36022047 02
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Povodie dolného Váhu, odštepný závod
Nábrežie Ivana Krasku 3/834, Piešťany, 92180, SVK
33958751
Ing.Róbert Križan EUROCAR
Lipová 7, Nitra, 94901, SVK
Opravy nákladných vozidiel - TATRA 815, Šaľa
Servis, opravy a údržba nákladných vozidiel továrenskej značky TATRA-T815.
Tovar, Služba
1. Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb a to opravy, údržbu, servisné a generálne opravy nákladných automobilov továrenskej značky TATRA T-815.
|
|
---|---|
Funkcia |
Vozidlá budú pristavené na servis a opravy do priestorov (servisnej dielne) úspešného uchádzača a prevzaté z opravy z priestorov (servisnej dielne) úspešného uchádzača kapacitami verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
sadzba za servisnú normohodinu opráv | hod | 102 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
diagnostika a zoradenie palivovej sústavy | zoradenie vstrekov a vstrekovacieho čerpadla, príp. oprava a výmena jednotlivých komponentov palivovej sústavy na základe objednávky |
oprava prevodovky | výmena ozubených kolies jednotlivých rýchlostných stupňov, výmena synchronizačných krúžkov jednotlivých stupňov, výmena ložísk, výmena zasúvacích vidlíc jednotlivých stupňov, výmena tesnení |
oprava chladiaceho systému motora | mimo celkovej GO motora |
oprava brzdovej sústavy | výmena brzdových obložení, brzdových valcov, bubnov alebo kotúčov bŕzd |
oprava riadenia | výmena guľových čapov tyče riadenia a guľových čapov spojovacej tyče pák riadenia |
výmena kompletnej spojky | lamela, prítlačný tanier, vypínacie ložisko, posilňovač spojky |
GO motora | výmena kľukového hriadeľa, ložísk uloženia kľukového hriadeľa, ložísk panvy ojníc a oka ojníc, piestov, piestnych krúžkov, piestnych čapov, vložiek valcov, hlavy valcov a tesnení, výmena sacích ... |
GO motora | ...a výfukových ventilov, vačk. hriadeľa, tesnení olejovej vane a gufero krúžkov, výmena alternátora, regulátora napätia a spúšťača, výmena ozubeného venca zotrvačníka motora,výmena komplet spojky,... |
GO motora | ...výmena rozvodových kolies, olejového čerpadla a snímača tlaku oleja, oprava vzduch.kompresora, vstrekovacieho čerpadla, výmena vstrekovačov paliva a zoradenie tlakových pomerov palivovej sústavy... |
GO motora | ...výmena filtrov motora, oprava chladiacej sústavy vzduchom chladeného motora vrátane jej automatickej regulácie, zábeh na brzdovej stolici samostatného motora po GO |
GO kabíny | výmena skorodovaných častí kabíny, oprava alebo výmena príslušenstva, a to: samostatné kúrenie, mechanizmus stieračov, svetlá, prístrojová doska, tachograf, sedačky, čalúnenie, ovládače okien a ... |
GO kabíny | ... dverí, zámky dverí, spätné zrkadlá, elektroinštalácia, silentbloky, mechanizmus vyklopenia kabíny, poškodené okná, prídavné hlavné svetlomety kabíny z dôvodu montáže prídavného zariadenia, ... |
GO kabíny | ...čelná snehová radlica, antikorózny náter dutín a podlahových častí z vonkajšej a vnútornej strany kabíny vrátane dutín dverí, výmena ložísk, manžiet,poloosí náprav,tesnení, vymedzenie vôle ozubenia |
GO korby vozidla | vrátane hydraulického valca a ložiska, výmena poistného lana |
Názov |
1. Trvanie rámcovej dohody je na 12 mesiacov pre jedno miesto určenia, ceny sú len predpokladané (nezáväzné) a rámcová dohoda bude čerpaná podľa aktuálnych potrieb a finančných možností objednávateľa!! |
2. Požaduje sa používať a dodávať len originálne náhradné diely v rámci opráv a údržby. V prípade objednania len náhradných dielov ich dopravu na miesto určenia zabezpečuje Dodávateľ na svoje náklady a doprava je zahrnutá v cene tovaru, vrátane nakládky a vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
3. Požaduje sa oceniť "Zoznam náhradných dielov pre TATRY-T815" s jednotkovými cenami a nacenenú hodinovú sadzbu opráv, uvedené ceny budú záväzné počas celej platnosti rámcovej dohody, podklady zašle verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi, dodávateľ ich ocenené doručí do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, spolu s aktuálnym cenníkom v zmysle bodu 13 Osobitných požiadaviek na plnenie. |
4. Požaduje sa dodávať k opravám len originálne náhradné diely, pre nákladné vozidlá TATRA; objednávateľ požaduje predložiť čestné vyhlásenie o používaní originálnych náhradných dielov v rámci opráv do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
5. Požaduje sa predložiť zoznam strojného a technického vybavenia servisnej dielne potrebného na vykonanie predmetu zákazky vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať obhliadku priestorov a vybavenia servisnej dielne do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
7. Dodávateľ môže zabezpečovať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom subdodávateľov. V takom prípade je potrebné predložiť zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba) do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Subdodávateľ je povinný spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona 343/2015 Z. z., predložiť všetky potrebné doklady podľa bodov 4, 5 a 7 osobité požiadavky na plnenie. |
8. Množstvá odberu náhradných dielov a opráv nie sú záväzné podľa rámcovej dohody, platí množstvo podľa elektronicky predloženej objednávky, t. j. množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané. Nákupy budú realizované podľa aktuálnych potrieb a finančných možností objednávateľa na základe čiastkových objednávok. V prípade ak Objednávateľ nevyčerpá celkovú cenu predmetu zákazky, Dodávateľ sa zaväzuje neuplatňovať si žiadne sankcie. |
9. Jednotkové ceny náhradných dielov (uvedené v zozname) a hodinová sadzba opráv bez materiálu sú maximálne a záväzné počas platnosti rámcovej dohody. |
10. Dodávateľ je povinný vykonať: a) opravu samostatného motora, prevodovky, medzinápravových diferenciálov, korby, kabíny – do 30 dní od pristavenia vozidla do opravy, b) ostatné opravy - do 14 dní od pristavenia vozidla do opravy v sídle dielenských priestorov dodávateľa a doručenia objednávky. |
11. V prípade opráv v sídle dielenských priestorov dodávateľa zabezpečí prepravu vozidla do miesta a z miesta plnenia objednávateľ. |
12. Záručná doba na predmet plnenia zmluvy je 24 mesiacov. Nákup iných náhradných dielov nezadaných v RD potrebných k oprave je možný z aktuálneho cenníka a Dodávateľom určenej min. 15 % zľavy z aktuálnych cien (cenník dodá Dodávateľ Objednávateľovi v elektronickej podobe, prípadne na CD nosiči; a to v termíne do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy (spolu s ocenením zoznamom náhradných dielov s jednotkovými cenami). Ak takáto predložená cenová ponuka bude pre Objednávateľa nevýhodná, Objednávateľ si vyhradzuje právo ocenený tovar nakúpiť od iného subjektu. |
13. Objednávateľ sa zaväzuje prípadné vady dodaných náhradných dielov a poskytnutých služieb neodkladne reklamovať v lehote do 4 dní od ich zistenia písomne, e-mailom. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje reklamovaný predmet zmluvy v rámci záručnej doby prevziať a vybaviť reklamáciu (odstrániť vady) v lehote do 4 pracovných dní od pristavenia opravovaného vozidla v dielenských priestoroch servisu dodávateľa. |
15. Dodávateľ je oprávnený reklamáciu neuznať v prípade zistenia, že s reklamovaným predmetom zmluvy nebolo nakladané v súlade s technickými podmienkami, podľa ktorých má byť predmet zmluvy používaný, a s ktorými objednávateľa oboznámil. |
16. Pri oprávnených reklamáciách dodávateľ predmetu zákazky nebude mať uhradené cestovné a ostatné náklady spojené s odstránením reklamovaných náhradných dielov a úkonov na predmete zákazky v priestoroch objednávateľa. V prípade pristavenia vozidla do opravárenských priestorov poskytovateľa pri oprávnených reklamáciách si objednávateľ bude účtovať oprávnené náklady za spotrebu PHM, cestovné a prípadne nocľažné vodiča. |
17. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá predmet zákazky v kvalite a v prevedení podľa podmienok dohodnutých v rámcovej dohode, a že dodané tovary a poskytnuté služby budú mať počas záručnej doby vlastnosti stanovené technickými parametrami. |
18. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet zákazky objednávateľovi v plnom rozsahu vyškoleným personálom a zárukami na dodané tovary a poskytnuté služby. |
19. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, vykonanie služby, ktorého následkom bude jeho/jej omeškanie. |
20. Dodávateľ zodpovedá za škody na nákladných motorových vozidlách TATRA T815 preukázateľne vzniknutých pri vykonaných opravách v celom rozsahu a zaväzuje sa ich uhradiť. |
21. Objednávateľ si vyhradzuje právo kontroly náhradných dielov určitej značky pri dodaní tovaru a tiež ešte pred vykonaním výmeny počas opravy, právo kontrolovať priebeh opravy priamo počas servisných prác. |
22. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru, príp. služby v prípade, ak preberané tovary a vykonané opravy nespĺňajú kvalitatívne požiadavky. |
23. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a musí povinne obsahovať nasledovné údaje - odkaz na túto Zmluvu s uvedením čísla Zmluvy, obchodné meno a sídlo Objednávateľa a Dodávateľa, IČO, DIČ, IČ DPH, poradové číslo faktúry, deň jej vyhotovenia, označenie banky a IBAN, fakturovanú sumu, údaje o ND, vykonanej oprave a použitých ND, množstvo a cenu za jednotlivé druhy náhradných dielov a vykonané opravy, pečiatku a podpis oprávnenej osoby. |
24. Dodávateľ je oprávnený vystaviť Objednávateľovi faktúru až po prevzatí riadne a včas vykonaného čiastkového splnenia predmetu zmluvy, t.j. po podpise Preberacieho protokolu bez vád a nedorobkov pri vykonaní opravy resp. dokladu o dodaní tovaru, ktoré tvoria prílohu faktúry. Doklad o dodaní tovaru resp. preberací protokol bez vád a nedorobkov potvrdený podpismi oprávnených zástupcov Zmluvných strán. |
25. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok na plnenie zmluvy. |
26. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Za deň úhrady bude považovaný deň odpisu finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa. |
27. Ak bude faktúra obsahovať nesprávne cenové alebo iné údaje alebo faktúra nebude obsahovať všetky údaje a náležitosti v zmysle platných právnych predpisov, najmä podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, resp. nebude obsahovať uvedené údaje a doklady alebo bude obsahovať nesprávne, či neúplné údaje a doklady, je Objednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie Dodávateľovi, čím sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začína plynúť odo dňa doručenia novej riadne vyhotovenej faktúry. |
28. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: |
28a) nedodržanie kvality dodaných náhradných dielov a poskytnutých opráv, |
28b) nedodržanie doby plnenia, |
28c) nedodržanie jednotkových cien, |
28d) nepredloženie požadovaného dokladu - položkovitý zoznam jednotkových cien náhradných dielov a nacenenú hodinovú sadzbu opráv pre nákladné vozidlá TATRA T815. |
28e) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné vyhlásenie o používaní originálnych náhradných dielov, |
89f) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam strojného a technického vybavenia servisnej dielne potrebného na vykonanie predmetu zákazky vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne, pričom požadovaná vzdialenosť servisnej dielne by mala byť max 50 km od sídla organizačnej zložky/organizačných zložiek Objednávateľa. |
28g) nepredloženie požadovaného dokladu - zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba), |
28h) nepredloženie požadovaných dokladov od subdodávateľov, ak bude predmet zákazky vykonávaný v subdodávke, |
28i) nepredloženie požadovaného dokladu - čestné prehlásenie, že predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov, |
28j) nevyhovujúce priestory a vybavenie servisnej dielne na opravy nákladných vozidiel TATRA T815, |
29. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
29a) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovarov a poskytnutím služieb podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
29b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
29c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u poskytovateľovi listinnej forme, |
29d) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
Šaľa, Slovenská republika
12
14,00 typy opráv
2 950,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.06.2021 10:42
06.07.2021 15:00
06.07.2021 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.07.2021 17:32 - Vstupná ponuka | 2 940,00 | € | Cena bez DPH |
02.07.2021 17:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 940,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: