00158569
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. 1. mája 1264, Púchov
Ul. 1. mája 1264, Púchov, 02001, SVK
44783892
Trend Hygiena, s.r.o.
Višňová ulica 463/23 , Ohrady, 93012, SVK
Toaletný papier
papier toaletný
Tovar, Služba
1. toaletný papier
|
|
---|---|
Funkcia |
toaletný papier - hygienické potreby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
papier toaletný biely kotúčový útržkový - 3600 ks kotúčikov (napr.Harmony Comfort white alebo ekvivalent) | ks | 3600 | ||
počet vrstiev (dvojvrstvový) | ks | 2 | ||
návin min 19-24 m | m | 19 | 24 | |
balenie ( minimálne 10 ks kotúčikov v balení) | ks | 10 | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
priemer dutinky je 5 cm | 5 cm |
priemer rolky je 10-11 cm | 10-11 cm |
farba biela |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia : Hotel Študent, Slovenských Partizánov 1131/51, Považská Bystrica |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzatvorenia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru ( obchodná značka) aj s uvedením ceny zaokrúhlenej maximálne na dve desatinné miesta(rozpis cien bez DPH a s DPH), tak aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve . Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie ,dopravu vrátane vyloženia na mieste plnenia. |
Dovoz tovaru je možný v pracovné dni v čase 8,00-14,00 hod, dodávateľ je povinný oznámiť doručenie tovaru min. 24 hod vopred , kontaktnej osobe, ktorá bude určená po uzavretí zmluvy. |
TERMÍN PLNENIA: do 31.7.2021. Predmet zákazky bude dodaný jednorázovo. Papier je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky LEN PO KONZULTÁCII a SO SÚHLASOM Objednávateľa. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy , alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru , bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac.dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Faktúra musí obsahovať rozpis ceny bez DPH ,sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ul.1.mája 1264, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika
12.07.2021 09:35 — 31.07.2021 09:36
3 600,00 ks
604,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.07.2021 09:38
09.07.2021 09:34
09.07.2021 09:49
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.07.2021 09:49 - Vstupná ponuka | 600,00 | € | Cena s DPH |
08.07.2021 21:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 596,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: