• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2021 12:46
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2021 13:25
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2021 14:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2021 14:30

Detail zákazky Z202113973

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2021 12:46
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2021 13:25
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2021 14:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2021 14:30

Základné údaje

Z202113973

OF-237545

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5829042

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

31444253

VIA, spol. s r.o.

SNP 562, Veľká Mača, 92532, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zametacie kefy

kefa valcová, kefa agresívna kruhová, kefy na zametacie nadstavby

  • 39224200-0 - Kefy
  • 42972000-0 - Časti strojov na čistenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zametacie kefy slúžia na čistenie cestných komunikácií po zimnom období.
Funkcia
Zametacie kefy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľká kefa valcová, polyuretan. Dĺžka 75 cm priemer 40 cm. ks 6
Bočná kruhová kefa drevo, plast + bočná kefa oceľový výplet. Priemer 40 cm. ks 4
Bočná kruhová kefa drevo, plast + bočná kefa oceľový výplet. Priemer 45 cm. ks 22
Agresívna, kruhová, oceľová kefa. Priemer 45 cm. ks 10
Kefa valec na traktor. Dĺžka 2,35 m, priemer 50 cm. ks 4
Kefa valec polyuretan s oceľovým drôtom na traktor. Dĺžka 75 cm. ks 12
Kefa valec na traktor, plast. Dĺžka 1,70 m. ks 2
Kefa valec na traktor polyuretan s oceľovým drôtom. Dĺžka 75 cm, priemer 60 cm. ks 3
Kefa valcová mix, polyuretan + oceľ. Dĺžka 75 cm, priemer 40 cm. ks 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miestom dodania sú jednotlivé cestmajsterstvá - Trenčín, Prievidza, Považská Bystrica.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a nepredvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
Dodanie tovaru na základe čiastkových objednávok od objednávateľa - faxových, mailových, prípadne telefonických.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 dní.
Objednávateľ môže odmietnuť prevzatie tovaru, ak preberaný tovar nespĺňa požadované kvalitatívne parametre.
Požaduje sa predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Dodávateľ pri každej dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný a prevzatý splnomocnenou osobou uvedenou na dodacom liste.
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

12

113,00 ks

11 362,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.06.2021 12:46

01.07.2021 13:25

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2021 13:40

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 428
 19
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.06.2021 13:56 - Vstupná ponuka 11 362,00 € Cena bez DPH
01.07.2021 09:49 - Najvýhodnejšia ponuka 11 360,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS