• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2021 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2021 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2021 11:45

Detail zákazky Z202113909

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2021 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2021 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2021 11:45

Základné údaje

Z202113909

OF-237442

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5828992

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

51160374

Softwarepro PS, s.r.o.

Grösslingová 50, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Multilicencia kancelárskeho balíka Microsoft Office 2019 Standard (minimálna funkčná špecifikácia)

multilicencie, licencie, kancelársky balík

  • 48300000-1 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov, kreslenie, vytváranie obrázkov, harmonogramov a zlepšovanie produktivity

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multilicencia kancelárskeho balíka Microsoft Office 2019 Standard
Funkcia
Aplikačný softvérový balík obsahujúci vzájomné prepojenie a spolupracujúce aplikácie ako textový editor, tabuľkový editor, program na tvorbu prezentácií, program na prácu s elektronickou komunikáciou s jednotným ovládacím rozhraním umožňujúcich vytvárať dokumenty podporujúce štandard Open XML a konverziu vytváraných dokumentov do .pdf formátu
Požadované sú programy na: -    tvorbu a editácie textových dokumentov, kontrolu pravopisu či práce s integrovaným editorom obrázkov; pri otváraní a editovaní štandardných formátov .doc a .docx zachováva presný formát a tvar textu
-    tvorbu a editácie tabuliek a grafov, vyhľadávanie a filtrovanie údajov, vytváranie kontingenčných tabuliek, podmienené formátovanie, práca s integrovaným editorom obrázkov; pri otváraní a editovaní štandardných formátov .xls a .xlsx zachováva presný formát a tvar tabuliek a grafov
-    vytváranie a editáciu prezentácií s možnosťou vkladania textového, grafického a multimediálneho obsahu vrátane ich editácie, pri otváraní a editovaní štandardných formátov .ppt a .pptx zachováva presný formát a tvar textu
-    prácu s elektronickou poštou, plánovania času, manažment úloh, správu kontaktov a tímovej spolupráce, zobrazovanie e-mailov vo forme komunikačného vlákna pre jednotlivé konverzácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multilicencia kancelárskeho balíka Office Standard 2019 OLP NL (minimálna funkčná špecifikácia). Akceptujeme  aj ekvivalent softvéru Microsoft Office 2019 Professional Plus, ktorý presahuje minimálnu funkčnú špecifikáciu a zároveň nijako neobmedzuje využívanie nástrojov a funkcií edície Standard ks 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jazyk multilanguage/ slovenčina
Minimálny obsah kancelárskeho balíka textový editor, tabuľkový editor, program na tvorbu prezentácií, program na prácu s elektronickou poštou
Možnosť hromadnej inštalácie a konfigurácie áno
Originálny nový alebo použitý softvér áno
Trvalý, bez časového obmedzenia áno
Umožňuje bezplatný downgrade (bezplatný prechod na nižšiu verziu) áno
Prenosný (umožňuje prenos na iné zariadenie, nie je viazaný na hardvér) áno
Jeden aktivačný kľúč pre jednoduchú správu softvéru áno
Perióda platby jednorázovo
Spôsob doručenia elektronicky (mailová adresa bude poskytnutá kontaktnou osobou objednávateľa)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve.
2. Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
3. Dodávateľ dodá označenie prvého nadobúdateľa softvéru a číslo zmluvy, pod ktorou bol softvér nadobudnutý.
4.  Dodávateľ dodá úplný reťazec vlastníkov softvéru.
5. Dodávateľ dodá potvrdenie o odinštalácii od každého z predchádzajúcich vlastníkov.
6. Objednávateľ sa zaväzuje odobrať celkom 700 ks licencií do 6 mesiacov odo dňa podpísania zmluvy.
7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
9.  Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
10.  Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru Objednávateľovi až po dodaní celého predmetu plnenia. Na faktúre je povinný uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH.
11. Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi. Dodávateľ je povinný vystaviť a doručiť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
12. Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi preddavok, ani zálohovú platbu.
13. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
14. Dohodnutú kúpnu cenu nie je možné zvýšiť s výnimkou zmeny zákonnej sadzby DPH. Zmena kúpnej ceny z dôvodu zvýšenia zákonnej sadzby DPH je možná iba po dohode zmluvných strán na základe písomného dodatku.
15. Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska.
16. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia tejto zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia tejto zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní.
17. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom.
18. V prípade porušenia bodu 17 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
19. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.
20. Predmet zmluvy je hradený z kapitálových výdavkov zo štátneho rozpočtu a objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak poskytovateľ finančných prostriedkov (Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky) neposkytol objednávateľovi z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu na realizáciu tejto zmluvy alebo už poskytnuté finančné prostriedky na realizáciu tejto zmluvy verejnému obstarávateľovi odňal.
20.1 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu uvedenom v bode 20., nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

03.07.2021 10:00 — 03.01.2022 10:00

700,00 ks

113 841,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.06.2021 09:16

01.07.2021 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2021 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 75
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.06.2021 13:03 - Vstupná ponuka 113 840,00 € Cena bez DPH
30.06.2021 18:29 - Najvýhodnejšia ponuka 113 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS