísané oprávneným zástupcom Dodávateľa) podrobné rozčlenenie celkovej zmluvnej ceny, ktorá sa skladá z: (mesačné nájomné za jednotlivé zariadenia x 36 mesiacov; cena za zariad. spolu) + (predpokladaný počet ČB A4 strán za 36 mesiacov 324 000 x cena za 1 ČB A4 stranu) + (predpokladaný počet COLOR A4 strán za 36 mesiacov 108 000 x cena za 1 COLOR A4 stranu) + cena za odkúpenie (uvedená nižšie). Jednotková cena za výtlačok A4 ČB / A4 COLOR. |
Cena je vrátane dopravy, inštalácie, nastavenia zariadení a zaškolenia personálu v potrebnom rozsahu na mieste plnenia v meste Považská Bystrica (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú Dodávateľovi oznámené). Náklady na uvedenie predmetu zmluvy do prevádzky (napr. inštalácia, licencie, nastavenie, zaškolenie a pod.) sú zahrnuté v cene prenájmu. |
Dodávateľ predloží písomne (mailom) do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na e-mailovú adresu kontaktnej osoby podrobnú technickú špecifikáciu (produktový list) ponúknutých zariadení a softvéru, s označením výrobcu a modelov zariadení. Z predloženej špecifikácie musí byť možné jednoznačne porovnať všetky parametre ponúkaného zariadenia s parametrami a službami požadovanými v technickej špecifikácii a osobitými požiadavkami plnenia. Nedodanie špecifikácie preukázateľne dokladujúcej splnenie týchto podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Dodávateľ predloží písomne (mailom) do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na e-mailovú adresu kontaktnej osoby platný certifikát systému riadenia kvality podľa normy ISO 9001, ISO 14001 a ISO 20000-1. |
Dodávateľ bude vykonávať opravy, servis a údržbu na predmete prenájmu (a na mieste inštalácie) počas celej doby prenájmu. |
Je potrebné zabezpečiť nepretržité fungovanie prenajatých zariadení (napr. tonery musia byť dodané do zásoby vopred, prípadne musia byť dodané pred tým, ako dôjde k vyprázdneniu toneru v jednotlivom zariadení, platí aj pre odpadové nádobky). |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť počas trvania zmluvy bezplatne plnú prevádzkovú schopnosť predmetu zmluvy. Dodávateľ teda nebude od Objednávateľa požadovať žiadne ďalšie odplaty či úhrady súvisiace s nájmom predmetu zmluvy alebo jeho prevádzkou, opravou, údržbou, dodaním spotrebného, servisného materiálu a poskytnutím súvisiacich služieb. Jedinú odplatu pre Dodávateľa predstavuje nájomné a odplata za počet skutočne vytlačených strán. |
Dodávateľ je okrem vyššie uvedeného oprávnený požadovať úhradu nákladov za opravu predmetu zmluvy v prípade, ak sa zistí, že porucha alebo poškodenie predmetu zmluvy bolo spôsobené objednávateľom alebo tretími osobami. |
Dodávateľ je povinný do 48 hodín (lehota plynie počas pracovných dní) od obdržania oznámenia o poruche odstrániť všetky technické poruchy na zariadení alebo zabezpečiť náhradné zariadenie. |
Dodávateľ v prípade nahlásenia vady predmetu zmluvy a/alebo jeho časti zabezpečí opravu len originálnymi náhradnými dielmi. |
Dodávateľ môže u objednávateľa vymeniť zariadenie len v prípade nefunkčnosti zariadenia, opakovaných porúch na zariadení alebo so súhlasom objednávateľa.Vymenené zariadenie musí byť buď vyššej triedy alebo rovnaký model, s menším opotrebovaním ako pôvodné zariadenie. |
V prípade ak sa na jednom zariadení vyskytne tá istá porucha tretí krát v priebehu 9 mesiacov (poruchu, ktorá si vyžaduje zásah Dodávateľa), objednávateľ má nárok na výmenu zariadenia podľa bodu vyššie. |
Objednávateľ sa zaväzuje objednávať spotrebný a servisný tovar pre prenajaté zariadenia počas doby prenájmu výhradne od Dodávateľa. (Predmetom tejto zmluvy nie je dodanie kancelárskeho papieru do prenajatých zariadení). |
Náplne pre farebné multifunkčné zariadenia aj čiernobiele zariadenia musia byť nové originálne. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo po uplynutí doby trvania zmluvy zakúpiť predmet prenájmu za cenu 1 €/ kus +DPH. O tejto skutočnosti spíšu zmluvné strany preberací protokol, príp. kúpnu zmluvu. |
Platby za vyhotovené strany sa budú realizovať na základe skutočne vyhotoveného počtu strán raz za mesiac spolu s odplatou za prenájom zariadení za uvedenú dobu (1 mesiac). |
Cena za vyhotovenú stranu A4 musí zahŕňať kompletný servis zariadení, vrátane nákladov na servisné výjazdy a náklady na kompletnú dodávku spotrebného materiálu (tonery, fotovalce, fixačné jednotky, odpadové nádoby, a pod.) |
Predložené jednotkové ceny prenájmu, farebného a čiernobieleho výtlačku pre jednotlivé typy zariadení sú maximálne, záväzné počas celej doby platnosti zmluvy. |
Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladané množstvo výtlačkov. |
Skenovanie sa neúčtuje. Predpokladá sa 50 000 skenov A4 v priebehu 1 roka. |
Počet strán pre fakturáciu je: A4 - 1 strana, A3 - 2 strany, A4 duplex - 2 strany, A3 duplex - 4 strany. Nefakturujú sa prázdne nepotlačené strany. |
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonerové kazety a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu v súlade s platnou legislatívou. |
Nastavenie zariadení musí zabezpečiť skenovanie do užívateľom definovaného priečinka na cloudový server a do emailu vo formáte JPG a PDF. |
Zmluvné pokuty dohodnuté zmluvou sa nedotýkajú nároku na náhradu škody, ktorá vznikne zmluvnej strane v dôsledku porušenia zmluvných povinností druhou zmluvnou stranou. |
Objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od zmluvy aj v prípade, ak dodávateľ nedodá a nesfunkční zariadenia do 15 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Objednávateľ je povinný zabezpečiť súčinnosť. |
Odstúpenie od zmluvy sa nedotýka nárokov na náhradu škody a na zaplatenie zmluvných pokút. |
Ďalšie dodacie podmienky: |
Jeden driver pre všetky tlačiarne - tlačiarne od jedného výrobcu. |
Cena obsahuje zaškolenie v rozsahu najviac 10 človekohodín. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v technických požiadavkách alebo osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Dodávateľ predloží písomne (mailom) do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na e-mailovú adresu kontaktnej osoby platný certifikát systému riadenia kvality podľa normy ISO 9001, ISO 14001 a ISO 20000-1. |
Navrhnutá hodnota | - |
Nepodstatné pre kvalitu poskytovaných služieb.
Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
01.08.2021 00:00 — 31.07.2024 00:00
36,00 mesiac
13 248,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.07.2021 10:36
08.07.2021 10:30
08.07.2021 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.07.2021 08:34 - Vstupná ponuka | 13 248,00 | € | Cena bez DPH |
08.07.2021 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: