• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2021 09:36
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2021 10:50

Detail zákazky Z202114359

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2021 09:36
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2021 10:50

Základné údaje

Z202114359

OF-238239

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5841809

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

47383232

BDM group s.r.o.

Kuzmányho 7, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske zariadenia - skartovačky, laminovačky, rezačky, magnetické tabule

dierovačka, veľkokapacitná, kalkulačka, laminovací stroj, magnetická tabuľa, nástenná tabuľa, rezačka, kotúčová, páková, rotačná, skartovací stroj, viazač na hrebeňovú väzbu, zošívačka

  • 30000000-9 - Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
  • 30123000-7 - Kancelárske a obchodné stroje
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 30100000-0 - Kancelárske stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou počítačov, tlačiarní a nábytku
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dierovačka veľkokapacitná I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 7
kapacita dierovania list 65
rozpätie dier cm 8
hmotnosť g 1250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie aretácia horného dielu, posuvné pravítko, pákový prevod, farba: sivá/čierna
Požadujeme 10-ročnú záruku na veľkokapacitné dierovačky.
 2. Dierovačka veľkokapacitná II.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
kapacita dierovania list 70
rozpätie dier cm 8
hmotnosť g 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie ľahká z magnézia na predierovanie tenkých katalógov a brožúr, ergonomický dizajn, posuvné pravítko, aretácia horného dielu na ľahké uloženie
Požadujeme 10-ročnú záruku na veľkokapacitné dierovačky.
 3. Dierovačka  veľkokapacitná III.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
kapacita dierovania (80 g/m2 listov) papiera list 63
nastaviteľné rozpätie dier cm 7/8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie celokovový s uzamykateľným ramenom na jednoduché skladovanie, s posuvným pravítkom na nastavenie veľkosti papiera, veľký zásobník na odrezky, ľahké vyprázdňovanie, 2 diery s priemerom min. 6 mm
rozmery: cca 116 x 231 mm
 4. Kalkulačka s tlačou
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
hmotnosť g 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie profesionálna kalkulačka s atramentovou tlačou a funkciou Check & Correct. 12-miestny displej, pevné kovové vstavané rameno na papierový kotúčik (kotúčik je súčasťou balenia), profilované „PC“ klávesy
funkcie - Výpočet %, 3 tlačidlá na prácu s pamäťou, súčet, medzisúčet, GT (celkový súčet), funkcia TAX pre výpočet dane, funkcia MU pre výpočet marže, rýchlosť tlače 4,5 riadka/-s, dvojfarebná tlač, označenie oddeľovania po tisícoch, funkcia Check&Correct - kontrola a oprava posledných 99 operácií
napájanie sieťové
rozmery cca 227×300×70 mm
 5. Kalkulačka stolová I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 29
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
LCD displej veľký, min.12-miestny, naklonený, maticový
základné matematické funkcie - funkcia Mark Up na jednoduchý a rýchly výpočet cien a Check & Correct na kontrolu a opravu zadaných výpočtov, výpočet percenta a odmocniny, 3 tlačidlá na prácu s pamäťou, funkcia MU pre výpočet marže, funkcia TAX pre výpočet dane, funkcia Check & Correct
napájanie duálne: solárne + batéria
rozmery cca 130 x 129 x 34 mm
 6. Kalkulačka stolová II.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
LCD displej veľký, min.12-miestny, naklonený, maticový, s plastovými tlačidlami
panel klávesnice kovový, odolný
základné matematické funkcie - pomocné tlačidlá na výpočet daní a prevod zahraničnej a domácej meny, výpočet %, 3 tlačidlá na prácu s pamäťou, funkcia €-prevodu, zmeny znamienka +/-, funkcia TAX na výpočet dane, zobrazenie použitej funkcie +,, ×, ÷, označenie oddeľovania po tisícoch
napájanie duálne: solárne + batéria
rozmery cca 103 x 145 x 29 mm
 7. Laminovací stroj I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 7
hrúbka laminovacej fólie mic 125
doba nahrievania min 6
rýchlosť laminovania cm/min 30
šírka vstupu mm 330
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
funkcie laminovanie za tepla a studena, možnosť vertikálneho skladovania a navinutia sieťového kábla. 100% ochrana proti uviaznutiu fólie, dvojstenná izolácia na ochranu pred popálením, rukoväť na prenos
predný podávač dokumentu s krytom proti prachu áno
Súčasťou balenia 10 laminovacích fólií
 8. Laminovací stroj II.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 8
hrúbka laminovacej fólie mic 80 250
rýchlosť laminovania mm / min 1200
šírka vstupu mm 320
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie možnosť vertikálneho skladovania, navinutia sieťového kábla a otvorenia krytu
Súčasťou balenia 10 laminovacích fólií
 9. Biela magnetická tabuľa I. - biela
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 16
výška cm 100
šírka cm 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
povrch s keramickou úpravou povrchu; odolnosť voči poškriabaniu a kyselinám, magnetický povrch vhodný pre popisovanie za sucha stierateľnými popisovačmi
konštrukcia rámu hliníkový rám so špinavo bielymi rohovými spojkami z plastu
Váha cca 13 kg/m2
upevnenie upevňovanie vo vertikálnej aj horizontálnej polohe
súčasťou balenia montážna sada, odkladacia lišta a popisovač
 10. Biela magnetická tabuľa II. - biela
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 13
výška cm 90
šírka cm 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
povrch s keramickou úpravou povrchu; odolnosť voči poškriabaniu a kyselinám, magnetický povrch vhodný pre popisovanie za sucha stierateľnými popisovačmi
konštrukcia rámu hliníkový rám so špinavo bielymi rohovými spojkami z plastu
Váha cca 13 kg/m2
upevnenie upevňovanie vo vertikálnej aj horizontálnej polohe
súčasťou balenia montážna sada, odkladacia lišta a popisovač
 11. Biela magnetická tabuľa III. - biela
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 14
výška cm 60
šírka cm 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
povrch s keramickou úpravou povrchu; odolnosť voči poškriabaniu a kyselinám, magnetický povrch vhodný pre popisovanie za sucha stierateľnými popisovačmi
konštrukcia rámu hliníkový rám so špinavo bielymi rohovými spojkami z plastu
Váha cca 13 kg/m2
upevnenie upevňovanie vo vertikálnej aj horizontálnej polohe
súčasťou balenia montážna sada, odkladacia lišta a popisovač
 12. Biela magnetická tabuľa IV. - biela
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 21
výška cm 120
šírka cm 240
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
povrch s keramickou úpravou povrchu; odolnosť voči poškriabaniu a kyselinám, magnetický povrch vhodný pre popisovanie za sucha stierateľnými popisovačmi
konštrukcia rámu hliníkový rám so špinavo bielymi rohovými spojkami z plastu
Váha cca 13 kg/m2
upevnenie upevňovanie vo vertikálnej aj horizontálnej polohe
súčasťou balenia montážna sada, odkladacia lišta a popisovač
 13. Nástenná tabuľa I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 8
výška cm 100
šírka cm 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie napichovacia tabuľa s trvácnym plsteným povrchom
konštrukcia rámu hliníkový rám so svetlosivými rohovými spojkami z plastu s otvormi na inštaláciu
farba sivá
upevnenie upevňovanie vo vertikálnej aj horizontálnej polohe
súčasťou balenia montážna sada,  farebné alebo kovové napichovacie špendlíky
 14. Nástenná tabuľa II.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10
výška cm 90
šírka cm 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie napichovacia tabuľa s trvácnym plsteným povrchom
konštrukcia rámu hliníková, skrytý systém upevňovania
farba sivá
upevnenie upevňovanie vo vertikálnej aj horizontálnej polohe
súčasťou balenia montážna sada,  farebné alebo kovové napichovacie špendlíky
 15. Mobilná otočná obojstranná magnetická tabuľa
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
výška cm 120
šírka cm 180
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie-obojstranne lakovaná, magnetická tabuľa s horizontálnym otáčaním na mobilnom stojane, so štyrmi kolieskami s brzdou, odkladacia lišta, vertikálne otáčanie, možnosť zafixovať v akejkoľvek polohe, pevný hliníkový rám,  2 plastové držiaky pre prichytenie flipchartového bloku,  držiak popisovačov
 16. Rezačka rotačná I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 7
dĺžka rezu mm 320
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
možnosti rezu rotačný nôž v plastovom kryte, automatický prítlak pohybom reznej hlavy
súčasť balenia štyri doplnkové hlavy na rez perforovaný, vlnkový, rez „blesk“ a rez tvaru ručného okraja
veľkosť stola cca: 477 x 213 mm
Vhodná na rezanie papiera, etikiet, fotiek a filmov, kapacita rezania: 8 70 g/m2 list,
 17. Rezačka páková I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
dĺžka rezu mm 340
kapacita rezania 80 g/m2 papiera súčasne list 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie mierka v cm a DIN
prítlak ručný, s integrovanou ochranou prstov
základňa pevný oceľový plech, vrchný a spodný rovný nôž vyrobený z kvalitnej nožiarskej ocele
rezacia plocha zadný doraz, na spodnej časti výrezy na pohodlné prenášanie
veľkosť stola cca 450 x285 mm
 18. Rezačka páková II.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
dĺžka rezu mm 460
kapacita rezania 80 g/m2 papiera súčasne list 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie mierka v cm a DIN
prítlak ručný, s integrovanou ochranou prstov
základňa pevný oceľový plech, vrchný a spodný rovný nôž vyrobený z kvalitnej nožiarskej ocele
rezacia plocha zadný doraz, na spodnej časti výrezy na pohodlné prenášanie
veľkosť stola cca 585 x 285 mm
 19. Rezačka rotačná II
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
dĺžka rezu mm 510
kapacita rezania 80 g/m2 papiera súčasne list 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie profesionálna s kovovou základňou a presným rezom na grafické účely (filmy, fólie, papier), mierka v cm/inch, množstvo zakreslených orientačných DIN formátov
prítlak automatický prítlak pohybom rezacej hlavy, nastaviteľný zadný doraz s použitím na oba boky
rezacia plocha kruhový nôž umiestnený v plastovom ochrannom kryte sa automaticky brúsi pri rezaní o protinôž (oba nože z tvrdenej ocele)
Možnosť montáže na stenu áno
veľkosť stola cca 710 x 384 mm
 20. Skartovací stroj I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10
objem koša l 34
kapacita skartovania (80g list) list 14 16
stupeň utajenia stupeň 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rez 4,5 x 30 mm. skartuje spinky, kancelárske spony, magnetické karty, CD a DVD do separátnej nádoby
vlastnosti automatické zastavenie pri prehltení, priesvitný plast na odpadovej nádobe - prehľad o stave naplnenia, multifunkčné ovládacie tlačidlo, spätný chod
vlastnosti vybavený kolieskami, odnímateľná odpadová nádoba, plynulý a tichý chod motora, nízka spotreba energie, nulová spotreba v pohotovostnom režime, minimálna hlučnosť, šírka vstupu pre formát A4
 21. Skartovací stroj II.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
objem koša l 22
kapacita skartovania list 10
kontinuálny chod motora min 6
šírka vstupu mm 230
rýchlosť rezu m/min 4
hmotnosť kg 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie s elektronickým senzorom okolo vstupu na vkladanie papiera, ktorý pri dotyku rezného priestoru automaticky vypne chod skartátora, vyprázdnenie nádoby zložením hornej časti zariadenia
odnímanie zásobníka s koľajničkou áno
rez 4 x 50 mm, stupeň utajenia Dôverné, skartovanie spiniek, kancelárske spon a magnetických kariet
rozmery (šxvxh) cca  240 ×  415 × 380 mm
 22. Skartovací stroj III.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
objem koša l 32
kapacita manuálneho skartovania list 10
automatický podávač - kapacita skartovania za 5 min. list 200
hmotnosť kg 47
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie manuálne aj automatické podávanie papiera, po 2 minútach nečinnosti sa prepnutie do úsporného režimu
skartuje CD/DVD, magnetické karty, spinky, kancelárske spony
rez 4 x 38 mm, stupeň utajenia Dôverné
rozmery (šxvxh) cca 430 × 980 × 690 mm
Predĺžená záruka 7 rokov na reznú časť. áno
 23. Viazač na hrebeňovú väzbu manuálny I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
kapacita dierovania papiera A4 (80 g/m2) list 10
kapacita väzby  (80g papiera) list 150
priemer hrebeňa mm 6 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dierovanie papiera formátu A4 (80 g/m2)
ovládanie: manuálne
možnosť vertikálneho zloženia zariadenia áno
Viazací stroj na krúžkovú väzbu plastovú.
 24. Viazač na hrebeňovú väzbu manuálny II.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
kapacita dierovania listov A4 (80 g/m2) list 15
kapacita väzby  (80g papiera) list 300
priemer hrebeňa mm 6 38
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dierovanie papiera formátu A4 (80 g/m2)
ovládanie: manuálne
možnosť vertikálneho zloženia zariadenia áno
Viazací stroj na krúžkovú väzbu plastovú.
 25. Viazač na hrebeňovú väzbu  elektrický I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
kapacita dierovania listov A4 (80 g/m2) list 15
kapacita väzby (80g papiera) list 300
priemer hrebeňa mm 6 38
hmotnosť kg 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
elektrické dierovanie papiera spínačom formátu A4 (80 g/m2)
kontinuálny chod motora cca 30 minút
možnosť vertikálneho zloženia zariadenia áno
rozmery cca 460 x 390 x 130 mm
Viazací stroj na krúžkovú väzbu plastovú.
 26. Viazač na hrebeňovú väzbu manuálny III.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
kapacita dierovania listov A4 (80 g/m2) list 20
kapacita väzby (80g papiera) list 500
priemer hrebeňa mm 6 51
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dierovanie papiera formátu A4 (80 g/m2)
ovládanie: manuálne
možnosť vertikálneho zloženia zariadenia áno
Viazací stroj na krúžkovú väzbu plastovú.
 27. Viazač na hrebeňovú väzbu  elektrický II.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
kapacita dierovania listov A4 (80 g/m2) list 20
kapacita väzby (80g papiera) list 500
priemer hrebeňa mm 6 51
hmotnosť kg 9,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
elektrické dierovanie papiera formátu A4 (80 g/m2)
rozmery cca 460 × 390 × 130 mm
Viazací stroj na krúžkovú väzbu plastovú.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvná cena:
1.1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z.“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa ust. § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
1.2. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
1.3. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia, vynesenia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke ,  likvidácie prepravných obalov a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Jednotkové ceny sú dohodnuté ako ceny maximálne a platné počas trvania vzťahu založeného touto rámcovou dohodou.
1.4. Dodávateľ sa zaväzuje spolupracovať s objednávateľom, najmä je povinný konzultovať celý proces dodávky s objednávateľom pred dodaním tovaru.
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody:
2.1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody:
2.1.1. funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaných tovarov z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností,
2.1.2. vyobrazenie ponúkaných tovarov (fotografie, katalógy) a odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať,
2.1.3. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta pre každú položku (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
2.1.4. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny
2.2. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi dodávateľom predložené dokumenty a najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo listinne), že predložené dokumenty:.
2.2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo
2.2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom, či ponúkaný ekvivalent spĺňa požiadavky objednávateľa, alebo
2.2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie, resp. opravu alebo nahradenie a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie.
2.3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov podľa bodu 2.1 rámcovej dohody alebo ani v dodatočnej lehote podľa bodu 2.2.3 rámcovej dohody nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť.
3. Termín a miesto realizácie dodávok:
3.1. V zmysle ustanovení OPET, týkajúcich sa rámcovej dohody, sa objednávateľ nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu a vyhradzuje si právo odobrať niektoré druhy tovarov vo väčšom a niektoré v menšom rozsahu, ako je uvedené v tejto rámcovej dohode. Množstvo objednaného tovaru bude počas trvania rámcovej dohody záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa, najviac však v množstve zodpovedajúcom celkovej zmluvnej cene.
3.2. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo tovaru podľa tejto rámcovej dohody za nezáväzné. V prípade, ak bude objednávateľom objednaný tovar v menšom množstve ako je množstvo predpokladané podľa tejto rámcovej dohody, nevzniká dodávateľovi nárok na celý rozsah plnenia uvedený v predmete rámcovej dohody.
3.3. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok jednotlivých pracovísk objednávateľa podľa aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa, pričom periodicita objednávok počas platnosti rámcovej dohody bude maximálne 5-krát týždenne. Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení objednávky e-mailom potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky. Objednávka sa považuje za prijatú dodávajúcim aj v prípade, ak márne uplynula lehota na prijatie objednávky.
3.4. Lehota dodania objednaného tovaru je najneskôr do dátumu určeného v samostatnej objednávke ak sa Objednávateľ a Dodávateľ nedohodnú inak.
3.5. Objednávateľ požaduje realizovať dodávky na miesto dodania, ktoré bude bližšie špecifikované v jednotlivých objednávkach.
3.6. Dodávateľ je povinný vopred oznámiť telefonicky alebo e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa uvedenej na objednávke konkrétny termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru, a to vždy najneskôr 2 pracovné dni pred termínom dodania. V prípade, ak dodávateľ dodá tovar bez oznámenia termínu dodávky v časovom predstihu podľa predchádzajúcej vety, nie je objednávateľ povinný tovar prevziať.
4. Povinnosti dodávateľa pri plnení rámcovej dohody:
4.1. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávok Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve, akosti a druhu tovaru vrátane balenia, dopravy a vyloženia na miesto určenia uvedené v objednávkach Objednávateľa. Tovar musí byť nový, nevystavovaný, nepoužívaný a v prvej kvalitatívnej triede.
4.2. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru podľa položiek a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
4.3. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
4.4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovar skontrolovať a ak zistí nesúlad dodaného tovaru s rámcovou dohodou alebo objednávkou (napr. dodaním iného tovaru, nekompletnej alebo poškodenej dodávky, resp. iných zjavných vád), je oprávnený tovar neprevziať. Dodávateľ sa v takom prípade dostáva do omeškania a je povinný dodať tovar, spĺňajúci kritériá podľa rámcovej dohody a príslušnej objednávky v dodatočnej lehote určenej objednávateľom, v opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy vzniknutej prijatím dotknutej objednávky dodávateľom a/alebo od tejto rámcovej dohody.
5. Fakturácia:
5.1. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") je splatnosť faktúr 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ neposkytne preddavok.
5.2. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, dodávateľ sa zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi plnú výšku tejto DPH do 10 dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť.
6. Záruka a reklamácie:
6.1. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi záruku na tovar v rozsahu minimálne 24 mesiacov odo dňa dodania tovaru.
6.2. Dodávateľ je povinný bezplatne vybaviť reklamáciu a odstrániť reklamované vady tovaru, na ktoré sa vzťahuje záruka, dodaním náhradného tovaru bez vád v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia reklamácie tovaru dodávateľovi, ak sa strany dohody nedohodnú inak.
6.3. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
7. Ekvivalentné produkty:
7.1. Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické a funkčné vlastnosti požadovaných tovarov. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom.
8. Náhradný tovar:
8.1. V prípade, že počas trvania rámcovej dohody bude ukončená výroba niektorého druhu tovaru, ktorý tvorí predmet rámcovej dohody, dodávateľ je povinný túto skutočnosť písomne oznámiť objednávateľovi a doložiť ju oficiálnym vyhlásením výrobcu alebo distribútora. Dodávateľ je zároveň povinný ponúknuť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar spĺňajúci jeho súlad s požadovanými funkčnými vlastnosťami.
8.2. Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena pôvodného druhu tovaru, tvoriaceho predmet rámcovej dohody. Ak cena ponúknutého náhradného tovaru bude v čase dodania na trhu nižšia ako cena pôvodného druhu tovaru, dodávateľ je oprávnený fakturovať dodávku náhradného tovaru len vo výške jeho trhovej ceny.
9. Odstúpenie od rámcovej dohody a výpoveď:
9.1 Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto rámcovej dohody a/alebo porušenie povinnosti v zmysle bodu 2.3 rámcovej dohody, je podstatným porušením rámcovej dohody a má za následok odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody.
9.2. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie ekvivalentných produktov alebo nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo ani po výzve na nahradenie ponúkaného ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť
9.3. Nedodanie tovaru v termíne podľa bodu 3.3 rámcovej dohody bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť.
9.4 Odstúpenie od rámcovej dohody objednávateľom v dôsledku porušenia povinnosti podľa tejto rámcovej dohody bude mať za následok udelenie neuspokojivej referencie dodávateľovi.
9.5 Rámcovú dohodu je možné vypovedať počas jej platnosti písomným prejavom ktorejkoľvek strany dohody aj bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej dobe, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej strane dohody.
10. Osobitné ustanovenie o doručovaní písomností prostredníctvom elektronickej pošty:
10.1 V prípade zaslania správy obsahujúcej oznámenie a výzvu podľa bodu 2.2.3 rámcovej dohody dodávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty (e-mailu) je dodávateľ povinný potvrdiť jej prijatie odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi do 24 hodín. Ak dodávateľ prijatie správy obsahujúcej oznámenie a výzvu podľa predchádzajúcej vety nepotvrdí v stanovenej lehote, dodávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od tejto rámcovej dohody.
11. Prednosť osobitných požiadaviek na plnenie:
11.1 Osobitné požiadavky na plnenie rámcovej dohody dopĺňajú ustanovenia OPET a majú pred nimi prednosť, ako aj pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
12. Platnosť rámcovej dohody:
12.1. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov odo dňa jej účinnosti alebo do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane ako prvá. Za deň vyčerpania finančného limitu sa považuje deň úhrady poslednej faktúry objednávateľom na účet dodávateľa, ktorou sa vyčerpá predmetný finančný limit, pričom zostatok nevyčerpaného finančného limitu bude nižší ako 100 eur bez DPH.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šrobárova 2, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

23 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.07.2021 09:36

12.07.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.07.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 342
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.07.2021 15:26 - Vstupná ponuka 23 200,00 € Cena s DPH
02.07.2021 15:26 - Najvýhodnejšia ponuka 23 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS