36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
47907266
Altrinia s. r. o.
Kopčianska 3759/15 , Bratislava, 85101, SVK
Predĺženie servisnej podpory pre DELL komponenty
Predĺženie servisnej podpory pre DELL komponenty
Služba
1. Predĺženie servisnej podpory pre DELL komponenty
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1) ProSupport Plus and Next Business Day On-Site Service (DRGCZG2 POWER EDGE M1000E + 8NTY7P1 BROCADE M6505) - 1 rok | ks | 1 | ||
2) ProSupport Plus and Next Business Day On-Site Service (4TMZWC2 DELL FORCE10 MXL 10/40GBE) - 1 rok | ks | 1 | ||
3) 2Yr ProSupport Plus and Next Business Day On- Site Service (Dell Compellent: 2Yr Data Protection - Keep Your Hard Drive - 3LQHZG2) - 2 roky | ks | 1 | ||
4) 2Yr ProSupport Plus and Next Business Day On- Site Service (Dell Compellent: 2Yr Data Protection - Keep Your Hard Drive 3LWJZG2) - 2 roky | ks | 1 | ||
5) 2Yr ProSupport Plus and Next Business Day On- Site Service (Dell Compellent: 2Yr Data Protection - Keep Your Hard Drive 3LXJZG2) - 2 roky | ks | 1 |
Názov |
Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len "zmluva"). |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť technickú špecifikáciu/podrobný popis predmetu zákazky objednávateľovi na posúdenie kvality a požadovaných technických parametrov, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak. |
Objednávateľ trvá na dodaní originálnych produktov/služieb Dell, nakoľko si to vyžaduje predmet zákazky: musí byť zabezpečená kompatibilita s existujúcimi technickými riešeniami a plneniami osobitných úloh objednávateľa. |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe za verejné obstarávanie objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien, celkovej ceny za predmet zmluvy (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). Do celkovej ceny je dodávateľ povinný zahrnúť kompletnú dodávku predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb. |
Kontaktná osoba objednávateľa posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 2 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky: |
- preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
- nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk. |
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Preddavok sa neposkytuje. Platba za predmet zákazky bude realizovaná bezhotovostným prevodom na základe faktúry, doručenej po zahájení poskytovania podpory (na celé obdobie podpory) a potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy. |
Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
26.07.2021 09:46 — 26.08.2021 09:47
1,00 celá zákazka
19 879,39
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.07.2021 09:48
08.07.2021 09:00
08.07.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.07.2021 15:17 - Vstupná ponuka | 19 879,20 | € | Cena s DPH |
07.07.2021 15:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 879,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: