• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2021 13:33
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2021 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2021 14:17
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2021 14:30

Detail zákazky Z202114286

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2021 13:33
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2021 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2021 14:17
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2021 14:30

Základné údaje

Z202114286

OF-238202

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5835908

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

31345182

Johnson & Johnson, s.r.o.

Karadžičova 12, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Šijací materiál

operácia, šitie, zdravotníctvo

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 33141121-4 - Chirurgické nite na zošívanie rán
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Šicí materiál
Funkcia
Šicí materiál k operačným zákrokom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Šicí materiál - TYP A // 36 ks /bal bal 1
1. Šicí materiál - TYP A - dĺžka cm 70
2. Šicí materiál - TYP B // 12 ks /bal bal 5
2. Šicí materiál - TYP B - dĺžka cm 75
3. Šicí materiál - TYP C // 12 ks /bal bal 15
3. Šicí materiál - TYP C - dĺžka cm 90
4. Šicí materiál - TYP D // 12 ks /bal bal 2
4. Šicí materiál - TYP D - dĺžka cm 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Šicí materiál - TYP A // 36 ks /bal
Vlákno: Materiál - PDS, Sila - 2-0, Farba - fialová
Ihla: Typ - SH plus , Veľkosť - 26, Zakrivenie - 1/2C, Hrot - TP
2. Šicí materiál - TYP B // 12 ks /bal
Vlákno: Materiál - C. Vicryl, Sila - 1, farba fialová
Ihla: Typ - V-30 , Veľkosť - 31, Zakrivenie - 1/2C, Hrot - TC
3. Šicí materiál - TYP C // 12 ks /bal
Vlákno: Materiál - C. Vicryl, Sila - 2, farba fialová
Ihla: Typ - CPX , Veľkosť - 48, Zakrivenie - 1/2C, Hrot - CER
4. Šicí materiál - TYP D // 12 ks /bal
Vlákno: Materiál - C. Vicryl, Sila - 2, farba fialová
Ihla: Typ - BP-2 , Veľkosť - 45, Zakrivenie - 1/2C, Hrot - BPD
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V celkovej cene zmluvy musí byť zahrnutá aj doprava do sídla objednávateľa pri každom čiastkovom plnení.
Tovar bude objednávaný na základe Čiastkovej výzvy zaslanej elektronicky vždy do 16:00 daného dňa. V čiastkovej výzve Objednávateľ upresní, ktoré nite a v akom množstve požaduje dodať.
Čiastkové výzvy (objednávky) budú odosielané pravidelne, najviac jeden krát za deň.
Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar najneskôr do 24 hodín od zaslania čiastkovej výzvy (objednávky) a Objednávateľ je povinný za prevzatý tovar zaplatiť na základe vystavenej faktúry.
Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti.
Kupujúci si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti, vrátenie tovaru kúpeného 6 mesiacov pred koncom doby použiteľnosti.
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien pre jednotlivé položky bez DPH, výška DPH a cena s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Pokiaľ odberateľ preukáže, že predkladaný ekvivalent nespĺňa požadované špecifikácie, bude toto považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi .
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia/odovzdania minimálne 1 deň vopred .
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 podľa opisu - súbor

1 504,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.07.2021 13:33

07.07.2021 13:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.07.2021 13:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 381
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.07.2021 11:44 - Vstupná ponuka 1 503,52 € Cena s DPH
07.07.2021 11:44 - Najvýhodnejšia ponuka 1 503,52 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS