00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
31325921
Homola spol. s r.o.
Dlhé diely I/18, Bratislava, 841 04, SVK
Strojno-technické vybavenie a náradie pre autodielňu – I. časť dodanie zdvíhacieho zariadenia s prízdvihom
zdviháky, zdvíhanie vozidiel, autodielňa, nožnicové zariadenie, strojné vybavenie, technické vybavenie
Tovar, Služba
1. Zdvíhacie zariadenie s prízdvihom
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom tejto zmluvy je záväzok Dodávateľa dodať pre Objednávateľa zdvíhacie zariadenie s prízdvihom podľa normy STN EN1493+A1:2009-06 (27 0809) do autoopravárenskej dielne Objednávateľa vrátane montáže – inštalácie, potrebnej revízie a všetkého materiálu potrebného na zapojenie a sprevádzkovanie nožnicového zdviháka určeného na zdvíhanie špeciálnych nákladných motorových vozidiel Objednávateľa za účelom vykonania opráv. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nožnicové zdvíhacie zariadenie s prízdvihom vyrobený podľa normy STN EN 1493+A1:2009-06 (27 0809) | ks | 1 | ||
Zdvihák: nosnosť | kg | 23 000 | ||
Zdvihák: výška zdvihu | mm | 1900 | 2110 | |
Zdvihák: doba zdvihu | s | 120 | ||
Zdvihák: doba spúšťania | s | 120 | ||
Zdvihák: dĺžka plošín | mm | 8000 | ||
Zdvihák: dĺžka s nájazdami | mm | 10 800 | ||
Zdvihák: šírka plošín | mm | 750 | ||
Zdvihák: celková šírka | mm | 2700 | ||
Zdvihák: spustený zdvihák | mm | 400 | ||
Prízdvih: nosnosť | kg | 13 500 | ||
Prízdvih: piesty posuvné | ks | 2 | ||
Prízdvih: šírka pojazdu | mm | 800 | 1200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ zdviháku | Nožnicový |
Pohon zdviháku | Elektrohydraulický |
Napájanie zdviháku | 3x400 V/ 50Hz |
Osvetlenie zo spodnej časti zdviháka na podvozok vozidla | áno |
Prejazdové klapky | áno |
Montáž - inštalácia vrátane všetkého nutného materiálu potrebného na zapojenie a sprevádzkovanie nožnicového zdviháka vrátane prízdvihu | áno |
Dovoz zdviháku s prízdvihom | áno |
Vyloženie zdviháku s prízdvihom | áno |
Zaškolenie | áno |
Názov |
1. Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar podľa funkčnej a technickej špecifikácie tejto zmluvy (ďalej len „tovar“) a poskytnúť súvisiace služby (ďalej len "predmet zákazky"). Za služby súvisiace s dodaním tovaru sa považujú najmä doprava tovaru na miesto plnenia, inštalácia zariadenia v sídle Objednávateľa vrátane potrebnej revízie a zaškolenie obsluhy, odstraňovanie vád počas záručnej doby. Objednávateľ sa touto zmluvou zaväzuje uhradiť Dodávateľovi za riadne plnenie predmetu zákazky kúpnu cenu podľa tejto zmluvy (ďalej len „zmluvná cena"). |
2. V prípade, ak z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie tovaru alebo výrobcu, Objednávateľ pripúšťa ekvivalentný druh tovaru, za ktorý Objednávateľ považuje tovar rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky podľa funkčnej a technickej špecifikácie tejto zmluvy. |
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nemôže pochádzať z výstav a/alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach. |
4. Celková zmluvná cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa súvisiace priamo či nepriamo s plnením predmetu zákazky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar kompletný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je určené k jeho riadnemu používaniu a bez ktorého je tovar čiastočne alebo úplne nefunkčný. Pri dodaní tovaru Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi dodací list. |
5. Dodávateľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi tovar, na ktorý sa vzťahuje záručná doba určená výrobcom tovaru; minimálne v trvaní dvadsaťštyri (24) mesiacov od riadneho dodania tovaru, t. j. od momentu podpísania dodacieho listu Objednávateľom. V prípade, ak výrobca tovaru uvádza dlhšiu záručnú dobu, Dodávateľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi záručnú dobu v trvaní určenej výrobcom. Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby počas záručnej doby. |
6. Zmluvné strany si do dvoch (2) pracovných dní odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať vo veci plnenia predmetu zákazky. |
7. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar najneskôr do šiestich (6) mesiacov odo dňa uzavretia tejto zmluvy, t. j. vygenerovaním zmluvy prostredníctvom elektronického kontraktačného systému. |
8a. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu tejto zmluvy, funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) tovaru a certifikáty ISO 9001, ISO 3834-2, ISO 14001 potrebné na preukázanie oprávnenosti dodávať predmet zákazky a poskytovať súvisiace služby do troch (3) pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy. |
8b. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi oprávnenie podľa § 14 ods. 1 písm. a) a § 15 ods. 4 zákona č. 124/2002 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na činnosť odborných prehliadok a skúšok vyhradených technických zariadení zdvíhacích (VTZZ) a opravy VTZZ (oprava a údržba; montáž do funkčného celku na mieste budúcej prevádzky) v rozsahu tech. zar. zdvíhacích skupiny B (zdvíhacie rampy, plošiny, čelá a servisné zdviháky vozidiel, zvisle posuvné brány) do troch (3) pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy. |
8c. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi oprávnenie pre vykonávanie montáže, opráv, údržby a skúšok určených technických zariadení zdvíhacích podľa vyhlášky Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií Slovenskej republiky č. 205/2010 Z. z. o určených technických zariadeniach a určených činnostiach a činnostiach na určených technických zariadeniach v znení neskorších predpisov (minimálne poradové číslo Z 1.13 Žeriavy stĺpové nástenné a konzolové a Z 1.15 Zdvíhacie zariadenia s elektrickým zdvihom a pojazdom alebo ručným zdvihom a pojazdom, alebo ich kombinácia) |
v rozsahu vydaného oprávnenia na výkon montáže (základné zmontovanie jednotlivých častí novo dodaných alebo rekonštruovaných uvedených zariadení), opravy (za účelom odstránenia Závad a nedostatkov zariadenia ( STN EN 13306)), údržby (činnosť s cieľom udržať alebo obnoviť stav zariadenia, v ktorom môže vykonávať požadovanú funkciu ( STN EN 13306)) a skúšky zariadenia podľa príslušných inštrukcií vydaných výrobcom a iných dokumentov do troch (3) pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy. |
9. Dodávateľ je povinný vyzvať Objednávateľa telefonicky alebo e-mailom na prevzatie predmetu zmluvy, najmenej dva (2) pracovné dni pred predpokladaným termínom prevzatia tovaru. V mieste plnenia zmluvy Dodávateľ je povinný zabezpečiť montáž - inštaláciu tovaru a zaškoliť obslužný personál Objednávateľa najneskôr do dvoch (2) pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. |
10. V prípade, ak je Dodávateľ identifikovaný pre daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v inom členskom štáte Európskej únie (ďalej len „EÚ“) a tovar bude do Slovenskej republiky prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. |
Dodávateľ je povinný vo svojej kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o DPH“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 Zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v Slovenskej republike podľa Zákona o DPH. |
11. V prípade, ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v Slovenskej republike, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Dodávateľ je povinný vo svojej kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa Zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a Zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v Slovenskej republike podľa Zákona o DPH. |
12. Faktúry budú vyhotovené Dodávateľom a doručené do miesta sídla Objednávateľa v písomnej alebo elektronickej forme. Objednávateľ udeľuje Dodávateľovi súhlas a oprávnenie v zmysle § 71 ods. 1 písm. b) Zákona o DPH, aby Dodávateľ vyúčtoval dodanie plnenia i faktúrou v elektronickej podobe (ďalej len „elektronická faktúra“). |
Dodávateľ je povinný elektronickú faktúru doručiť Objednávateľovi formou elektronickej pošty, a to na e-mailovú adresu Objednávateľa a za podmienok, ktoré budú dohodnuté s Dodávateľom po uzatvorení zmluvy. Úhrada Objednávateľa za predmet zákazky sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Lehota splatnosti faktúry je tridsať (30) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
13. Počas záručnej doby je Dodávateľ povinný vykonať obhliadku a diagnostiku vady tovaru do dvoch (2) pracovných dní odo dňa nahlásenia vady Objednávateľom. |
14. V prípade, ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť okamžite na mieste, Dodávateľ je povinný takúto vadu do štyridsiatich ôsmich (48) hodín odstrániť. V prípade, ak ide o vadu, ktorú Dodávateľ môže odstrániť na mieste, ale za túto vadu nezodpovedá, je povinný Objednávateľa vopred oboznámiť s celkovou cenou odstránenia vady a do dvadsiatich štyroch (24) hodín vypracovať cenovú ponuku. Po Objednávateľom odsúhlasenej cenovej ponuke je Dodávateľ povinný vykonať odstránenie vady, za ktorú Dodávateľ nezodpovedá, v lehote do troch (3) pracovných dní. |
15. V prípade, ak nie je vada odstrániteľná na mieste po skončení záručnej doby a Dodávateľ za takúto vadu nezodpovedá, Dodávateľ je povinný do troch (3) pracovných dní od vykonania obhliadky písomne odôvodniť odmietnutie zodpovednosti za vady a zaslať Objednávateľovi cenovú ponuku/kalkuláciu odstránenia vady spolu s lehotou na odstránenie. |
16. V prípade, ak nie je vada odstrániteľná na mieste a Dodávateľ za takúto vadu zodpovedá, je povinný do troch (3) pracovných dní od vykonania obhliadky zaslať lehotu na odstránenie vady Objednávateľovi na odsúhlasenie. |
17. Dodávateľ je povinný odstrániť Objednávateľom reklamované vady do siedmich (7) pracovných dní, ak sa Objednávateľ a Dodávateľ nedohodnú inak. Pre vylúčenie pochybností, v prípade ak Dodávateľ uzná Objednávateľom reklamovanú vadu, tak je Dodávateľ povinný reklamované vady odstrániť na vlastné náklady. |
18. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej sú v rámci záručnej doby odstraňované vady, za ktoré zodpovedá Dodávateľ a Objednávateľ nemôže predmet zmluvy riadne používať. |
19. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu zmluvy týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od Dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“), v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. |
20. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť v prípade, ak Dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, pričom nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam subdodávateľov v lehote najneskôr do siedmich (7) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
21. V prípade zmeny subdodávateľa je Dodávateľ povinný požiadať Objednávateľa o schválenie navrhovaného subdodávateľa, bezodkladne, najneskôr sedem (7) pracovných dní vopred, pričom je povinný zároveň predložiť Objednávateľovi čestné vyhlásenie, že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky podľa tejto zmluvy pre plnenie predmetu zmluvy. V prípade, ak Dodávateľ tento záväzok nedodrží, považuje sa uvedené za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Dodávateľ je povinný uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej dohodnutej zmluvnej ceny vrátane DPH. |
22. Dodávateľ je povinný do siedmich (7) dní odo dňa podpísania zmluvy podpísať a doručiť do sídla Objednávateľa podpísanú Antikorupčnú doložku zverejnenú na webovom sídle Objednávateľa. |
23. Objednávateľ môže túto Zmluvu písomne vypovedať bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi. |
Ivanská cesta 22 , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
06.07.2021 00:00 — 03.01.2022 00:00
1,00 ks
48 093,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.06.2021 15:25
02.07.2021 10:00
02.07.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.06.2021 15:55 - Vstupná ponuka | 48 000,00 | € | Cena bez DPH |
30.06.2021 14:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 47 998,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: