• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2021 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2021 12:50

Detail zákazky Z202113917

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2021 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2021 12:50

Základné údaje

Z202113917

OF-236908

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5828998

Objednávateľ

00515159

Stredná športová škola, Kožušnícka 2, Trenčín

Kožušnícka 2, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

46208615

ADVANCE OIL s. r. o.

Komenského 8854/19, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Autobus

Autobus

  • 34121000-1 - Autobusy a autobusy na diaľkovú prepravu
  • 34121100-2 - Autobusy verejnej dopravy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Autobus
Funkcia
Autobus bude slúžiť na prepravu žiakov a športovcov strednej školy v meste a mimo mesta. Autobus je určený na medzinárodnú i vnútroštátnu diaľkovú prepravu osôb.
Požadovaná dokumentácia  (pri dodaní  autobusu):                                                                                                                     -Osvedčenie o evidencii vozidla, -Návod na obsluhu a údžbu vozidla,- Príručka k vykonávaniu ošetrovania a opráv v rozsahu preventívnej údržby, - Katalóg nahradných dielov, - Záručné podmienky a podmienky pre uplatnenie reklamácií, - Zoznam servisných stredísk vykonávajúcich záručné a pozáručné opravy na území SR, - prípadne ďalšie doklady ktorými disponuje dodávateľ.
Homologizácie :  Autobus musí plniť požiadavky predpisu pre prevádzku vozidiel na pozemných komunikáciách v SR a EÚ.
Vozidlo musí spĺňať normy a legislatívu platnú v SR, vrátane uznania typového schválenia EU celého vozidla v SR.
Vozidlo musí byť schválené na prevádzku na pozemných komunikáciách Slovenskej republiky (povinná výstroj a výbava v zmysle zákona č. 106/2018 Z.z. o podmienkach prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách a o zmene a doplnení niektorých zákonov pre daný druh vozidla).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Autobus ks 1
Maximálny výkon motora kW 315
Maximálny krútiaci moment Nm 2 000
Zdvihový objem valcov cm3 10 000
Emisná trieda EURO 6
Objem palivovej nádrže 1 480
Objem batožinového priestoru pod podlahou m3 9
Počet dverí ks 2
Počet miest na sedenie (vrátane vodiča a sklopného sedadla vedľa vodiča) ks 51
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rok výroby 2018 a neskôr
Počet km maximálne 150 000 km
Umiestnenie motora vzadu
Typ motora vznetový – radový
Palivo motorová nafta
Prevodovka automatická
Riadenie hydraulické s posilňovačom riadenia
Tempomat s reguláciou odstupu áno
Brzdová sústava pozostávajúca z nezávislých brzdných systémov (prevádzkový, núdzový, parkovací) áno
ABS, ASR alebo ekvivalent, prevádzková odľahčovacia brzda (retardér) áno
Stabilizačný systém ESP alebo ekvivalent áno
Chránič proti čelnej kolízii áno
Asistent udržiavania v jazdnom pruhu áno
Ovládanie osvetlenia z miesta vodiča áno
Osvetlenie batožinového priestoru a poistkovej skrine áno
Spätné zrkadlá elektricky nastaviteľné a vyhrievané áno
Predné hmlové svetlá áno
Zadné parkovacie senzory + zadná cúvacia kamera áno
Zvuková signalizácia pri zaradenej spiatočke áno
Mikrofón áno
Navigácia áno
Sedadlá s nastaviteľnou opierkou hlavy áno
Sedadlo vodiča otočné, funkcia vyhrievania aj chladenia áno
WC áno
WiFi router áno
Automatická klimatizácia v priestore pre vodiča áno
Klimatizácia s rozvodom do celého vozidla áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať riadne a včas požadovaný autobus v súlade s technickou a funkčnou špecifikáciou bez vád, poškodenia alebo iného opotrebovania.Vozidlo musí spĺňať všetky požiadavky a normy potrebné na prihlásenie v SR a musí mať všetky potrebné povolenia na prevádzku po pozemných komunikáciách SR, vrátane technického preukazu.
V cene je zahrnutá kompletná dodávka autobusu vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác  (doprava na miesto plnenia, odskúšanie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie, vrátane odskúšania autobusu a zaškolenia k obsluhe max. 2 osôb).
Dodávateľ najneskôr do 2 pracovných dní oznámi kontaktnej osobe objednávateľa  e-mailom alebo telefonicky kontaktnú osobu zodpovednú za dodanie predmetu zákazky, ktorá je oprávnená konať vo veciach plnenia.
Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámi objednávateľovi obchodnú značku a typ ponúkaného autobusu. Predloží prospektový materiál vrátane podrobnej technickej špecifikácie a technických vlastností podľa opisu uvedeného v Technickej špecifikácii, prípadne ďalšie vhodné doklady.
Objednávateľ  určil rozsah technických parametrov a vlastností autobusu, na základe čoho žiada dodávateľa , aby predmet plnenia nemal horšie technické parametre, ako sú stanovené a aby  spĺňal všetky technické vlastnosti autobusu. Dodávateľ je povinný dodať autobus s rovnakými alebo lepšími technickými parametrami a so všetkými vlastnosťami, tak ako sú uvedené objednávateľom Technickej špecifikácii predmetu zákazky.
V prípade , že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technická špecifikácia odkazujú na konkrétneho  výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími/vyššími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku vrátane manuálu.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Vozidlo musí spĺňať všetky požiadavky a normy potrebné pre prihlásenie v SR a musí mať všetky potrebné povolenia na prevádzku po pozemných komunikáciách SR, vrátane technického preukazu.
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného  tovaru - napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný  predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy.  Ak dôjde k rozporu , prípadne z predložených dokladov nebude možné posúdiť zhodu, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokladov.Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 2 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť.
V prípade, ak bude zistené, že autobus nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo autobus neprevziať a to bez nároku na akúkoľvek finančnú náhradu na náklady spojené s jeho dodaním.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky  a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo  v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a  Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy, požadovať náhradu škody a udeliť neuspokojivú referenciu.
Pred prevzatím autobusu a podpísaním preberacieho a odovzdávacieho protokolu/dodacieho listu  dodávateľ umožní objednávateľovi vykonanie vizuálnej kontroly ponúkaného autobusu, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky a premeranie jednotlivých technických parametrov podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Ak Dodávateľ nepredloží alebo predloží Objednávateľovi predmet plnenia,  v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia.
V prípade, ak sa Dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, vrátane dopravy na miesto plnenia,  poplatky a úhrady Dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy na miesto plnenia a je nemenná.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v preberacom protokole/dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie e-mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou  Objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu Objednávateľa.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na  základe preberacieho protokolu/dodacieho listu. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.  Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kožušnícka 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

07.07.2021 08:00 — 26.07.2021 15:00

1,00 ks

207 258,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.06.2021 09:45

01.07.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 275
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.06.2021 09:18 - Vstupná ponuka 207 258,33 € Cena bez DPH
30.06.2021 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka 207 258,33 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS