• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2021 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2021 09:34
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2021 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2021 10:50

Detail zákazky Z202114364

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2021 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2021 09:34
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2021 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2021 10:50

Základné údaje

Z202114364

OF-237960

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5839925

Objednávateľ

00158569

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. 1. mája 1264, Púchov

Ul. 1. mája 1264, Púchov, 02001, SVK

Dodávateľ

44783892

Trend Hygiena, s.r.o.

Višňová ulica 463/23 , Ohrady, 93012, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletný papier

papier toaletný

  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. toaletný papier
Funkcia
toaletný papier - hygienické potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
papier toaletný biely  kotúčový  útržkový     -  3600 ks kotúčikov (napr.Harmony Comfort white  alebo ekvivalent) ks 3600
počet vrstiev  (dvojvrstvový) ks 2
návin min 19-24 m m 19 24
balenie ( minimálne 10 ks kotúčikov  v balení) ks 10 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
priemer dutinky je 5 cm 5 cm
priemer rolky je 10-11 cm 10-11 cm
farba biela
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia : Hotel Študent, Slovenských Partizánov 1131/51, Považská Bystrica
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzatvorenia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru ( obchodná značka) aj s uvedením  ceny zaokrúhlenej maximálne na dve desatinné miesta(rozpis cien bez DPH a s DPH), tak aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve . Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie ,dopravu vrátane vyloženia na mieste plnenia.
Dovoz tovaru je možný v pracovné dni v čase 8,00-14,00 hod, dodávateľ je povinný oznámiť doručenie tovaru min. 24 hod vopred , kontaktnej osobe, ktorá bude určená po uzavretí zmluvy.
TERMÍN PLNENIA: do 31.7.2021. Predmet zákazky bude dodaný jednorázovo. Papier je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky LEN PO KONZULTÁCII  a SO SÚHLASOM Objednávateľa.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy , alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru , bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac.dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Faktúra musí obsahovať rozpis ceny bez DPH ,sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul.1.mája 1264, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

12.07.2021 09:35 — 31.07.2021 09:36

3 600,00 ks

604,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.07.2021 09:38

09.07.2021 09:34

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.07.2021 09:49

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 40
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.07.2021 09:49 - Vstupná ponuka 600,00 € Cena s DPH
08.07.2021 21:46 - Najvýhodnejšia ponuka 596,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS