• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2021 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    02.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.07.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2021 10:50

Detail zákazky Z202113991

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2021 08:22
  •    Predkladanie ponúk
    02.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.07.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2021 10:50

Základné údaje

Z202113991

OF-238057

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5830846

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

35746190

Spelex spol. s r.o.

Trenčianska 53, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky, stolný telefón

Telefón

  • 32550000-3 - Telefonické zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky, stolný telefón
Funkcia
Kancelársky, stolný telefón
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky, stolný telefón ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavka na kompatibilitu Telefónna ústredňa Unify OpenScape 4000 v7
Komunikačný protokol CorNet
Farba čierna
Display Monochromatický LCD displej , 2-riadkový
Číslicová klávesnica, 3 pevné tlačidla funkcií s červenými LED diódami, 8 voľne programovateľných kláves s papierovým nápisom, Ovládanie hlasitosti pomocou tlačidiel plus/mínus, Navigácia pomocou 3 navigačných tlačidiel Klávesnica
Hovor Hlasitý odposluch, Potlačenie echa, plný duplex aj pri hlasitom hovore
Danej špecifikácii vyhovuje napr. OpenStage 15T, alebo ekvivalent podľa technickej špecifikácie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Tech. špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Dodávateľ je povinný dodať všetky položky v zmysle Technickej špecifikácie predmetu zákazky. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Tovar musí byť originálny, neporušený, I. akosti. V prípade akéhokoľvek porušenia tovaru, obalu sa považuje porušenie podmienok a bude sa chápať ako podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ nebude musieť uhradiť faktúru.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych zariadení, tovarov.
Objednávateľ požaduje predložiť ponuku tovaru pred dodaním tovaru, či Tovar ponúkaný Dodávateľom vyhovuje podmienkam Objednávateľa do dvoch pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Poštové náklady v prípade reklamačného konania, budú hradené zo strany Dodávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Fakulta bezpečnostného Inžinierstva, Ul. 1. mája 32, 010 26 Žilina, 2. poschodie, miestnosť MA 206, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

06.07.2021 08:00 — 30.07.2021 14:00

2,00 ks

224,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.06.2021 08:22

02.07.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.07.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 249
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.06.2021 09:49 - Vstupná ponuka 224,00 € Cena bez DPH
29.06.2021 09:49 - Najvýhodnejšia ponuka 224,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS