• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2021 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2021 11:50

Detail zákazky Z202114134

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2021 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2021 11:50

Základné údaje

Z202114134

OF-237830

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5833424

Objednávateľ

36022047 02

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Povodie dolného Váhu, odštepný závod

Nábrežie Ivana Krasku 3/834, Piešťany, 92180, SVK

Dodávateľ

33958751

Ing.Róbert Križan EUROCAR

Lipová 7, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy nákladných vozidiel - TATRA 815, Ružomberok

Servis, opravy a údržba nákladných vozidiel továrenskej značky TATRA-T815.

  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely
  • 50114000-7 - Oprava a údržba nákladných vozidiel
  • 50116000-1 - Oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb a to opravy, údržbu, servisné a generálne opravy nákladných automobilov továrenskej značky TATRA T-815.
Funkcia
Vozidlá budú pristavené na servis a opravy do priestorov (servisnej dielne) úspešného uchádzača a prevzaté z opravy z priestorov (servisnej dielne) úspešného uchádzača kapacitami verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
sadzba za servisnú normohodinu opráv hod 674
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
diagnostika a zoradenie palivovej sústavy zoradenie vstrekov a vstrekovacieho čerpadla, príp. oprava a výmena jednotlivých komponentov palivovej sústavy na základe objednávky
oprava prevodovky výmena ozubených kolies jednotlivých rýchlostných stupňov, výmena synchronizačných krúžkov jednotlivých stupňov, výmena ložísk, výmena zasúvacích vidlíc jednotlivých stupňov, výmena tesnení
oprava chladiaceho systému motora mimo celkovej GO motora
oprava brzdovej sústavy výmena brzdových obložení, brzdových valcov, bubnov alebo kotúčov bŕzd
oprava riadenia výmena guľových čapov tyče riadenia a guľových čapov spojovacej tyče pák riadenia
výmena kompletnej spojky lamela, prítlačný tanier, vypínacie ložisko, posilňovač spojky
GO motora výmena kľukového hriadeľa, ložísk uloženia kľukového hriadeľa, ložísk panvy ojníc a oka ojníc, piestov, piestnych krúžkov, piestnych čapov, vložiek valcov, hlavy valcov a tesnení, výmena sacích ...
GO motora ...a výfukových ventilov, vačk. hriadeľa, tesnení olejovej vane a gufero krúžkov, výmena alternátora, regulátora napätia a spúšťača, výmena ozubeného venca zotrvačníka motora,výmena komplet spojky,...
GO motora ...výmena rozvodových kolies, olejového čerpadla a snímača tlaku oleja, oprava vzduch.kompresora, vstrekovacieho čerpadla, výmena vstrekovačov paliva a zoradenie tlakových pomerov palivovej sústavy...
GO motora ...výmena filtrov motora, oprava chladiacej sústavy vzduchom chladeného motora vrátane jej automatickej regulácie, zábeh na brzdovej stolici samostatného motora po GO
GO kabíny výmena skorodovaných častí kabíny, oprava alebo výmena príslušenstva, a to: samostatné kúrenie, mechanizmus stieračov, svetlá, prístrojová doska, tachograf, sedačky, čalúnenie, ovládače okien a ...
GO kabíny ... dverí, zámky dverí, spätné zrkadlá, elektroinštalácia, silentbloky, mechanizmus vyklopenia kabíny, poškodené okná, prídavné hlavné svetlomety kabíny z dôvodu montáže prídavného zariadenia, ...
GO kabíny ...čelná snehová radlica, antikorózny náter dutín a podlahových častí z vonkajšej a vnútornej strany kabíny vrátane dutín dverí, výmena ložísk, manžiet,poloosí náprav,tesnení, vymedzenie vôle ozubenia
GO korby vozidla vrátane hydraulického valca a ložiska, výmena poistného lana
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Trvanie rámcovej dohody je na 12 mesiacov pre jedno miesto určenia, ceny sú len predpokladané (nezáväzné) a rámcová dohoda bude čerpaná podľa aktuálnych potrieb a finančných možností objednávateľa!!
2. Požaduje sa používať a dodávať len originálne náhradné diely v rámci opráv a údržby. V prípade objednania len náhradných dielov ich dopravu na miesto určenia zabezpečuje Dodávateľ na svoje náklady a doprava je zahrnutá v cene tovaru, vrátane nakládky a vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
3. Požaduje sa oceniť "Zoznam náhradných dielov pre TATRY-T815" s jednotkovými cenami a nacenenú hodinovú sadzbu opráv, uvedené ceny budú záväzné počas celej platnosti rámcovej dohody, podklady zašle verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi, dodávateľ ich ocenené doručí do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, spolu s aktuálnym cenníkom v zmysle bodu 13 Osobitných požiadaviek na plnenie.
4. Požaduje sa dodávať k opravám len originálne náhradné diely, pre nákladné vozidlá TATRA; objednávateľ požaduje predložiť čestné vyhlásenie o používaní originálnych náhradných dielov v rámci opráv do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
5. Požaduje sa predložiť zoznam strojného a technického vybavenia servisnej dielne potrebného na vykonanie predmetu zákazky vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať obhliadku priestorov a vybavenia servisnej dielne do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy.
7. Dodávateľ môže zabezpečovať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom subdodávateľov. V takom prípade je potrebné predložiť zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba) do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Subdodávateľ je povinný spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona 343/2015 Z. z., predložiť všetky potrebné doklady podľa bodov 4, 5 a 7 osobité požiadavky na plnenie.
8. Množstvá odberu náhradných dielov a opráv nie sú záväzné podľa rámcovej dohody, platí množstvo podľa elektronicky predloženej objednávky, t. j. množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané. Nákupy budú realizované podľa aktuálnych potrieb a finančných možností objednávateľa na základe čiastkových objednávok. V prípade ak Objednávateľ nevyčerpá celkovú cenu predmetu zákazky, Dodávateľ sa zaväzuje neuplatňovať si žiadne sankcie.
9. Jednotkové ceny náhradných dielov (uvedené v zozname) a hodinová sadzba opráv bez materiálu sú maximálne a záväzné počas platnosti rámcovej dohody.
10. Dodávateľ je povinný vykonať: a) opravu samostatného motora, prevodovky, medzinápravových diferenciálov, korby, kabíny – do 30 dní od pristavenia vozidla do opravy, b) ostatné opravy - do 14 dní od pristavenia vozidla do opravy v sídle dielenských priestorov dodávateľa a doručenia objednávky.
11. V prípade opráv v sídle dielenských priestorov dodávateľa zabezpečí prepravu vozidla do miesta a z miesta plnenia objednávateľ.
12. Záručná doba na predmet plnenia zmluvy je 24 mesiacov. Nákup iných náhradných dielov nezadaných v RD potrebných k oprave je možný z aktuálneho cenníka a Dodávateľom určenej min. 15 % zľavy z aktuálnych cien (cenník dodá Dodávateľ Objednávateľovi v elektronickej podobe, prípadne na CD nosiči; a to v termíne do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy (spolu s ocenením zoznamom náhradných dielov s jednotkovými cenami). Ak takáto predložená cenová ponuka bude pre Objednávateľa nevýhodná, Objednávateľ si vyhradzuje právo ocenený tovar nakúpiť od iného subjektu.
13. Objednávateľ sa zaväzuje prípadné vady dodaných náhradných dielov a poskytnutých služieb neodkladne reklamovať v lehote do 4 dní od ich zistenia písomne, e-mailom.
14. Dodávateľ sa zaväzuje reklamovaný predmet zmluvy v rámci záručnej doby prevziať a vybaviť reklamáciu (odstrániť vady) v lehote do 4 pracovných dní od pristavenia opravovaného vozidla v dielenských priestoroch servisu dodávateľa.
15. Dodávateľ je oprávnený reklamáciu neuznať v prípade zistenia, že s reklamovaným predmetom zmluvy nebolo nakladané v súlade s technickými podmienkami, podľa ktorých má byť predmet zmluvy používaný, a s ktorými objednávateľa oboznámil.
16. Pri oprávnených reklamáciách dodávateľ predmetu zákazky nebude mať uhradené cestovné a ostatné náklady spojené s odstránením reklamovaných náhradných dielov a úkonov na predmete zákazky v priestoroch objednávateľa. V prípade pristavenia vozidla do opravárenských priestorov poskytovateľa pri oprávnených reklamáciách si objednávateľ bude účtovať oprávnené náklady za spotrebu PHM, cestovné a prípadne nocľažné vodiča.
17. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá predmet zákazky v kvalite a v prevedení podľa podmienok dohodnutých v rámcovej dohode, a že dodané tovary a poskytnuté služby budú mať počas záručnej doby vlastnosti stanovené technickými parametrami.
18. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet zákazky objednávateľovi v plnom rozsahu vyškoleným personálom a zárukami na dodané tovary a poskytnuté služby.
19. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, vykonanie služby, ktorého následkom bude jeho/jej omeškanie.
20. Dodávateľ zodpovedá za škody na nákladných motorových vozidlách TATRA T815 preukázateľne vzniknutých pri vykonaných opravách v celom rozsahu a zaväzuje sa ich uhradiť.
21. Objednávateľ si vyhradzuje právo kontroly náhradných dielov určitej značky pri dodaní tovaru a tiež ešte pred vykonaním výmeny počas opravy, právo kontrolovať priebeh opravy priamo počas servisných prác.
22. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru, príp. služby v prípade, ak preberané tovary a vykonané opravy nespĺňajú kvalitatívne požiadavky.
23. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a musí povinne obsahovať nasledovné údaje - odkaz na túto Zmluvu s uvedením čísla Zmluvy, obchodné meno a sídlo Objednávateľa a Dodávateľa, IČO, DIČ, IČ DPH, poradové číslo faktúry, deň jej vyhotovenia, označenie banky a IBAN, fakturovanú sumu, údaje o ND, vykonanej oprave a použitých ND, množstvo a cenu za jednotlivé druhy náhradných dielov a vykonané opravy, pečiatku a podpis oprávnenej osoby.
24. Dodávateľ je oprávnený vystaviť Objednávateľovi faktúru až po prevzatí riadne a včas vykonaného čiastkového splnenia predmetu zmluvy, t.j. po podpise Preberacieho protokolu bez vád a nedorobkov pri vykonaní opravy resp. dokladu o dodaní tovaru, ktoré tvoria prílohu faktúry. Doklad o dodaní tovaru resp. preberací protokol bez vád a nedorobkov potvrdený podpismi oprávnených zástupcov Zmluvných strán.
25. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok na plnenie zmluvy.
26. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Za deň úhrady bude považovaný deň odpisu finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa.
27. Ak bude faktúra obsahovať nesprávne cenové alebo iné údaje alebo faktúra nebude obsahovať všetky údaje a náležitosti v zmysle platných právnych predpisov, najmä podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, resp. nebude obsahovať uvedené údaje a doklady alebo bude obsahovať nesprávne, či neúplné údaje a doklady, je Objednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie Dodávateľovi, čím sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začína plynúť odo dňa doručenia novej riadne vyhotovenej faktúry.
28. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy:
28a) nedodržanie kvality dodaných náhradných dielov a poskytnutých opráv,
28b) nedodržanie doby plnenia,
28c) nedodržanie jednotkových cien,
28d) nepredloženie požadovaného dokladu - položkovitý zoznam jednotkových cien náhradných dielov a nacenenú hodinovú sadzbu opráv pre nákladné vozidlá TATRA T815.
28e) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné vyhlásenie o používaní originálnych náhradných dielov,
89f) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam strojného a technického vybavenia servisnej dielne potrebného na vykonanie predmetu zákazky vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne, pričom požadovaná vzdialenosť servisnej dielne by mala byť max 50 km od sídla organizačnej zložky/organizačných zložiek Objednávateľa.
28g) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba),
28h) nepredloženie požadovaných dokladov od subdodávateľov, ak bude predmet zákazky vykonávaný v subdodávke,
28i) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné prehlásenie, že predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov,
28j) nevyhovujúce priestory a vybavenie servisnej dielne na opravy nákladných vozidiel TATRA T815,
29. Ukončenie zmluvy môže nastať:
29a) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovarov a poskytnutím služieb podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote,
29b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok,
29c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u poskytovateľovi listinnej forme,
29d) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružomberok, Slovenská republika

12

14,00 typy opráv

19 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.06.2021 10:47

06.07.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.07.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 547
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.07.2021 17:28 - Vstupná ponuka 19 390,00 € Cena bez DPH
02.07.2021 17:28 - Najvýhodnejšia ponuka 19 390,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS