• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2021 09:48
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2021 09:43
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2021 10:21
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2021 10:35

Detail zákazky Z202114365

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2021 09:48
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2021 09:43
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2021 10:21
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2021 10:35

Základné údaje

Z202114365

OF-238112

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5839929

Objednávateľ

00158569

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. 1. mája 1264, Púchov

Ul. 1. mája 1264, Púchov, 02001, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné lístky

stravné lístky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné lístky nominálna hodnota 4,50 €
Funkcia
zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,50
predpokladané množstvo odobratých papierových stravných poukážok počas platnosti zmluvy ks 2300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu stravnej poukážky alebo inak zistiteľné
stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné
doba platnosti poukážky minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom bola vydaná, lístky pre XI a XII mesiac platnosť v ďalšom kalendárnom roku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných lístkov (stravných poukážok v papierovej forme - nie stravovacie karty) riadne a včas na miesto určené v objednávke a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke. Vrátane dopravy na miesto určenia.
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok ( podľa potrieb objednávateľa) , do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných lístkov alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravného lístka až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve. V objednávke uvedie objednávateľ počet stravných lístkov, nominálnu hodnotu stravného lístka, lehotu dodania. Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať poštou, e-mailom alebo prostredníctvom internetu ( vzájomne odsúhlaseným spôsobom).
Sprievodným dokladom dodávky stravných lístkov bude dodací list. Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných lístkov podľa čiastkových objednávok, po dodaní stravných lístkov. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nominálna hodnota stravného lístka. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných lístkov sú započítané do provízie dodávateľa.
Celková cena za stravné lístky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných lístkov v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním stravných lístkov a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi ( napr. obstarávacie náklady dodávateľa, náklady na tlač stravných lístkov, poistenie zásielok, balné a pod.) vrátane nákladov spojených s dopravou a doručením stravných lístkov objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doručiť objednávateľovi rozpis štruktúry ceny jedného stravného lístka vrátane všetkých poplatkov ( výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, príp. ďalšie poplatky ) a DPH.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Platnosť dodaných stravných lístkov je do konca roka 2021, lístky pre XI a XII mesiac sa požaduje dodať s platnosťou aj v ďalšom roku.
V prípade poškodenia stravných lístkov pri dodávke zo strany dodávateľa, má objednávateľ právo na bezplatnú výmenu stravných lístkov za nové.
Nepoužité stravné lístky je objednávateľ oprávnený vrátiť dodávateľovi najneskôr do 31 dňa po ukončení platnosti týchto stravných lístkov.
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky rovnajúcej sa nominálnej hodnote vrátených stravných lístkov alebo dodaním lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote bez ďalšieho poplatku do 15 dní od ich vrátenia.
Dodávateľ musí mať uzatvorené zmluvy s partnermi poskytujúcimi stravovacie služby v okrese Púchov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný počet stravných lístkov. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné požadované množstvo.
V prípade zmeny legislatívy - zrušenie povinnosti zabezpečovať stravovanie zamestnancov formou stravných lístkov, objednávateľ si vyhradzuje právo ukončiť zmluvu ku dňu skončenia tejto povinnosti.
Lehota plnenia zmluvy: 12 mesiacov, čiastkové objednávky/plnenie počas roka

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul.1.mája 1264, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

12

2 300,00 ks

10 350,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.07.2021 09:48

09.07.2021 09:43

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.07.2021 09:58

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 342
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.07.2021 11:06 - Vstupná ponuka 10 350,00 € Cena s DPH
06.07.2021 08:28 - Najvýhodnejšia ponuka 10 349,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS