• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2021 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    02.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.07.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2021 09:39

Detail zákazky Z202114022

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2021 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    02.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.07.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2021 09:39

Základné údaje

Z202114022

OF-238019

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5835812

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

IKT zariadenia

počítač, monitor, dáta, spracovanie, ukladanie

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 33195100-4 - Monitory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Integrovaný počítač v monitore - All in One
Funkcia
slúži na kancelárske použitie pre študentov so špecifickými potrebami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
All in One (integrovaný počítač v monitore - 21,5" Full HD displej) ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
procesor AMD Ryzen – 2,6 GHz – počet jadier 2 (až Turbo Boost 3,5 GHz)
operačný systém MS Windows 10 Home
pevný disk 512 GB – SSD disk
operačná pamäť 8 GB DDR4
USB konektory minimálne 4 (2 x 3.0 a 2 x 2.0)
čítačka pamäťových kariet áno
Wifi áno
Bluetooth áno
optická mechanika nie je vyžadovaná
reproduktory áno – stereo reproduktory JBL
klávesnica a myš áno
Webkamera áno – HD
grafická karta integrovaná AMD Radeon Graphics
ďalšia kontektivita HDMI, konektor pre slúchadlá s mikrofónom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku s DPH. Na faktúru žiadame uviesť sériové číslo produktu.
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálnymi uvedenými parametrami a funkciami.
Dodávateľ je povinný v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa EN ISO 14001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém environmentálneho manažérstva dodávateľa.
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo tovar neprevziať a od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodávku tovaru kontaktnej osobe deň vopred.
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, javí známky vady tovaru (použitý, nefunkčný, poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve alebo osobitnými požiadavkami na plnenie), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať.
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a v takom prípade má objednávateľ právo okamžite odstúpiť od zmluvy.
Názov Upresnenie
Cena zahŕňa balenie, naloženie, dovoz

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bučianska 4/A, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

07.07.2021 08:00 — 16.07.2021 13:00

2,00 kusy

1 320,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.06.2021 08:40

02.07.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.07.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 703
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.06.2021 08:54 - Vstupná ponuka 1 320,00 € Cena s DPH
29.06.2021 09:17 - Najvýhodnejšia ponuka 1 319,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS