• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2021 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2021 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2021 15:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2021 15:50

Detail zákazky Z202114174

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2021 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2021 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2021 15:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2021 15:50

Základné údaje

Z202114174

OF-237989

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5838085

Objednávateľ

00699063

Protimonopolný úrad SR

Drieňová 24, Bratislava-Ružinov, 82603, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rámcová zmluva podľa čl. XVI OPET, 2. časť „VZP“ - Opakovaná dodávka nových a repasovaných tonerov –ročná zmluva s postupným čerpaním

originálne tonery, repasované tonery

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 30125100-2 - Tonerové náplne

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rámcová zmluva podľa čl. XVI OPET, 2. časť „VZP“ - Opakovaná dodávka nových a repasovaných tonerov – dvojročná zmluva s postupným čerpaním
Funkcia
Predmetom zákazky je postupný nákup tonerov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner repasovaný HPQ2612A do tlačiarne HP LJ101x/30x0 ks 1
Toner repasovaný HPCE505X do tlačiarne HP LJ 2055 ks 2
Toner repasovaný Samsung ML 1630 do tlačiarne Samsung ML 1630 ks 1
Toner originálny TNP48K black pre multifunkčnú tlačiareň Konika Minolta Bizhub C3350, 10.000 strán (pri 5% pokrytí) ks 1
Toner originálny Canon C-EXV 33 black pre kopírovací stroj Canon iR 2525i ks 1
Toner originálny Canon C-EXV12 pre kopírovací stroj Canon iR 3035, 24000 kópií strán (pri 5% pokrytí) ks 1
Toner originálny Kyocera TK-3100 čierny pre tlačiareň Kyocera FS-2100 D, 12500 strán (pri 5% pokrytí) ks 6
Toner originálny 719H pre tlačiareň Canon i-SENSYS LBP253x ks 9
Toner originálny CRG 718 black pre farebnú tlačiareň Canon i-SENSYS LBP-7680Cx ks 3
Toner originálny CRG 718 yellow pre farebnú tlačiareň Canon i-SENSYS LBP-7680Cx ks 2
Toner originálny CRG 718 magenta pre farebnú tlačiareň Canon i-SENSYS LBP-7680Cx ks 2
Toner originálny CRG 718 cyan pre farebnú tlačiareň Canon i-SENSYS LBP-7680Cx ks 1
Toner originálny C-EXV47 Cyan pre multifunkčnú farebnú tlačiareň Canon iR ADVANCE C250i, 21500 kópií strán (pri 5% pokrytí) ks 2
Toner originálny C-EXV47 Magenta pre multifunkčnú farebnú tlačiareň Canon iR ADVANCE C250i, 21500 kópií strán (pri 5% pokrytí) ks 1
Toner originálny C-EXV47 Yellow pre multifunkčnú farebnú tlačiareň Canon iR ADVANCE C250i, 21500 kópií strán (pri 5% pokrytí) ks 1
Toner originálny C-EXV47 Black pre multifunkčnú farebnú tlačiareň Canon iR ADVANCE C250i, 19000 kópií strán (pri 5% pokrytí) ks 1
Toner originálny HP 87A - čierny pre tlačiareň HP LaserJet Pro M501dn ks 4
Toner kompatibilný HP CF287X - čierny pre tlačiareň HP LaserJet Pro M501dn ks 3
Toner originálny TN-514 čierny (A9E8150) ks 1
Toner originálny TN-514 C (A9E8450) ks 1
Toner originálny TN-514 Y (A9E8250) ks 1
Toner originálny TN-514 M (A9E8350) ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Postupné dodanie originálnych nových alebo repasovaných tonerov podľa technickej špecifikácie, pričom originálne tonery musia byť nové, zabalené v originálnych obaloch a repasované tonery musia byť dodané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením. Objednávateľ požaduje 24 mesačnú záruku na tonery.
Dodávateľ dodá tonery, ktoré sú certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a budú vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok. Objednávateľ v objednávke upresní počet tonerov podľa skutočnej potreby.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný rozpočet predmetu zákazky podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky na overenie splnenia zadania do 3 dní od uzavretia zmluvy. Výrobné označenie produktu, cena bez DPH, výška DPH, cena s DPH.
Objednávateľ zadáva jednotlivé objednávky prostredníctvom e-mailu. Dodávateľ je povinný bezodkladne po uzatvorení zmluvy oznámiť objednávateľovi e-mailovú adresu určenú k zasielaniu objednávok.
Objednávateľ požaduje dopravu tonerov do sídla objednávateľa v pracovných dňoch od 8:00 do 15:00 hod.
Dodávka tonerov sa musí uskutočniť najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia objednávky. V prípade, že si dodávateľ nesplní vyššie uvedenú povinnosť, objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z dohodnutej celkovej hodnoty plnenia za každý deň omeškania.
Cena za toner je konečná a zahŕňa toner, dopravu, ekologickú likvidáciu alebo repasovanie.
Dodávateľ zabezpečí profylaktiku v prípade znečistenia tlačiarne/kopírky dodaným tonerom.
Dodávateľ prevezme od objednávateľa použité tonery pri dodaní nových alebo repasovaných a zabezpečí na svoje náklady ich ekologickú likvidáciu.
Zmluva sa uzatvára na jeden rok od uzatvorenia zmluvy, množstvo tonerov uvedené v technickej špecifikácii je maximálne a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od potrieb objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkový zazmluvnený počet tonerov ani finančných prostriedkov, ktoré boli na nákup tonerov určené.
V prípade, že predmet zákazky nespĺňa požadované špecifikácie v opisnom formulári, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy okrem vyššie uvedeného dôvodu sa ešte považuje najmä: nedodanie tonerov v súlade s objednávkou, nedodržanie stanovených cien, nedodržanie dodacích lehôt, nevybavovanie reklamácií alebo iné obdobné porušenie.
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Rámcová zmluva podľa čl. XVI OPET, 2. časť „VZP“ - Opakovaná dodávka nových a repasovaných tonerov –ročná zmluva s postupným čerpaním

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnym tonerovým kazetám. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta, čím sa podporí rast slovenskej ekonomiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Drieňova 24, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

46,00 ks

3 930,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.07.2021 14:01

08.07.2021 13:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.07.2021 13:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 562
 130
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.07.2021 09:20 - Vstupná ponuka 3 930,00 € Cena s DPH
06.07.2021 09:06 - Najvýhodnejšia ponuka 3 929,94 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS