• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2021 11:37
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2021 11:45
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2021 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2021 12:35

Detail zákazky Z202113952

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2021 11:37
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2021 11:45
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2021 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2021 12:35

Základné údaje

Z202113952

OF-237861

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5829030

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obalový materiál-sáčky mikroténové,špagát,alobal,potravinárska fólia,baliaci papier,pergamenová náhrada

Obalový materiál-sáčky mikroténové,špagát,alobal,potravinárska fólia,baliaci papier,pergamenová náhrada

  • 44174000-0 - Fólia
  • 39541130-6 - Motúzy
  • 22992000-0 - Ručne vyrobený papier alebo lepenka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. obalový materiál
Funkcia
obalový materiál na balenie, triedenie a ochranu materiálu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Špagát POP/250 g kot. 200
2. Celofánové hárky /750x1000mm/ ks 500
3. Sáčky kupecké/papierové 3 kg kg 30
4. Sáčky kupecké/papierové 5 kg kg 45
5. Sáčky kupecké/papierové 1 kg kg 15
6. Špagát POP/5 kg kot. 2
7. Papierové sáčky desiatové bal. 90
8. Potravinárska fólia /frisch fólia/ kot. 150
9. Papier na pečenie /mastný/ kg 240
10. Alobal /extra gril-hrubý/ kot. 720
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Špagát POP
materiál: polypropylén
hmotnosť kotúča: 250 g
balenie /krabica: 10 kot.
2. Celofánové hárky
popis: tenká priehľadná fólia, bez potlače, zdravotne nezávadná
použitie: na balenie potravín
rozmer: 750x1000mm
balenie: 100 ks
3. Sáčky kupecké/papierové 3 kg
popis: vrecká papierové, vyrobené zo sulfátového papieru 70-80g/m2, s krížovým dnom
objem sáčku: 3 kg
balenie: 15 kg
4. Sáčky kupecké/papierové 5 kg
popis: vrecká papierové, vyrobené zo sulfátového papieru 70-80g/m2, s krížovým dnom
objem sáčku: 5 kg
balenie: 15 kg
5. Sáčky kupecké/papierové 1 kg
popis: vrecká papierové, vyrobené zo sulfátového papieru  70-80g/m2, s krížovým dnom
objem sáčku: 1 kg
balenie: 15 kg
6. Špagát POP/5 kg
materiál: polypropylén
hmotnosť kotúča: 5 kg
návin kotúča: cca 5.000 m
7. Papierové sáčky desiatové
materiál: papierové
farba: biela
balenie: 100 ks
8. Potravinárska fólia /frisch fólia/
materiál: priehľadný
návin kotúča: 30 m
balenie/krabica: 60 kot.
9. Papier na pečenie /mastný/
materiál: pergamenová náhrada
balenie: 10 kg
rozmer: 70x100 cm
10. Alobal /extra gril-hrubý/
materiál: hliníková fólia
návin kotúča: 8 m
šírka: 35 cm
balenie/krabica: 40 kot.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou:
a/ štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením -jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH, jednotková cena musí  byť zaokrúhlená na dve  desatinné miesta. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
b/ certifikáty na dodaný predmet zákazky v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike /Certifikát o vhodnosti používať materiály prichádzajúce do styku s potravinami/.
3. Dodávka tovaru - v troch samostatných dodávkach podľa pokynov objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy maximálne do 7 pracovných dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy.
4. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania spolu s dodacím listom,pripadne faktúrou, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list.
5. Objednávateľ prevezme od dodávateľa iba tovar bez vád, riadne zabalený.
6. Tovar žiada objednávateľ dodať na rampu skladu, výška auta cca 330 cm, výška betónového podjazdu je presne 350 cm.
7. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred preddavky a ani zálohu na predmet plnenia.
8. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi v zmysle § 340b/ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so Zákonom č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy.
9. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ  nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony
smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava  o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok svojím veriteľom.
V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10%, slovom: desať percent, z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní do dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
10. V prípade,ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ,predkladá ju vrátane DPH,v príslušnej výške %,pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
11. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena /ďalej tiež ako "nižšia cena"/ za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu.
vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
12. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
13. Zasielanie faktúr za dodávky - najneskôr do 5 kalendárnych dní po ukončení kalendárneho mesiaca.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

13.07.2021 09:00 — 04.10.2021 09:00

1,00 celok

1 935,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.06.2021 11:37

01.07.2021 11:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2021 12:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 613
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.07.2021 11:15 - Vstupná ponuka 1 935,00 € Cena bez DPH
01.07.2021 11:29 - Najvýhodnejšia ponuka 1 934,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS