00324698
Obec Seňa
200, Seňa, 04458, SVK
46729429
Unique Medical s. r. o.
Stará Vajnorská 1367/4, Bratislava, 83104, SVK
CIZS - Prístroje
medicínske zariadenia, zariadenie, prístroje
Tovar, Služba
1. Vyšetrovací stôl gynekologický so zdvíhacím podhlavníkom
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet kusov | 1 ks |
výška nastaviteľná elektropohonom | Min. 640 mm, max. 940 mm |
nastavenie sklonu operadla elektropohonom | Min. 0 stupnov Max. 80 stupnov |
nastavenie sklonu sedáka elektropohonom | Min. 0 stupnov Max. 20 stupnov |
pracovná plocha, šírka | Min. 600 mm |
dĺžka sedáka | Min. 400 mm |
dĺžka operadla | Min. 500 mm |
dĺžka hlavy | Min. 400 mm |
dĺžka prídavných nôh | Min. 500 mm |
zástavbové rozmery | Max. 800x1400 mm |
nosnosť | Min. 150 kg |
stôl vybavený elektronikou, možnosť naprogramovať min. 3 pracovné polohy | áno |
polyuretanové podpery lýtok alebo pätové opierky | áno |
nerezová myska | áno |
držiak papierovej rolky, ktorý možno použiť na celú plochu, na operadlo a sedák, alebo len na sedák | áno |
2. Bioptronová lampa
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet kusov | 1 ks |
Napájanie: | Min. 100-230 V~, 50/60 Hz |
Ochranná trieda: | Min. trieda II, IP 20 |
Stupeň polarizácie: | Min. >95% (590 - 1550 nm) |
Svetelná energia za minútu: | Min. priem. 2,4 J/cm2 |
Vlnová dĺžka: | Min. 480 - 3400 nm |
Výkon halogénu: | Min. 50 W |
3. Sterilizátor
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet kusov | 4 ks |
objem komory | Min. 20l Max. 24l |
počet sít v štandardnom vybavení | 2 ks |
teplotný rozsah | Min. 10°C Max. 250°C |
digitálny/LED displej | áno |
Určený pre horúcovzdušnú sterilizáciu materiálov pri stanovených parametroch teploty a času | áno |
4. Svietidlo vyšetrovacie
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet kusov | 3 ks |
lampy s LED technológiou | áno |
Využitie na vyšetrenie a ošetrenie pacientov | áno |
Intenzita osvetlenia | min. 60.000 luxov |
Stojan súčasťou balenia s možnosťou voľného postavenia, uchytenia do steny. | áno |
Vhodný na pripevnenie k stene alebo stropu. | áno |
5. Germicídny žiarič
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet kusov | 10 ks |
Germicídny žiarič určený na priame alebo nepriame ožarovanie a ničenie mikroorganizmov vo vzduchu. | áno |
Mobilné vyhotovenie | áno |
Príkon | Min. 30 W |
Životnosť zdroja UVC žiarenia : | Min. 18000 hodín |
Krytie: | Min. 20 IP |
Napájanie: 230V/50Hz | áno |
6. Vyšetrovací stôl so zdvíhacím podhlavníkom
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet kusov | 2 ks |
Vyšetrovací stôl, určený pre vyšetrovanie pacientov v zdravotníckych zariadeniach. | áno |
výška nastaviteľná elektropohonom | Min. 640 mm Max. 940 mm |
nastavenie sklonu zdvíhacieho podhlavníka elektropohonom | Min. 0 stupňov Max. 20 stupňov |
pracovná plocha, šírka | Min. 600 mm |
Držiak papierovej rolky | áno |
7. resuscitačný set
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet kusov | 1 ks |
Určený pre dospelých i detských pacientov | áno |
Názov |
Predmet zákazky musí byť dodaný ako nový, pričom za nový sa považuje, ak rok dodania je totožný s rokom výroby predmetu zákazky, alebo ak rok výroby predmetu zákazky je o jeden rok nižší ako je rok dodania predmetu zákazky. |
Predmet zákazky musí byť certifikovaný v súlade s platnou legislatívou EU a SR. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj inštalácia a montáž zariadení, taktiež doprava do miesta dodania tovaru. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj zaškolenie budúcej obsluhy (zamestnancov Objednávateľa), na predmete zákazky, a to maximálne 2 osoby v rozsahu minimálne 5 hodín a maximálne 10 hodín a to v sídle miesta dodania. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie pasportov, záručných listov, a návodov na obsluhu v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku a ostatné doklady súvisiace s predmetom zákazky. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj zapojenie do jestvujúcich rozvodov médií v mieste dodania predmetu zákazky pokiaľ si to dosiahnutie funkčnosti predmetného typu tovaru vyžaduje. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj uvedenie do prevádzky, t.j. zabezpečenie všetkých potrebných dokumentov na riadnu prevádzku predmetu obstarávania. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj 5 dňová skúšobná prevádzka predmetu zákazky. Počas skúšobnej prevádzky nemôže dôjsť k prerušeniu funkčnosti procesu z dôvodu poruchy na predmete zákazky, alebo jeho niektorej súčasti. V prípade, že dôjde k prerušeniu funkčnosti procesu z dôvodu poruchy na predmete zákazky alebo na jeho niektorej súčasti, skúšobná prevádzka začína plynúť nanovo, pokiaľ si to dosiahnutie funkčnosti predmetného typu tovaru vyžaduje. |
Objednávateľ požaduje záručnú dobu minimálne na 24 mesiacov na každý tovar. Objednávateľ v rámci záručnej doby požaduje: • záručné práce/odstránenie reklamované vady bezplatne v mieste umiestenia predmetu Zmluvy. • reakciu Dodávateľa na reklamovanú vadu maximálne do 6 hodín od jej oznámenia • odstrániť reklamované vady a dodať náhradné diely ( ak je to relevantné) najneskôr do 72 hodín od nahlásenia vady Ojednávateľom • v prípade dlhšej opravy ( dlhšie ako 30 dní) v záručnej dobe sa Dodávateľ zaväzuje dodať na dobu opravy náhradné plnenie |
V prípade, že počas záručnej doby je reklamovaný tovar neopraviteľný, Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi rovnaké zariadenie ako je reklamovaný tovar. V prípade, že v čase uplatnenia tejto reklamácie nebude zo strany Dodávateľa možné dodať rovnaké zariadenie, Dodávateľ je oprávnený, na základe písomného súhlasu Objednávateľa, dodať aj ekvivalentné zariadenie. |
V prípade nutnosti vykonania záručnej opravy mimo miesta dodania a montáže, počas záručnej doby, zabezpečenie dopravy predmetu zákazky do miesta vykonania záručnej opravy je súčasťou ceny Dodávateľa za predmet zákazky, tzn. znáša ich Dodávateľ. |
Servisné práce, dodávka náhradného materiálu ( vrátane náplní, pokiaľ sa reklamácia bude týkať náplní), náhradných dielov alebo náhradného plnenia počas záručnej doby musí byť zahrnutá v cene predmetu zákazky |
Termín dodania po nadobnutí účinnosti zmluvy do 20.10.2021, Objednávateľ oznámi Dodávateľovi nadobudnutie účinosti zmluvy najneskôr do 3 pracovných dní od vzniku tejto skutočnosti. |
V prípade, že sa ponúkaný predmet zákazky skladá zo súpravy zariadení, súprava zariadení musí byť dodaná ako súprava, ktorá je spolu zapojiteľná a plne funkčná, tak po technickej aj legislatívnej stránke. |
Objednávateľ požaduje, aby sa pri plnení zákazky prihliadalo na ochranu životného prostredia a požaduje spätný odber, recykláciu alebo opätovné použitie obalov, ktorú sú súčasťou dodania tovarov. |
Požaduje sa predložiť doklad preukazujúci technické vlastnosti ponúkaného tovaru (napr. produktový list, a pod.) do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. (Požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností jednotlivých položiek predmetu zmluvy uvedených v tomto opisnom formulári: napr. prospektový materiál, prospekt, katalóg, technický list, produktový list a pod., ktorý musí obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti ako aj obrázok ponúkaného tovaru, názov výrobcu a typové označenie výrobku.) |
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne 3 pracovné dni vopred tak, aby Kupjúci zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb Objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek. Dodávateľ uvedie v rozpočte aj rozdelnie na ceny bez DPH a ceny s DPH. V prípade nedodržania tejto povinnosti, je objednávateľ oprávnený zmluvnú pokutu vo výške 50,00 EUR za každý deň omeškania. |
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude dodací list potvrdený Objednávateľom. Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. |
Pri nedodaní predmetu zmluvy v stanovenej lehote je Objednávateľ oprávnený účtovať penále vo výške 0,05 % zo zmluvnej ceny s DPH za každý začatý deň omeškania. |
S ohľadom na skutočnosť, že kúpna cena bude financovaná najmä z nenávratného finančného príspevku poskytnutého Európskou úniou a Štátnym rozpočtom SR, Dodávateľ berie na vedomie, že môže prísť k situácii, kedy bude Objednávateľ povinný vrátiť nenávratný finančný príspevok na základe výzvy poskytovateľa príspevku alebo na základe rozhodnutia orgánov verejnej moci, ktoré sú oprávnené vykonávať kontrolu nad použitím nenávratných finančných príspevkov. |
V prípade, že Objednávateľ bude povinný vrátiť nenávratný finančný príspevok z dôvodu pochybenia Dodávateľa, tak sa Dodávateľ zaväzuje v zmysle § 534 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka, že splní takúto povinnosť za Objednávateľa alebo v prípade, ak Objednávateľ sám uhradí tieto záväzky, tak Dodávateľ zaplatí Objednávateľovi sumu vo výške takto uhradených finančných prostriedkov a to v lehote tridsať (30) dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Objednávateľa na takéto plnenie. |
Odkladacia podmienka nadobudnutia účinnosti zmluvy: Zmluva nadobudne účinnosť až po schválení procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z AK kontroly procesu VO. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s Dodávateľom stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania Objednávateľ bezodkladne upozorní na túto skutočnosť Dodávateľ. |
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počasplatnostia účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorenej medzi riadiacim orgánom a Objednávateľovi aposkytnúť všetku potrebnú súčinnosť, oprávneným osobám na výkon auditu. |
V prípade nesplnenia osobitných požiadaviek na plnenie a technických parametrov predmetu zákazky má Objednávateľ právo na odstúpenie od tejto Zmluvy a vystavenie negatívneho hodnotenia. |
Seňa 341, Seňa, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
15.07.2021 16:00 — 20.10.2021 23:59
22,00 Celkový počet ks
48 357,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.06.2021 14:38
08.07.2021 14:00
08.07.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.06.2021 20:39 - Vstupná ponuka | 48 357,00 | € | Cena s DPH |
05.07.2021 20:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 48 355,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.