• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2021 12:33
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2021 13:55
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2021 14:10

Detail zákazky Z202113969

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2021 12:33
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2021 13:55
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2021 14:10

Základné údaje

Z202113969

OF-238044

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5835806

Objednávateľ

00307581

Mesto Tlmače

Námestie odborárov 10, Tlmače, 93521, SVK

Dodávateľ

51893452

ESPIK s.r.o.

Gogoľova 18, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz, zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu

kuchynský odpad, zber, odvoz, likvidácia, biologicky rozložiteľný, zmesi tukov a olejov

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu
Funkcia
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia)  s odpadom  v zmysle zákona č.79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a  vyhlášky Ministerstva životnéhoprostredia Slovenskej republiky č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch,  Nariadenia EP a Rady č. 1069/2009, ktorým sa ustanovujú zdravotné predpisy týkajúce sa vedľajších živočíšnych produktov a odvodených produktovneurčených na ľudskú spotrebu a iných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 20 01 08  - biologicky rozložiteľnýkuchynský a reštauračný odpa.
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 20 01 25 - jedlé oleje a tuky.
Miesto realizácie -Okres Levice v Nitrianskom samosprávnom kraji.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Biologický rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad - kat. číslo 20 0108 -frekvencia zberu 2x za 7 dní počas obdobia (01.03 do 30.11) frekvencia zberu 78
Biologický rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad - kat. číslo 20 0108  -frekvencia zberu 1x za 7 dní počas obdobia (01.12 do 28.2) frekvencia zberu 13
Jedlé oleje a tuky- kat. číslo 20 01 25 -frekvencia zberu 1x za 7 dní počas obdobia (01.01 do 31.12) frekvencia zberu 52
Nádoby na biologický rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad - kat. číslo 20 0108 kus 160
Nádoby na zmesi tukov a olejov  - kat. číslo 20 01 25 kus 38
Doba poskynutia služby mesiace 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1) Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpa kat. číslo 20 01 08
- zber Zber u Objednávateľa je vykonávaný do určených nádob na zber (kontajnerov) poskytnutých Dodávateľom bezodplatne Objednávateľovi.
- nakládka Nakládku odpadu do vozidla Dodávateľa zabezpečí Dodávateľ.
- nádoby na zber 120L plastové plné nádoby  čiastočne upravené, plné s ventilom bez sáčkov, vymieňané pri každom zbere.
- vyčistenie nádob Ak sa plastové nádoby používajú opakovane, ich následné vyčistenie a dezinfekciu pred ďalším použitím zabezpečuje Dodávateľ na vlastné náklady.
- obmena Pri odvoze plnej nádoby bude Objednávateľovi okamžite poskytnutá prázdna nádoba.
- stojiská Celkový počet stojísk je 72 z toho 16 stojísk (IBV).
2) Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obahujúce oleje a tuky kat. číslo 20 01 25
- zber Zber u Objednávateľa použitím vozidla Dodávateľa na tourčeného.
- nakládka Nakládku odpadu do vozidla Dodávateľa zabezpečí Dodávateľ.
- nádoby na zber umývateľné nádoby určené na zber daného typu odpadu s otvorom  na vhodenie. Nádoby musia byť zabezpečené proti odcudzeniu
- vyčistenie nádob Ak sa nádoby používajú opakovane, ich následné vyčistenie a dezinfekciu pred ďalším použitím zabezpečuje Dodávateľ na vlastné náklady.
- obmena Pri odvoze plnej nádoby bude Objednávateľovi okamžite poskytnutá prázdna nádoba.
- stojiská Celkový počet stojísk je 38 z toho 6 stojísk (IBV).
3) Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby bezprostredné okolie zberných nádob a kontajnerov zostalo po zbere odpadov čisté. áno
4) Pod zberom biologický rozložiteľným kuchynským a reštauračným odpad - kat. číslo 20 0108 a jedlé oleje a tuky - kat. číslo 20 01 25 -sa rozumie vyprázdnenie všetkých zberných nádob, pri každom zbere aj v prípade, ak nie sú celkom naplnené. Pri každom zbere Dodávateľ vyprázdnenú zbernú nádobu nahradí čistou a prázdnou nádobou a umiestni ju na pôvodné miesto, resp. stojisko. áno
5) V prípade, že pri vyprázdňovaní nádoby dôjde k jej poškodeniu, dodávateľ je povinný nádobu na vlastné náklady opraviť. Ak nie je oprava možná, je dodávateľ povinný, zabezpečiť na vlastné náklady výmenu poškodenej nádoby za plne funkčnú. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien na vymenenú nádobu. Jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciou s odpadom
Osobité povinnosti Dodávateľa vo vzťahu k predmetu Zmluvy:
a) Dodávateľ je povinný do troch dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi platné osvedčenie - oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvedenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu a dokladovať spôsob konečného zneškodnenia odpadu.
b) Dodávateľ je povinný najneskôr do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi doklad o tom, že je oprávneným prepravcom odpadu, ktorý je predmetom plnenia Zmluvy.
c) Dodávateľ je povinný ihneď oznámiť Objednávateľovi skutočnosti, že prišlo k zániku/zrušeniu/pozastaveniu oprávnení podľa písm. a) a b). Uvedené skutočnosti sú dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa v zmysle OPET.
d) Nepredloženie požadovaných dokladov podľa písm. a) a b) v požadovanej lehote je považované za podstatné porušenie Zmluvy.
Zabezpečenie plnenia Zmluvy:
a) Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady.
b) Dodávateľ poskytne Objednávateľovi vlastné nádoby na zber (kontajnery - 120L, plné s ventilmi, bez sáčku, vymieňané pri každom zbere) na odpad. Poskytuje ich čisté a riadne označené. Kontajnery a nakladanie s odpadom musí spĺňať podmienky nariadenia EP a Rady (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín a vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z. z
c) Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonávaný v čase od 08.00 h do 14.00 h v pracovných dňoch,po vzájomnej dohode je možný odber aj mimo stanoveného času.
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Kritériom je najnižšia cena.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok .
Dodávateľ bude fakturovať objednávateľovi iba za plnenie skutočne vykonané
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať dohodnuté služby vhodnými technickými prostriedkami určenými na tento účel ako aj fyzickými osobami, ktorých zdravotný stav, schopnosti, kvalifikačné predpoklady a odborná spôsobilosť zodpovedajú činnosti podľa tejto zmluvy. V súvislosti s tým je Dodávateľ povinný dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a plniť si úlohy na úseku BOZP, požiarnej ochrany a ochrany životného prostredia.
Objednávateľ informuje, že v prípade preukázateľných dôvodov na zvýšenie jednotkových cien (najmä PHM či poplatkov za skládkovanie) či vzniku iných podstatných náležitostí, sa tieto budú uzatvárať písomnou formou, t.j. dodatkom k tejto zmluve a v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. V prípade neodôvodneného či nepodloženého navýšenia jednotkových cien služby, bude objednávateľ považovať za hrubé porušenie zmluvy.
Platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku na základe daňového dokladu vystaveného poskytovateľom vždy k 10 kalendárnemu dňu nasledujúceho mesiaca v ktorom bol zber vykonaný. Splatnosť je do 30 dní odo dňa doručenia daňového dokladu.
Dodávateľ akceptuje rozmiestnenie nádob podľa požiadavky Objednávateľa na existujúcich stojiskách pri KBV. Zber od IBV bude z centralizovaných stojísk, nie systémom „door to door“.  Dodávateľ navrhne presný harmonogram zberu odpadu aj so zonáciou ,vzhľadom na jeho kapacity a rozmiestnenie stojísk.
Dodávateľ služby zabezpečí odvoz jednotlivých druhov odpadov prostredníctvom vlastných vozidiel a zabezpečí ich ďalšie zhodnotenie. Potvrdením zhodnotenia bude mesačné elektronické zasielanie vážnych lístkov z prevádzky, ktorá zhodnotí odpad.
Dodávateľ je povinný viesť evidenciu zberu a zasielať ju mailom s mesačnou frekvenciou reporty o zbere pre jednotlivé kontajnerové stojiská pri KBV a IBV pre BRKO aj pre jedlé oleje. Dodávateľ zašle s mesačnou frekvenciou elektronicky vážne lístky z prevádzky, ktorá zhodnotí odpad . Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať dohodnuté služby vhodnými technickými prostriedkami určenými na tento účel ako aj fyzickými osobami, ktorých zdravotný stav, schopnosti, kvalifikačné predpoklady a odborná spôsobilosť zodpovedajú činnosti podľa tejto zmluvy.
V súvislosti s tým je Dodávateľ povinný dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a plniť si úlohy na úseku BOZP, požiarnej ochrany a ochrany životného prostredia.
Dodávateľ bude fakturovať objednávateľovi iba za plnenie skutočne vykonané.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky  v prípade zmeny okolností, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ako aj v prípade, ak cena úspešného uchádzača prevýši predpokladanú hodnotu zákazky.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Nádoby na biologický rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad - kat. číslo 20 0108 kus 160
Navrhnutá hodnota Nádoby na biologický rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad - kat. číslo 20 0108 kus 160

Nieje jasné či chcete pri každom odber BRO odpadu zo stojísk odobrať 160 nádob alebo iba 72 tak ako máte uvedené na počet stojísk

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota - stojiská Celkový počet stojísk je 72 z toho 16 stojísk (IBV).
Navrhnutá hodnota -stojiská

Povádam rozpor nakoľko nieje jasné či zo 72 stojísk chcete zbierať 160 nádob náraz pri každom odbere alebo na každom zo 72 stojísk bude umiestnená len 1x120 litrová nádoba a teda jeden odber bude obsahovať iba 72 náob

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mesto Tlmače, Tlmače, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

01.08.2021 12:31 — 31.07.2022 12:31

1,00 rok

233 251,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.06.2021 12:33

07.07.2021 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.07.2021 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 238
 32
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.07.2021 09:48 - Vstupná ponuka 233 244,00 € Cena s DPH
07.07.2021 11:14 - Najvýhodnejšia ponuka 233 243,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS