• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2021 12:46
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2021 12:50
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2021 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2021 13:40

Detail zákazky Z202114157

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2021 12:46
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2021 12:50
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2021 13:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2021 13:40

Základné údaje

Z202114157

OF-238103

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5833448

Objednávateľ

607304

Stredná zdravotnícka škola

Záhradnícka 44, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Darčekové poukážky pre zamestnancov

Darčeková poukážka, kupón

  • 30199750-2 - Poukážky
  • 98390000-3 - Iné služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Darčekové poukážky pre zamestnancov - univerzálne darčekové kupóny
Funkcia
Univerzálne využitie darčekových poukážok - akceptačné miesta produktu musia tvoriť prevádzky umožňujúce kultúrne a športové využitie, cestovanie, wellness a krásu, nákup darčekov, drogérie, kozmetiky, liekov a vitamínov, elektroniky, kníh odevov, obuvi, na vzdelávanie, prípadne iné využitie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota darčekovej poukážky EUR 10
Počet darčekových poukážok pre 62 zamestnancov ks 372
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Darčeková poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa, ochranné prvky proti falšovaniu, obdobie platnosti darčekovej poukážky, nominiálnu hodnotu darčekovej poukážky
Doba platnosti darčekových poukážok minimálne do 31.12.2022
Akceptačné miesta darčekových poukážok obchodné reťazce, hypermakety, nákupné centrá a ďalšie prevádzky súvisiace s možnosťou využitia darčekovej poukážky v celej SR
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo darčekových poukážok riadne a včas na adresu sídla objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude účtovať žiadne iné a ďalšie poplatky a provízie, ako tie, s ktorými sa počíta pri zadávaní tejto zákazky.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre jeho preukázateľné vady (nedodržanie požadovaných technických vlastností predmetu zákazky, poškodenie a pod.).
Objednávateľ neposkytuje preddavky na dodanie predmetu  zákazky, dodávateľ bude vykonávať fakturáciu pri dodržaní všetkých podmienok platnej slovenskej legislatívy, splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ musí spĺňať zákonné podmienky v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a zákona č. 315/2016 Z. z. a OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Záhradnícka 44, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

08.07.2021 13:30

1,00 celok

3 720,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.06.2021 12:46

06.07.2021 12:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.07.2021 13:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 504
 10
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.06.2021 13:11 - Vstupná ponuka 3 720,00 € Cena s DPH
30.06.2021 16:17 - Najvýhodnejšia ponuka 3 719,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS