• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2021 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2021 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2021 11:30

Detail zákazky Z202114371

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2021 10:36
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2021 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2021 11:30

Základné údaje

Z202114371

OF-237629

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5838109

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom multifunkčných kopírovacích zariadení a s tým súvisiace služby

kopírovacie stroje, multifunkčné zariadenie

  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje
  • 50313200-4 - Údržba fotokopírovacích strojov
  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 48773000-7 - Obslužné programy na tlač

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenájom multifunkčných kopírovacích zariadení a s tým súvisiace služby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčná tlačiareň, A3, ČB ks 2
Multifunkčná tlačiareň, A3, COLOR ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Multifunkčná tlačiareň, A3, ČB ----------------------------------------------
Typ zariadenia Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne s možnosťou faxu, ČB
Formát tlače A3
Technológia tlače laser
Fraba tlače Mono
Formát papiera A6R-SRA3, Banner 305x1 219mm
Jazyky tlače PCL 6, PCL 5, PostScript 3 kompatibilný
Rozhranie USB 3.0, 10/100/1000BaseTX, USB host(4),
Zabezpečenie Prístup k funkcii tlače, skenovanie a kopírovanie cez PIN.
Pamäť 2 GB
HDD 32 GB SSD, možnosť rozšírenia 320GB + šifrovanie dát
Bezpečnosť zabezpečenie zariadenia proti spusteniu neautorizovaného firmvéru
Vstupná kapacita hlavného zásobníka / zásobníkov 2150 listov
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) 150 listov
Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný) 4+1
Výstupná kapacita zariadenia 500 listov s možnosťou rozširenia o finišer na 4 000 listov s viacpolohovým zošívaním na 65 listov, zožívanie v rohoch, brožúra, 5 000 spiniek, tri výstupné priehradky
Podporované hmotnosť médií 55-300 g/m2
Ovládací panel 9" farebná dotyková obrazovka LCD blokovaná PIN kódom proti neoprávnenému používaniu
SW ovládače - server Ovládač pre tlač inštalovateľný a prevádzkovateľný na Microsoft Windows SERVER Server 2008 R2/2012 R2/2016/2019, Mac OS10.5, Linux
SW ovládače – pracovné stanice Ovládač pre tlač inštalovateľný a prevádzkovateľný na Microsoft Windows SERVER Server 2008 R2/2012 R2/2016/2019, Mac OS10.5, Linux
Podpora mobilnej tlače: podpora mobilnej tlače pre iOS a Anrdoid, Airprint, Mopria, NFC
Max. spotreba pri tlači 510W
Max. spotreba v režime "ready" 100W
Max. spotreba v režime "sleep" 1W
Rozlíšenie tlače 1 200x1 200 dpi
Rýchlosť tlače 32 str./min. A4
Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" max. 4,3 sekúnd
Odporúčaná mesačná záťaž min.20 000 strán
Maximálna mesačná záťaž min.200 000 strán
Obojstranná tlač automatická
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej zo zariadením, uzamykanie tonerov čierna tonerová naplň 20 000 strán podľa ISO/IEC 19798
Životnosť valca a vývojky min. 600 000 A4
Rozlíšenie kopírovania 600x600 dpi
Rýchlosť kopírovania 32 str./min. Čierna (A4)
Obojstranné kopírovanie štandrad
Typ skenera Farebný plochý s automatickým podávačom dokumentov na min. 140 listov
Rýchlosť skenovania 80 strán/min ČB, 80 strán/min farebne
Kvalita skenovania (dpi) 600 dpi
Formát naskenovaného súboru TIFF, PDF, PDF/A, high compression PDF, encrypted PDF, JPEG, XPS, Open XPS
Funkcie skenovania Skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, do FTP, na USB, do document boxu
Zväčšenie / zmenšenie 25 – 400% v 1% krokoch
Obojstranné skenovanie Obojstranné skenovanie s použitím automatického podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru a výmazom prázdných strán
Manuálne skenovanie Manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru
Pdporované funkcie: -----
Prístup Možnosť doplnenia o integrovanú USB čítačky pre identifikáciu užívateľov pomocou bezkontaktných kariet.
Vzdialená administrácia a reporting - softvér súčasťou dodávky Podporný SW prístupný cez webové rozhranie umožňujúci centrálnu správu všetkých zariadení s možnosťou kontroly stavu a notifikácie výmeny spotrebného materiálu.
--- Funkčnosť musí byť podporovaná priamo tlačiarňou bez nutnosti inštálacie ďaľšieho HW zariadenia.
Vzdialená administrácia a reporting - komunikačný protokol Podpora protokolu SNMP. Funkčnosť musí byť podporovaná priamo tlačiarňou bez nutnosti inštálacie ďaľšieho HW zariadenia.
Umiestnenie mobilný stolík
Multifunkčná tlačiareň, A3, COLOR -------------------------------------------------
Typ zariadenia Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne s možnosťou faxu
Formát tlače A3
Technológia tlače laser
Farba tlače farebná
Formát papiera A6R-SRA3, Banner 305x1 219mm
Jazyky tlače 35/35-A4 17/17-A3
Rozhranie USB 3.0, 10/100/1000BaseTX, USB host(4),
Pamäť 4 GB
HDD 32 GB SSD, možnosť rozšírenia 320GB + šifrovanie dát
Bezpečnosť zabezpečenie zariadenia proti spusteniu neautorizovaného firmvéru
Vstupná kapacita hlavného zásobníka / zásobníkov listov2150
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača 150 listov
Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný) 4+1
Výstupná kapacita zariadenia 500 listov s možnosťou rozširenia o finišer na 4 000 listov s viacpolohovým zošívaním na 65 listov, brožúra, 5 000 spiniek, tri výstupné priehradky
Podporované hmotnosť médií 55-300 g/m2
Ovládací panel 10,1" farebná dotyková obrazovka LCD blokovaná PIN kódom proti neoprávnenému používaniu
SW ovládače - server Ovládač pre tlač inštalovateľný a prevádzkovateľný na Microsoft Windows SERVER Server 2008 R2/2012 R2/2016/2019, Mac OS10.5, Linux
SW ovládače – pracovné stanice Ovládač pre tlač inštalovateľný a prevádzkovateľný na Microsoft Windows SERVER Server 2008 R2/2012 R2/2016/2019, Mac OS10.5, Linux.
Podpora mobilnej tlače: inštalovaná Rfid 125 MHz čítačka v 8 kusoch
Max. spotreba pri tlači 537W
Max. spotreba v režime "ready" 50W
Max. spotreba v režime "sleep" 0,7W
Rozlíšenie tlače 1200x1200 dpi
Rýhchlosť tlače 32 str./min. Čierna (A4); 32 str./min. Farebná (A4)
Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" max. 6 sekúnd
Odporúčaná mesačná záťaž min.15000 strán
Maximálna mesačná záťaž min.100000 strán
Obojstranná tlač automatická
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej zo zariadením, uzamykanie tonerov čierna tonerová naplň 25 000 strán podľa ISO/IEC 19798 farebné tonerové náplne 15 000 strán podľa ISO/IEC 19798
Životnosť valca a vývojky min. 200 000/590 000 A4
Rozlíšenie kopírovania 600x600 dpi
Rýchlosť kopírovania 32 str./min. Čierna (A4); 32 str./min. Farebná (A4)
Obojstranné kopírovanie štandard
Typ skenera Farebný plochý s automatickým podávačom dokumentov na min. 140 listov
Rýchlosť skenovania 80 strán/min ČB, 80 strán/min farebne
Kvalita skenovania (dpi) 600
Formát naskenovaného súboru TIFF, PDF, PDF/A, high compression PDF, encrypted PDF, JPEG, XPS, Open XPS
Funkcie skenovania Skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, do FTP, na USB, do document boxu
Zväčšenie / zmenšenie 25-100% v 1% krkoch
Obojstranné skenovanie Obojstranné skenovanie s použitím automatického podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru a výmazom prázdnych strán
Manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru
Podporné funkcie: ----
- prístup Možnosť doplnenia o integrovanú USB čítačky pre identifikáciu užívateľov pomocou bezkontaktných kariet.
- prístup Senzor pre detekciu osoby v blízkosti zariadenia- automaticke prebudenie zariadenia, možnosť pripojenia Bluetooth alfanumerickej klávesnice pre zadávanie cez ovládací panel
- vzdialená administrácia a reporting - softvér súčasťou dodávky Podporný SW prístupný cez webové rozhranie umožňujúci centrálnu správu všetkých zariadení s možnosťou kontroly stavu a notifikácie výmeny spotrebného materiálu.
- Funkčnosť musí byť podporovaná priamo tlačiarňou bez nutnosti inštálacie ďaľšieho HW zariadenia.
- vzdialená administrácia a reporting - komunikačný protokol Podpora protokolu SNMP. Funkčnosť musí byť podporovaná priamo tlačiarňou bez nutnosti inštálacie ďaľšieho HW zariadenia.
Umiestnenie mobilný stolík
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak sa v technickej a funkčnej špecifikácii uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značky, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľom predložiť ponuky s ekvivalentným riešením, prípadne lepších kvalitatívnych parametrov. Pod pojmom EKVIVALENT sa rozumie iná značka! Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s ROVNAKOU alebo VYŠŠOU kvalitou - parametrami ako požadovaný výrobok.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný do 5 prac. dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na EKS doručiť Objednávateľovi (mailom a zároveň aj v papierovej podobe podpísané oprávneným zástupcom Dodávateľa) podrobné rozčlenenie celkovej zmluvnej ceny, ktorá sa skladá z: (mesačné nájomné za jednotlivé zariadenia x 36 mesiacov; cena za zariad. spolu) + (predpokladaný počet ČB A4 strán za 36 mesiacov 324 000 x cena za 1 ČB A4 stranu) + (predpokladaný počet COLOR A4 strán za 36 mesiacov 108 000 x cena za 1 COLOR A4 stranu) + cena za odkúpenie (uvedená nižšie). Jednotková cena za výtlačok A4 ČB / A4 COLOR.
Cena je vrátane dopravy, inštalácie, nastavenia zariadení a zaškolenia personálu v potrebnom rozsahu na mieste plnenia v meste Považská Bystrica (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú Dodávateľovi oznámené). Náklady na uvedenie predmetu zmluvy do prevádzky (napr. inštalácia, licencie, nastavenie, zaškolenie a pod.) sú zahrnuté v cene prenájmu.
Dodávateľ predloží písomne (mailom) do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na e-mailovú adresu kontaktnej osoby podrobnú technickú špecifikáciu (produktový list) ponúknutých zariadení a softvéru, s označením výrobcu a modelov zariadení. Z predloženej špecifikácie musí byť možné jednoznačne porovnať všetky parametre ponúkaného zariadenia s parametrami a službami požadovanými v technickej špecifikácii a osobitými požiadavkami plnenia. Nedodanie špecifikácie preukázateľne dokladujúcej splnenie týchto podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ predloží písomne (mailom) do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na e-mailovú adresu kontaktnej osoby platný certifikát systému riadenia kvality podľa normy ISO 9001, ISO 14001 a ISO 20000-1.
Dodávateľ bude vykonávať opravy, servis a údržbu na predmete prenájmu (a na mieste inštalácie) počas celej doby prenájmu.
Je potrebné zabezpečiť nepretržité fungovanie prenajatých zariadení (napr. tonery musia byť dodané do zásoby vopred, prípadne musia byť dodané pred tým, ako dôjde k vyprázdneniu toneru v jednotlivom zariadení, platí aj pre odpadové nádobky).
Dodávateľ je povinný zabezpečiť počas trvania zmluvy bezplatne plnú prevádzkovú schopnosť predmetu zmluvy. Dodávateľ teda nebude od Objednávateľa požadovať žiadne ďalšie odplaty či úhrady súvisiace s nájmom predmetu zmluvy alebo jeho prevádzkou, opravou, údržbou, dodaním spotrebného, servisného materiálu a poskytnutím súvisiacich služieb. Jedinú odplatu pre Dodávateľa predstavuje nájomné a odplata za počet skutočne vytlačených strán.
Dodávateľ je okrem vyššie uvedeného oprávnený požadovať úhradu nákladov za opravu predmetu zmluvy v prípade, ak sa zistí, že porucha alebo poškodenie predmetu zmluvy bolo spôsobené objednávateľom alebo tretími osobami.
Dodávateľ je povinný do 48 hodín (lehota plynie počas pracovných dní) od obdržania oznámenia o poruche odstrániť všetky technické poruchy na zariadení alebo zabezpečiť náhradné zariadenie.
Dodávateľ v prípade nahlásenia vady predmetu zmluvy a/alebo jeho časti zabezpečí opravu len originálnymi náhradnými dielmi.
Dodávateľ môže u objednávateľa vymeniť zariadenie len v prípade nefunkčnosti zariadenia, opakovaných porúch na zariadení alebo so súhlasom objednávateľa.Vymenené zariadenie musí byť buď vyššej triedy alebo rovnaký model, s menším opotrebovaním ako pôvodné zariadenie.
V prípade ak sa na jednom zariadení vyskytne tá istá porucha tretí krát v priebehu 9 mesiacov (poruchu, ktorá si vyžaduje zásah Dodávateľa), objednávateľ má nárok na výmenu zariadenia podľa bodu vyššie.
Objednávateľ sa zaväzuje objednávať spotrebný a servisný tovar pre prenajaté zariadenia počas doby prenájmu výhradne od Dodávateľa. (Predmetom tejto zmluvy nie je dodanie kancelárskeho papieru do prenajatých zariadení).
Náplne pre farebné multifunkčné zariadenia aj čiernobiele zariadenia musia byť nové originálne.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo po uplynutí doby trvania zmluvy zakúpiť predmet prenájmu za cenu 1 €/ kus +DPH. O tejto skutočnosti spíšu zmluvné strany preberací protokol, príp. kúpnu zmluvu.
Platby za vyhotovené strany sa budú realizovať na základe skutočne vyhotoveného počtu strán raz za mesiac spolu s odplatou za prenájom zariadení za uvedenú dobu (1 mesiac).
Cena za vyhotovenú stranu A4 musí zahŕňať kompletný servis zariadení, vrátane nákladov na servisné výjazdy a náklady na kompletnú dodávku spotrebného materiálu (tonery, fotovalce, fixačné jednotky, odpadové nádoby, a pod.)
Predložené jednotkové ceny prenájmu, farebného a čiernobieleho výtlačku pre jednotlivé typy zariadení sú maximálne, záväzné počas celej doby platnosti zmluvy.
Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladané množstvo výtlačkov.
Skenovanie sa neúčtuje. Predpokladá sa 50 000 skenov A4 v priebehu 1 roka.
Počet strán pre fakturáciu je: A4 - 1 strana, A3 - 2 strany, A4 duplex - 2 strany, A3 duplex - 4 strany. Nefakturujú sa prázdne nepotlačené strany.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonerové kazety a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu v súlade s platnou legislatívou.
Nastavenie zariadení musí zabezpečiť skenovanie do užívateľom definovaného priečinka na cloudový server a do emailu vo formáte JPG a PDF.
Zmluvné pokuty dohodnuté zmluvou sa nedotýkajú nároku na náhradu škody, ktorá vznikne zmluvnej strane v dôsledku porušenia zmluvných povinností druhou zmluvnou stranou.
Objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od zmluvy aj v prípade, ak dodávateľ nedodá a nesfunkční zariadenia do 15 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Objednávateľ je povinný zabezpečiť súčinnosť.
Odstúpenie od zmluvy sa nedotýka nárokov na náhradu škody a na zaplatenie zmluvných pokút.
Ďalšie dodacie podmienky:
Jeden driver pre všetky tlačiarne - tlačiarne od jedného výrobcu.
Cena obsahuje zaškolenie v rozsahu najviac 10 človekohodín.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v technických požiadavkách alebo osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ predloží písomne (mailom) do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy na e-mailovú adresu kontaktnej osoby platný certifikát systému riadenia kvality podľa normy ISO 9001, ISO 14001 a ISO 20000-1.
Navrhnutá hodnota -

Nepodstatné pre kvalitu poskytovaných služieb.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

01.08.2021 00:00 — 31.07.2024 00:00

36,00 mesiac

13 248,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.07.2021 10:36

08.07.2021 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.07.2021 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 845
 37
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.07.2021 08:34 - Vstupná ponuka 13 248,00 € Cena bez DPH
08.07.2021 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka 13 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS