00316741
Obec Košťany nad Turcom
Košťany nad Turcom 64, Košťany nad Turcom, 03841, SVK
31578861
Brantner Fatra, s.r.o.
Robotnícka 20, Martin, 03601, SVK
Zber, odvoz a zhodnotenie komunálneho, objemného, ostatného odpadu a kuchynského odpadu v obci na roky 2021 - 2024
zber odpadu, odber odpadu, odvoz odpadu, zneškodnenie odpadu, komunálny odpad, kuchynský odpad, odpadové hospodárstvo
Služba
1. Zber, odvoz a zhodnotenie komunálneho, objemného, ostatného odpadu a kuchynského odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zber, preprava z obce na miesto zneškodnenia a zneškodnenie zmesového komunálneho odpadu, objemného odpadu, drobného stavebného odpadu, nebezpečných odpadov a elektroodpadu; biologicky rozložiteľného odpadu z verejnej zelene a vykonávanie triedeného zberu prepravy komunálneho odpadu v pravidelných intervaloch vzniknutého na území obce v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákon v znení neskorších predpisov, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Predmetom zákazky je aj zber, preprava z obce na miesto zneškodnenia a zneškodnenie kuchynského odpadu (zvyšky jedla, kosti, šupy z čistenia zeleniny, jedlé oleje, zvyšky ovocia, zeleniny, škrupiny z vajec a iné) vymedzneného v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1069/2009 ako všetok potravinový odpad vrátane použitého potravinárskeho oleja, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Legislatívny servis spočivajúci vo vypracovaní programov odpadového hospodárstva (POH) obce, vypracovávaní podkladov pre ročný výkaz o komunálnom odpade z obce. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zberná nádoba 110l a zberná nádoba 120l - odvoz | tona | 600 | 760 | |
Zberná nádoba 1 100l - odvoz | tona | 12 | 24 | |
Veľkokapacitný kontajner 5 a veľkokapacitný kontajner 7 m3 - odvoz | tona | 8 | 16 | |
Veľkokapacitný kontajner 12 m2 veľkokapacitný kontajner 20, 30, 35 m3 - odvoz | tona | 32 | 56 | |
Uloženie odpadu | tona | 652 | 856 | |
Veľkokapacitný kontajner 5 a veľkokapacitný kontajner 7 m3 denný prenájom | počet | 4 | 8 | |
Veľkokapacitný kontajner 12, 20, 30, 35 m3 - denný prenájom | počet | 16 | 40 | |
Vývoz "kuchynskeho odpadu" v letnom obdobi (od 01.04. do 30.09. daného roku) | počet | 0 | 104 | |
Vývoz "kuchynskeho odpadu" v zimnom obdobi (od 01.10. do 31.03. daného roku) | počet | 0 | 52 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Frekvencia zberu a prepravy zmesového komunálneho odpadu | v pravidelných intervaloch 1x za dva týždne |
Frekvencia vývozu objemného odpadu | minimálne 2x ročne |
Frekvencia vývozu "kuchynskeho odpadu" v letnom obdobi | v pravidelných intervaloch 1x za jeden týždeň |
Frekvencia vývozu "kuchynskeho odpadu" v zimnom obdobi | v pravidelných intervaloch 1x za dva týždne |
Miesto odkiaľ sa odpad odváža a spôsob uskladnenia u objednávateľa .... | zo stanovíšť pred rodinnými domami, sídlami spoločností a organizácií v obci vedľa miestnych komunikácií / v plastových zberných nádobách o objeme 110 l, 120 l, 1100 l a zo stanovíšť pred cintorínom |
Názov |
Dodávateľ služby zabezpečí odvoz jednotlivých druhov odpadov prostredníctvom vlastných vozidiel vybavených vážnym zariadením a ich zneškodnenie na riadenej skládke odpadu. |
Dodávateľ do 5 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi harmonogram zberu odpadu pre zložku odpadov: 20 03 01 - zmesový komunálny odpad, podľa požiadaviek objednávateľa, v elektronickej aj tlačovej forme; 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad; 20 01 25 - jedlé tuky a oleje. |
Dodávateľ do 5 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi doklad, že je držiteľom platného certifikátu systému manažérstva kvality zodpovedajúceho EN ISO 9001 a EN ISO 14001 alebo ekvivalent pokrývajúci rozsah predmetu zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem manažérstva kvality. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení manažérstva kvality, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérstva kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade so ZVO |
Dodávateľ do 5 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi doklad, že je držiteľom platného oprávnenia na nakladanie s biologicky rozložiteľným odpadom. |
Dodávateľ do 5 dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi rozpis jednotkových cien všetkých položiek uvedených v položke č. 1 spolu s rozčlenením na sumu s DPH a sumu bez DPH. |
Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom od odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie pre dodávateľa. |
Pri nedodržaní vývozného dňa odpadu určeného v harmonograme vývozu odpadu je dodávateľ služby povinný uskutočniť zber a prepravu odpadu najneskôr do 24 hodín od plánovaného vývozu. |
V cene musia byť zahrnuté aj náklady Dodávateľa na dopravu potrebné na uspokojivé poskytnutie služby. K cenám za zneškodnenie komunálneho odpadu sa pripočíta poplatok v súlade so zákonom 17/2001 o poplatkoch za uloženie odpadu. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby bezprostredné okolie zberných nádob a kontajnerov zostalo po zbere odpadov čisté. |
Pod zberom zmesového komunálneho odpadu sa rozumie vyprázdnenie všetkých zberných nádob na zmesový komunálny odpad pri každom zbere aj v prípade, ak nie sú celkom naplnené. Pri každom zbere Dodávateľ vyprázdnenú zbernú nádobu umiestniť na pôvodné miesto, resp. stojisko a v prípade 1100 l zberných nádob zaistiť proti posunutiu tak, aby bolo možné ich plynulé otváranie a aby nedochádzalo k ich samovoľnému odsunutiu mimo stojiska. |
V prípade, že pri vyprázdňovaní nádoby dôjde k jej poškodeniu, dodávateľ je povinný na vlastné náklady opraviť. Ak nie je oprava možná, je dodávateľ povinný, zabezpečiť na vlastné náklady výmenu poškodenej nádoby za plne funkčnú. |
Zberné nádoby sú a budú počas celej účinnosti zmluvy o zabezpečovaní služieb v oblasti odpadového hospodárstva vo vlastníctve verejného obstarávateľa, resp. objednávateľa alebo obyvateľov obce |
V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené ročné predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zber, odvoz respektíve likvidáciu odpadov podľa skutočných (aktuálnych) množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Dodávateľ bude fakturovať objednávateľovi za plnenie uvedené v položke č. 1 iba za skutočne vykonané plnenie potvrdené dokladmi o vážení objednávateľom a nebude voči objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie v prípade vyššieho, alebo nižšieho plnenia ako je uvedené v položke č. 1 |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať dohodnuté služby vhodnými technickými prostriedkami určenými na tento účel ako aj fyzickými osobami, ktorých zdravotný stav, schopnosti, kvalifikačné predpoklady a odborná spôsobilosť zodpovedajú činnosti podľa tejto zmluvy. V súvislosti s tým je Dodávateľ povinný dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a plniť si úlohy na úseku BOZP, požiarnej ochrany a ochrany životného prostredia. |
Dodávateľ a objednávateľ sa dohodli, že v prípade ak budú čiastočné plnenia prebiehať bez problémov, vystaví objednávateľ dodávateľovi len jednu referenciu v zmysle § 12 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní po ukončení rámcovej dohody. |
Predpokladané množstvo, ktoré je uvedené v položke č. 1, bude odobraté po častiach počas trvania rámcovej dohody v trvaní 4 rokov |
Objednávateľ informuje, že v prípade preukázateľných dôvodov na zvýšenie jednotkových cien (najmä PHM či poplatkov za skládkovanie) či vzniku iných podstatných náležitostí, sa tieto budú uzatvárať písomnou formou, t.j. dodatkom k tejto zmluve a v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. V prípade neodôvodneného či nepodloženého navýšenia jednotkových cien služby, bude objednávateľ považovať za hrubé porušenie rámcovej dohody. |
Služba sa má poskytovať v okrese Martin, približne 8 km od okresného mesta |
Názov | Upresnenie |
Splatnosť faktúr | 21 kalendárnych dní |
Spôsob fakturácie | raz mesačne, podkladom pre fakturáciu budú pracovné listy, vážne listy |
Košťany nad Turcom 64, Košťany nad Turcom, Martin, Žilinský, Slovenská republika
02.07.2021 12:00 — 30.06.2025 23:59
1 916,00 tona/počet
193 628,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.06.2021 08:55
01.07.2021 11:00
01.07.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.07.2021 10:57 - Vstupná ponuka | 187 372,61 | € | Cena s DPH |
01.07.2021 10:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 187 372,61 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: