• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2021 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2021 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2021 14:10

Detail zákazky Z202114263

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2021 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.07.2021 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.07.2021 14:10

Základné údaje

Z202114263

OF-237043

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5841805

Objednávateľ

17336007

Fakultná nemocnica Nitra

Špitálska 6, Nitra, 95001, SVK

Dodávateľ

36657719

REVIS-SERVIS spol. s.r.o.

Na Priehon 875/2A, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier

papier, kancelársky papier, tabelačný papier

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier A3
Funkcia
Kancelársky papier A3
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier A3 na každodennú tlač, biely - belosť CIE 146 %, gramáž 80 g/m2; vhodný do kopírovacích strojov, laserových, atramentových tlačiarní; rozmer 297 x 420 mm; hrúbka 104 µm,; opacita (nepriesvitnosť) min. 90 %; drsnosť 200 ml/min.; (1 krabica obsahuje 5 balíkov papiera po 500 hárkov) bal 110
 2. Kancelársky papier A4
Funkcia
Kancelársky papier A4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier A4 na každodennú tlač, biely - belosť CIE 146 %, gramáž 80 g/m2; vhodný do kopírovacích strojov, laserových, atramentových tlačiarní; rozmer 297 x 210 mm; hrúbka 106 µm,; opacita (nepriesvitnosť) min. 90 %; drsnosť 200 ml/min.; (1 krabica obsahuje 5 balíkov papiera po 500 hárkov) bal 8270
 3. Kancelársky papier A5
Funkcia
Kancelársky papier A5
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier A5 na každodennú tlač, biely - belosť CIE 146 %, gramáž 80 g/m2; vhodný do kopírovacích strojov, laserových, atramentových tlačiarní; rozmer 148 x 210 mm; hrúbka 104 µm,; opacita (nepriesvitnosť) min. 90 %; drsnosť 200 ml/min.; (1 krabica obsahuje 10 balíkov papiera po 500 hárkov) bal 200
 4. Tabelačný papier 25x12 1+0
Funkcia
Tabelačný papier 25x12 1+0
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tabelačný papier 25 x 12; papier do ihličkových tlačiarní s oddeliteľnou perforáciou po bokoch; dodávaný v šírke 250 mm bez kópie; množstvo v balení: 1 bal; počet kópií 1+0; počet zložiek: 2000 bal 12
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 30 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Požaduje sa zaslať mailom rozpis ceny bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH a to do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Požaduje sa dodať tovar v pracovný deň v čase od 7:00 do 13:00 hod.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy...
....zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou“
Súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list.
Zmluvné strany sa dohodli, že podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho má predávajúci zakázané previesť svoje pohľadávky vzniknuté na základe Zmluvy a/alebo z nej vyplývajúce na inú osobu. Ak predávajúci túto dohodu s kupujúcim nerešpektuje a postúpi pohľadávku napriek dohodnutému zákazu, ani dobrá viera postupníka, ktorý o tomto zákaze nevedel, nemôže zabrániť absolútnej neplatnosti zmluvy o postúpení pohľadávky podľa § 39 Občianskeho zákonníka.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo (dodanie bude na základe objednávok verejného obstarávateľa), doba plnenia bude do 12 mesiacov odo dňa podpisu zmluvy (technická špecifikácia predmetu je na uvedené obdobie), resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto zmluvy, pričom táto zmluva zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá.
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia a zloženia a všetky náklady spojené s realizáciou dodávok.
Verejný obstarávateľ bude v odôvodnenom prípade akceptovať formou dodatku k zmluve zvýšenie zmluvnej ceny, maximálne však do výšky 5 % z celkovej zmluvnej ceny. Odôvodnenie zvýšenia zmluvnej ceny musí byť dodávateľom dokázateľne preukázané.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Špitálska 6, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

20.08.2021 07:00 — 19.08.2022 15:00

1,00 celý predmet zákazky

20 401,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.07.2021 14:03

12.07.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.07.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 339
 176
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.07.2021 14:18 - Vstupná ponuka 20 401,60 € Cena bez DPH
06.07.2021 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka 20 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS