• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2021 14:09
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2021 17:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.07.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.07.2021 08:35

Detail zákazky Z202114165

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2021 14:09
  •    Predkladanie ponúk
    12.07.2021 17:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.07.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.07.2021 08:35

Základné údaje

Z202114165

OF-233984

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5843582

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

51217368

Eurokomp group s. r. o.

Štítnická 283, Plešivec, 04911, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Produkty Bentley na rok 2021

softvérová podpora, technická podpora pre softvér

  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 71356300-1 - Technická podpora

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Funkčná špecifikácia predmetu zákazky:
Funkcia
Softvérová a technická podpora pre produkty Bentley na obdobie od 01.01.2021 do 31.12.2021, vrátane, v zmysle služby SELECT č. 10421222
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
OpenCities Map PowerView SELECT Sub predplatné 9
OpenCities Map Advanced S'alone SELECT predplatné 10
ContextCapture SELECT Subscription predplatné 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
flexibilný systém licencovania
nonstop technická podpora (cez mail prípadne telefón) pre všetky produkty 24hod. x 7dní x 365dní (rok)
poskytnutie najnovších aktualizácii pre všetky produkty (upgrade) 24hod. x 7dní x 365dní (rok)
poskytnutie záplat pre všetky produkty 24hod. x 7dní x 365dní (rok)
prístup k podporným službám a správe konta 24hod. x 7dní x 365dní (rok)
nárok na ďalšie softvéry Bentley bez doplňujúcich poplatkov prislúchajúce k využívaniu služby SELECT (doplňujúce licencie pre PDF Composer, možnosť testovania desktopových technológií a riešení Bentley) 24hod. x 7dní x 365dní (rok)
nárok na poskytnutie informácii o nových technických možnostiach a riešeniach uvedených produktov a iných noviniek 24hod. x 7dní x 365dní (rok)
Služby CONNECTservices, ktoré obsahujú: - Služby ProjectWise Connection Services, - Služby adaptívneho učenia: kontextové učenie dodávané priamo v aplikácii prostredníctvom CONNECT Advisor. - Služby osobnej mobility 24hod. x 7dní x 365dní (rok)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. PLNENIE:
I.1 Miestom plnenia je:
a) sídlo Objednávateľa a všetky strediská v riadiacej pôsobnosti Objednávateľa v Slovenskej republike (ďalej len „SR“).
b) elektronické médiá (internet, cloud, komunikačné linky a podobne) v prípade dodávok nehmotnej povahy (služby),
c) koncové zariadenie používateľa (preferovane desktop), ktorý požiadal o vzdialenú podporu (službu),
d) dátové centrum Objednávateľa, pokiaľ to charakter plnenia vyžaduje. Konkrétnu lokalitu určí Objednávateľ 24 hodín vopred pred Objednávateľom oznámeným termínom poskytnutia služby. Objednávateľ je povinný oznámiť predpokladaný termín plnenia (poskytnutia služby), minimálne 48 hodín vopred pred začatím jej realizácie e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa.
I.2 Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia automaticky vždy, keď tieto služby povaha poskytnutia služieb vyžaduje, pričom miesto poskytnutia služieb určí vopred Objednávateľ.
I.3 Plnenie môže byť poskytnuté (nainštalované) prostredníctvom vzdialeného prístupu udeleného Poskytovateľovi.
I.4 Poskytovateľ je povinný predložiť a/alebo doručiť nasledujúce doklady a dokumenty:
a) do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zoznam osôb, v ktorom uvedie kontaktné údaje: meno a priezvisko, tel. číslo a e-mail. V zozname uvedie osobu, ktorá je za Poskytovateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osoby, ktoré budú vykonávať samotné plnenie.
b) rozpis jednotkových cien, ktoré tvoria súčet všetkých kusov alebo hodín, poprípade iných jednotiek všetkých položiek spolu, v rozdelení jednotková cena pre danú položku v mene euro bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) a v mene euro s DPH, pričom jednotkové ceny položiek musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta a to do 24 hodín od úspechu v aukcii, uzavretia zmluvy alebo od momentu vyzvania Objednávateľom, podľa toho čo nastane skôr alebo elektronicky emailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa.
c) technické údajové listy alebo inú, na predmet zákazky jednoznačne sa vzťahujúcu dokumentáciu poskytovateľa služby, ktoré jednoznačne preukazujú splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky, a to do 24 hodín od úspechu v aukcii, uzavretia zmluvy alebo od momentu vyzvania Objednávateľom, podľa toho čo nastane skôr.
I.5 Plnenie musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky alebo v zmluve.
I.6 Objednávateľ nie je povinný prevziať plnenie v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky alebo v zmluve.
I.7 Poskytovateľ je povinný dodať plnenie v zmysle požiadaviek Objednávateľa najneskôr do 15 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
I.8 Ak Poskytovateľ nepredloží Objednávateľovi doklad, certifikát, katalóg alebo akýkoľvek iný dokument, ktorý bol vyžadovaný alebo ho predloží v pozmenenej podobe, ktorá nezodpovedá skutočnosti, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Poskytovateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 5% z predpokladanej hodnoty zákazky, minimálne však 500 EUR za každé také porušenie; tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
I.9 Zmluvná pokuta sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl, poprípade ak je veľmi pravdepodobné, že ide o ojedinelý prípad prehliadnutia alebo nepresnosti (posúdi Objednávateľ).
I.10 Objednávateľ vyhodnotí splnenie podmienok zákazky a najneskôr do 6 pracovných dní zašle informáciu o splnení a výzvu na plnenie, alebo informáciu o nesplnení podmienok, elektronicky e-mailom Poskytovateľovi. V prípade nesplnenia podmienok Objednávateľ od zmluvy odstúpi.
I.11 E-mail sa považuje za doručený v momente, kedy je odosielateľovi doručené potvrdenie, ktoré si je pri odosielaní povinný vyžiadať, o tom že bol e-mail doručený na e-mailový server príjemcu.
II. CENA:
II.1 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane nákladov na výjazd technika, dopravné náklady, inštalácia a poskytovanie všetkých služieb, ktoré sú predmetom zmluvy.
II.2 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia.
II.3 Cena za poskytnutie plnenia je konečná a obsahuje všetky náklady Poskytovateľa vrátane primeraného zisku.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY:
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená Poskytovateľom. Poskytovateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného poskytnutia predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
III.2 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH.
III.3 Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte Európskej únie (ďalej len „EÚ“) a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Poskytovateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len „zákon o DPH“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
III.4 Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto poskytnutia služby je v SR, tento Poskytovateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
III.5 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Poskytovateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.6 Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočne poskytnuté plnenie.
III.7 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA:
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Poskytovateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z hodnoty zákazky, minimálne však vo výške 2 000 EUR.
IV.2 Poskytovateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy.
IV.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Poskytovateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Poskytovateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Poskytovateľom.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA:
VI.1 Poskytovateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, či sa jedná o dodania tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky.
VI.2 Ekvivalent: Spĺňa všetky parametre, vrátane HW a SW rozšíriteľnosti, kompatibility a certifikácie. Požadované konkrétne parametre položky sa chápu ako minimálne požiadavky. Pri porovnávaní sa budú brať do úvahy všetky parametre konkrétnej položky, ktoré musia byť rovné, alebo lepšie ako požadované.
VI.3 Všetky vyžadované dokumenty (napr. certifikáty, potvrdenia, prospekty a iné), ktoré sú vyžadované v tomto Opisnom formulári na plnenie, alebo kdekoľvek inde v zmluve (ďalej len dokumenty), je Poskytovateľ povinný mať zabezpečené pred predložením ponuky tak, aby ich vedel predložiť v požadovaných lehotách.
VI.4 V technickej špecifikácií, alebo v Opisnom formulári môže byť inak súvislý text rozdelený do riadkov z technických dôvodov. Na takéto rozdelenie sa neprihliada.
VI.5 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, alebo v zmluve.
VI.6 Podmienky neupravené v predmete zákazky, alebo v zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

31.12.2021 00:00

20,00 lic

16 516,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.06.2021 14:09

12.07.2021 17:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.07.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 659
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.07.2021 14:55 - Vstupná ponuka 16 516,00 € Cena bez DPH
12.07.2021 14:55 - Najvýhodnejšia ponuka 16 516,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS