• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2021 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2021 09:50

Detail zákazky Z202114355

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2021 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2021 09:50

Základné údaje

Z202114355

OF-238242

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5838111

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

51960966

Air-Klim s.r.o.

Hlboká 623/4, Žitavany, 95197, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka a montáž nástennej klimatizácie Sinclair Terrel séria alebo ekvivalent

klimatiázacia, chladenie

  • 42512000-8 - Klimatizačné zariadenia
  • 42512200-0 - Nástenné klimatizačné mechanizmy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Klimatizácia
Funkcia
Nástenná klimatizácia na chladenie mamografického pracoviska.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nástenná klimatizácia Sinclair Terrel SIH-24BIT, nom.výkon ch/k: 7,0/7n4 kW, eneregtická trieda A++/A+, Invertor; WIFI ks. 1
Cu potrubie 6/16 m 5
lišta 80x60, rovná biela m 9
konzola ks 1
el. prípojka kpl 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Objednávateľ požaduje záruku na dodaný tovar v trvaní minimálne 5rokov.
Cena musí obsahovať všetky náklady súvisiace s plnením/uskutočnením predmetu zákazky - dodanie materiálov, dodanie podkladového a ostatného potrebného materiálu, práca odborne spôsobilých osôb na realizáciu prác, stroje a zariadenia potrebné na realizáciu prác (konzoly, plastové žľaby, čerpadlá na odvod kondenzu), pripojenie na existujúci rozvádzač vrátane revíznej správy, práca v dňoch pracovného voľna alebo pracovného pokoja, dopravné náklady, náklady na nakládku a vykládku materiálov, pomocné konštrukcie, upratanie a vyčistenie priestoru po ukončení prác.
Cena musí obsahovať všetky náklady súvisiace s plnením/uskutočnením predmetu zákazky - náklady na obalový materiál a na odstránenie obalového materiálu, náklady na odvoz a likvidáciu (resp. zneškodnenie, uloženie) vybúraného materiálu, odpadu, poplatky za skládku, požiarnu ochranu, bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a stavebno-montážne poistenie
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru.
Dodávateľ je povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo tovar neprevziať a od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodávku tovaru kontaktnej osobe minimálne 1 deň vopred.
Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje spísanie a odovzdanie odovzdávajúceho a preberacieho protokolu, ktorým objednávateľ potvrdí prevzatie kompletnej zákazky vrátane dokumentácie - odovzdanie vyhlásenia o zhode alebo certifikátu, návod na obsluhu a údržbu, písomné potvrdenia o zaškolení personálu a údržby, montážne a revízne správy a iné.
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, riadne v lehote plnenia, javí známky vady tovaru (použitý, nefunkčný, poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve alebo osobitnými požiadavkami na plnenie), považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy, tovar neprevziať a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z kúpnej ceny.
Ak objednávateľ nevyužije svoje právo odstúpiť od zmluvy, pokuta (zľava) bude zohľadnená vo faktúre vystavenej po prevzatí predmetu zmluvy. Týmto nie je dotknutá povinnosť dodávateľa odstrániť zistené vady na svoje náklady.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a VZP ET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

29.07.2021 14:00

1,00 komplet

1 762,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.07.2021 10:39

08.07.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.07.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 269
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.07.2021 11:07 - Vstupná ponuka 1 762,80 € Cena bez DPH
03.07.2021 20:46 - Najvýhodnejšia ponuka 1 762,79 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS