00313114
Mesto Trnava
Hlavná 1, Trnava, 91771, SVK
46604049
STEBERG s.r.o.
Kolónia 2856/61, Galanta, 92401, SVK
Kompostovateľné vrecká
kompostovateľné vrecká na biologicky rozložiteľný kuchynský odpad
Tovar, Služba
1. Kompostovateľné vrecká na biologicky rozložiteľný kuchynský odpad
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka 900 000 kusov kompostovateľných vreciek na biologicky rozložiteľný kuchynský odpad v objeme 10 litrov. Kompostovateľné vrecká objednávateľ odoberie postupne, na základe písomných objednávok. Objednávateľ požaduje, aby boli vrecká v baleniach v rolkách po 20 ks alebo po 25 ks alebo po 50 ks. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kompostovateľné vrecká na biologicky rozložiteľný kuchynský odpad | ks | 900 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kompostovateľné vrecká | |
Materiál | vyrobené zo 100 % kompostovateľného materiálu |
- | hrúbka materiálu min. 14 mikrónov |
Objem | 10 l |
Rozmer | 40 cm x 42 cm (+/- 10 %) |
Vlastnosti | certifikované podľa normy EN 13 432 |
- | zhodnotiteľné kompostovaním a biodegradáciou |
- | priedušné |
Potlač na vreckách | informácia o certifikáte, že sa jedná o kompostovateľný, biodegradovateľný produkt |
Názov |
1. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar a poskytnúť služby súvisiace s predmetom zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Rozumie sa, že dodávateľ predložením ponuky v plnom rozsahu akceptuje podmienky podľa technickej špecifikácie a podľa osobitných požiadaviek na plnenie. |
3. Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa o presnom dátume a čase dodávky minimálne 3 pracovné dni vopred. |
4. Objednávateľ bude odoberať kompostovateľné vrecká priebežne, na základe písomnej objednávky. Objednávateľ týmto spôsobom objedná celkové množstvo najneskôr do 31.12. 2022. |
5. Termín dodania prvej dodávky vreciek v množstve 25 000 ks je najneskôr do 31. 07. 2021. V rámci prvej dodávky požaduje objednávateľ od dodávateľa aj poskytnutie informácie ohľadom správnych podmienok skladovania dodaného tovaru. |
6. Dodávka predmetu zákazky na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
7. Objednávateľ požaduje, aby boli vrecká dodávané v baleniach po 20 ks alebo po 25 ks alebo po 50 ks. |
8. Miestom plnenia predmetu zákazky sa rozumie obec, v ktorej sídli objednávateľ. Konkrétne miesto plnenia v rámci obce bude v súlade s princípom anonymity elektronického trhoviska oznámené úspešnému uchádzačovi po uzavretí zmluvy. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 15 dní od doručenia písomného zadania objednávateľa. Zadanie sa môže doručovať v listinnej alebo v elektronickej forme, a to aj prostredníctvom e-mailu. |
10. Cenu za dodaný tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe ním vystavenej faktúry s lehotou splatnosti najmenej 15 dní od jej doručenia. |
11. Dodávateľ predloží objednávateľovi v slovenskom jazyku certifikát tovaru podľa normy EN 13 432, a to najneskôr do troch pracovných dní od jeho vyžiadania si objednávateľom, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite v súlade s technickou špecifikáciou a osobitnými požiadavkami na plnenie. |
13. Ak je dodávateľ v omeškaní s dodaním plnenia alebo jeho časti o viac ako 10 dní, zaväzuje sa zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 3 000 Eur, a to do 3 pracovných dní od doručenia výzvy na jej zaplatenie na adresu sídla dodávateľa; objednávateľ je zároveň oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
14. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a taktiež si vyhradzuje právo, v prípade dodania poškodeného tovaru, predmetný tovar vrátiť. |
15. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi záruku na dodaný tovar v trvaní 24 mesiacov od jeho riadneho a včasného dodania. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi na vyžiadanie podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
17. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
Hlavná 1, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
15.07.2021 07:00 — 31.12.2022 14:00
900 000,00 ks
40 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.07.2021 13:00
12.07.2021 10:00
12.07.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.07.2021 14:17 - Vstupná ponuka | 40 500,00 | € | Cena bez DPH |
12.07.2021 09:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 40 489,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: