42337402
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK
50216350
AKVO, s.r.o.
Hrobákova 12, Bratislava, 85102, SVK
Dataloger a anemometer
Meranie teploty, vlhkosti, merač rýchlosti prúdenia, prietoku, vlhkosti, teploty vzduchu.
Tovar, Služba
1. Dataloger
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Dataloger na meranie teploty a vlhkosti merací rozsah -40°C do +125°C / 0 ...100%RH; rozmer 46x17mm | ks | 1 | ||
Merací rozsah: | °C | -40°C | +125°C/ 0 ...00%RH | |
Rozlíšenie: | °C / RH % | 0,015°C / 0,02% | ||
Presnosť: | °C | ±0,2°C/±1,8%RH v rozsahu 0–60°C/0..85%RH | ||
Presnosť: | °C | ±0,5°C / ±3,0%RH vo zvyšku rozsahu | ||
Kapacita: | Záznam | 10 000 | ||
Interval záznamu: | sek | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Napájanie: | Výmenná batéria |
Materiál: | Potravinárska oceľ AISI 316 L |
2. Dataloger
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2. Dataloger na meranie teploty a vlhkosti merací rozsah -40°C do +125°C / 0 ...100%RH; rozmer 71x17mm | ks | 1 | ||
Merací rozsah: | °C | -40°C | +125°C/ 0 ...00%RH | |
Rozlíšenie: | °C / RH % | 0,015°C / 0,02% | ||
Presnosť: | °C | ±0,2°C/±1,8%RH v rozsahu 0–60°C/0 .85%RH | ||
Presnosť: | °C | ±0,5°C / ±3,0%RH vo zvyšku rozsahu | ||
Kapacita: | Záznam | 10 000 | ||
Interval záznamu: | sek | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Napájanie: | Výmenná batéria |
Materiál: | Potravinárska oceľ AISI 316 L |
3. Anemometer
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3. Anemometer - Merač rýchlosti prúdenia, prietoku, vlhkosti, teploty vzduchu | ks | 1 | ||
Teplota: | °C | -20 | +70 | |
Záznamník: | Počet meraní | 2400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Merací rozsah (m/s): | 0,5 ... 30 m/s (rozlíšenie 0,1 m/s) |
Merací rozsah (m3 / s): | 0 ... 99999 m3 (rozlíšenie 0,1 m3/s) |
Hodnota merania: | Min / max /priemer |
Prepojenie USB: | PC |
Inštalácia: | CD software |
Súčasť zariadenia: | 4 x 1,5V batérie |
Vypnutie: | Automatické |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Záručná doba pre všetky prístroje je 12 mesiacov |
Prístroje musia spĺňať certifikát EC kalibračný certifikát podľa ISO 9001 : 2015 |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ je povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien do 7 dní od uzavretia zmluvy. S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, typu ponúkaného tovaru, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. |
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorými sú napr: skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie alebo technická dokumentácia výrobcu |
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z nenávratných finančných prostriedkov (NFP) poskytnutých Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky z Európskeho fondu regionálneho rozvoja a zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky v rámci programu Interreg V-A Slovenská republika – Maďarsko, z projektu SKHU/1802/3.1./023 Co-innovation. |
Oprávnení zamestnanci poskytovateľa NFP a ďalšie oprávnené osoby v súlade s právnymi predpismi SR a EÚ môžu vykonávať voči dodávateľovi kontrolu/audit obchodných dokumentov a vecnú kontrolu v súvislosti s realizáciou zákazky a dodávateľ je povinný strpieť túto kontrolu a poskytnúť oprávneným osobám súčinnosť v plnej miere. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj s identifikáciou projektu SKHU/1802/3.1./023 Co-innovation, príp. ITMS kódu projektu, ktorý bude dodávateľovi oznámený po uzavretí zmluvy. |
Objednávateľ má právo kontrolovať množstvo a kvalitu dodaného tovaru. V prípade, že objednávateľ zistí nedostatky, resp. rozpor s vopred dohodnutými požiadavkami, je oprávnený požiadať dodávateľa o ich odstránenie. Objednávajúci sa zaväzuje v prípade opodstatnenosti požiadavky kupujúceho tieto nedostatky bezodkladne a bezplatne odstrániť. Dodávateľ poskytuje záruku za dodaný tovar počas záručnej doby, ktorá je 24 mesiacov prípadne kratšia v závislosti od druhu objednávaného tovaru, ak je výrobcom stanovená iná doba exspirácie. |
Objednávateľ preberá záruku za akosť tovaru podľa § 429 a nasl. a zodpovedá za vady tovaru podľa § 422 a nasl. Obchodného zákonníka v platnom znení. |
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar: a) je nekompletný, b) je poškodený, c) vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu vadného tovaru za nový bezvadný tovar, najneskôr do 7 (siedmich) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním vadného tovaru. |
V prípade opakovaného dodania vadného tovaru dodávateľom má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný vadný tovar. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS |
NPPC-VUP, Pracovisko Biocentrum, Kostolná č. 7, 900 01 Modra, Modra, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
09.07.2021 09:00 — 09.08.2021 15:00
3,00 ks
1 668,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.06.2021 08:32
02.07.2021 09:00
02.07.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.06.2021 09:09 - Vstupná ponuka | 1 389,00 | € | Cena bez DPH |
29.06.2021 09:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 389,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: