• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2021 11:45
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2021 13:29

Detail zákazky Z202113955

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2021 11:45
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2021 13:29

Základné údaje

Z202113955

OF-238015

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5829034

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zobrazovacej techniky

televízia, stojan na TV, multimediálne centrum

  • 32320000-2 - Televízne a audiovizuálne zariadenia
  • 32000000-3 - Rozhlas, televízia, komunikácie, telekomunikácie a príbuzné zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zobrazovacej techniky
Funkcia
Dodávka zobrazovacej techniky
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Televízia: uhlopriečka 146cm, rozlíšenie 4K Ultra HD, 50hz panel s technológiou nanočastíc, PQI 3000+, HDR10+, HLG, tunery DVB-T2/S2/C, H.265/HEVC, 3× HDMI, 2× USB, CI+, LAN, WiFi, Bluetooth, DLNA, HbbTV 2.0, herný režim, Apple TV, Netflix, HBO GO, Steam Link, Voyo, Google Assistant, Apple Airplay 2, párovanie s mobilným zariadením, operačný systém, VESA 400×300, repro 20W, Dolby Digital Plus, dynamické mapovanie odtieňov, ambient režim - možnosť používať ako fotorám, trieda energetickej účinnosti najmenej G, Napríklad: 58" Samsung QE58Q60T 1 ks
2. Stojan na TV - materiály oceľ, hliník, pre obrazovky s uhlopriečkami od 37" do 70", pojazdné kolečná, brzdná mechanika, nosnosť 50 kg, podpora pre VESA: 200×200, 300×200, 300×300, 400×200, 400×300, 400×400, 500×200, 500×300, 500×400, 600×200, 600×300, 600×400; počet ramien: 1; v balení montážna súprava, Napríklad: CONNECT IT Wheelie II 2 ks
3. Multimediálne centrum – s podporou 4K Ultra HD, úložisko 32 GB, podpora wifi 802.11ax, operačný systém tvOS, aplikácia App Store, Apple TV, NETFLIX a YouTube, Bluetooth a WiFi, ethernet LAN a HDMI 2.1, vyváženie zobrazovaných farieb pomocou kamery mobilného telefónu, podporované audio formáty: AAC, MP3, FLAC, WAV, Apple Lossless, AC‑3, E-AC‑3, v balení diaľkový ovládač, Apple AirPlay, Ovládanie mobilom, Napríklad: Apple TV 4K 2021 32GB 2ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, doručenie pracovníkom dodávateľa.
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
5. Dodávateľ minimálne 24 hodín pred dodaním tovaru upozorní objednávateľa na dodávku.
6. Dodávateľ na dodacom liste uvedie špecifikáciu dodávaného tovaru s uvedením značky a typu, uvedie záruky a výrobné čísla výrobcu. Záručná doba nesmie byť kratšia ako záručná doba poskytnutá výrobcom alebo distribútorom.
7. Dodávateľ dodá k tovaru návod v slovenskom alebo českom jazyku a všetky potrebné inštalačné média.
8. Záručná doba začína plynúť nasledujúci deň po skončení preberacieho konania a podpísania dodacieho listu.
9. Dodávateľ poskytne objednávateľovi bezplatný záručný servis na predmet plnenia zmluvy počas záručnej doby s nástupom technika na servisný zásah najneskôr do 12:00 hod nasledujúceho pracovného dňa po riadnom nahlásení vady.
10. Za riadne nahlásenie vady sa považuje doručenie písomnej žiadosti o vykonanie záručného servisu (vrátane potvrdeného e-mailu) so stručným opisom vady, uvedením času a predpokladaného dôvodu jej vzniku, mena, priezviska a pracovného postavenia oprávneného zástupcu objednávateľa pre tieto účely.
11. Pre odstránenie vady v záručnej dobe sa uplatňuje lehota 2 pracovných dní.
12. Ak ide o vadu, ktorú dodávateľ objektívne nemôže odstrániť do dvoch pracovných dní, poskytne objednávateľovi náhradné zariadenie rovnakých alebo lepších parametrov po dobu odstraňovania vady resp. iné náhradné riešenie.
13. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bolo zariadenie v oprave.
14. Záručná oprava sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov dodávateľa ako sú napr. dopravné náklady, výmena komponentov alebo iných častí predmetu zmluvy a pod.
15. V prípade, ak sa na nahlásenú vadu nevzťahuje záruka v zmysle záručných a reklamačných podmienok tejto zmluvy a objednávateľ trvá na vykonaní servisnej opravy, táto sa uskutoční na náklady objednávateľa.
16. Nedodržanie predmetu zmluvy alebo lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
17. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy.
18. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
19. Objednávateľ si môže uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 eur za každú aj začatú hodinu, ak dodávateľ nesplní povinnosti uvedené v bode 11. a 12.
20. Dodávané tovary musia byť zabalené v krabiciach z recyklovaného materiálu.  Platí alebo ekvivaletne iné s rovnakými alebo vyššími technickými parametrami.
21. Objednávateľ neumožňuje predloženie elektronických faktúr. Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia. Preddavok objednávateľ neposkytuje.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12.07.2021 11:43 — 13.07.2021 11:43

1,00 kpl

2 451,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.06.2021 11:45

01.07.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 226
 17
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.06.2021 12:26 - Vstupná ponuka 2 446,80 € Cena s DPH
28.06.2021 12:26 - Najvýhodnejšia ponuka 2 446,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS