00313114
Mesto Trnava
Hlavná 1, Trnava, 91771, SVK
46604049
STEBERG s.r.o.
č.292, Topoľnica, 92592, SVK
Kompostovateľné vrecká
kompostovateľné vrecká na biologicky rozložiteľný kuchynský odpad
Tovar, Služba
1. Kompostovateľné vrecká na biologicky rozložiteľný kuchynský odpad
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka 900 000 kusov kompostovateľných vreciek na biologicky rozložiteľný kuchynský odpad v objeme 10 litrov. Kompostovateľné vrecká objednávateľ odoberie postupne, na základe písomných objednávok. Objednávateľ požaduje, aby boli vrecká v baleniach v rolkách po 20 ks alebo po 25 ks alebo po 50 ks. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kompostovateľné vrecká na biologicky rozložiteľný kuchynský odpad | ks | 900 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kompostovateľné vrecká | |
Materiál | vyrobené zo 100 % kompostovateľného materiálu |
- | hrúbka materiálu min. 14 mikrónov |
Objem | 10 l |
Rozmer | 40 cm x 42 cm (+/- 10 %) |
Vlastnosti | certifikované podľa normy EN 13 432 |
- | zhodnotiteľné kompostovaním a biodegradáciou |
- | priedušné |
Potlač na vreckách | informácia o certifikáte, že sa jedná o kompostovateľný, biodegradovateľný produkt |
Názov |
1. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar a poskytnúť služby súvisiace s predmetom zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Rozumie sa, že dodávateľ predložením ponuky v plnom rozsahu akceptuje podmienky podľa technickej špecifikácie a podľa osobitných požiadaviek na plnenie. |
3. Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa o presnom dátume a čase dodávky minimálne 3 pracovné dni vopred. |
4. Objednávateľ bude odoberať kompostovateľné vrecká priebežne, na základe písomnej objednávky. Objednávateľ týmto spôsobom objedná celkové množstvo najneskôr do 31.12. 2022. |
5. Termín dodania prvej dodávky vreciek v množstve 25 000 ks je najneskôr do 31. 07. 2021. V rámci prvej dodávky požaduje objednávateľ od dodávateľa aj poskytnutie informácie ohľadom správnych podmienok skladovania dodaného tovaru. |
6. Dodávka predmetu zákazky na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
7. Objednávateľ požaduje, aby boli vrecká dodávané v baleniach po 20 ks alebo po 25 ks alebo po 50 ks. |
8. Miestom plnenia predmetu zákazky sa rozumie obec, v ktorej sídli objednávateľ. Konkrétne miesto plnenia v rámci obce bude v súlade s princípom anonymity elektronického trhoviska oznámené úspešnému uchádzačovi po uzavretí zmluvy. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 15 dní od doručenia písomného zadania objednávateľa. Zadanie sa môže doručovať v listinnej alebo v elektronickej forme, a to aj prostredníctvom e-mailu. |
10. Cenu za dodaný tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe ním vystavenej faktúry s lehotou splatnosti najmenej 15 dní od jej doručenia. |
11. Dodávateľ predloží objednávateľovi v slovenskom jazyku certifikát tovaru podľa normy EN 13 432, a to najneskôr do troch pracovných dní od jeho vyžiadania si objednávateľom, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite v súlade s technickou špecifikáciou a osobitnými požiadavkami na plnenie. |
13. Ak je dodávateľ v omeškaní s dodaním plnenia alebo jeho časti o viac ako 10 dní, zaväzuje sa zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 3 000 Eur, a to do 3 pracovných dní od doručenia výzvy na jej zaplatenie na adresu sídla dodávateľa; objednávateľ je zároveň oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
14. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a taktiež si vyhradzuje právo, v prípade dodania poškodeného tovaru, predmetný tovar vrátiť. |
15. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi záruku na dodaný tovar v trvaní 24 mesiacov od jeho riadneho a včasného dodania. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi na vyžiadanie podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
17. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
Hlavná 1, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
15.07.2021 07:00 — 31.12.2022 14:00
900 000,00 ks
40 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.07.2021 13:00
12.07.2021 10:00
12.07.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.07.2021 14:17 - Vstupná ponuka | 40 500,00 | € | Cena bez DPH |
12.07.2021 09:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 40 489,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: