• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2021 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2021 10:50

Detail zákazky Z202113893

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2021 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2021 10:50

Základné údaje

Z202113893

OF-237297

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5833388

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

31444571

BMT, s.r.o.

Pod Párovcami 7271/165, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sušiareň s nútenou cirkuláciou

sušiareň

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sušiareň s nútenou cirkuláciou
Funkcia
sušiareň zaručuje vďaka patentovanému systému nútenej cirkulácie vzduchu homogénne rozloženie teploty vo všetkých procesoch sušenia a ohrievania
prístroj vhodný najmä pre materiály s vysokou vlhkosťou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vnútorný objem: liter 404
Teplotný rozsah: °C 10 250
Vnútorné rozmery (šxvxh) mm 540x1410x520 ± 5 mm
Vonkajšie rozmery (šxvxh) mm 760x1910x790 ± 5 mm
Počet sít v štandardnom vybavení ks 2
Nosnosť sita kg 30
LCD displej palce (cm) 3 (7,6)
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nerezová oceľ: DIN 1.4302 (AISI 304)
intuitívne ovládanie áno
mikroprocesorové riadenie procesu Fuzzy logic áno
viacjazyčná komunikácia áno
akustický a vizuálny alarm áno
LED kontrolka funkčnosti prístroja áno
transflektívny brilantný FSTN displej áno
nastaviteľný kontrast displeja v závislosti na umiestnenia prístroja áno
nadštandardne široký zorný uhol áno
veľké, z diaľky viditeľné znaky na displeji áno
aktuálne hodnoty pri prevádzke prístroja zväčšené pre ľahkú čitateľnosť áno
odolná, fóliová klávesnica užívajúci na dotyk príjemný povrch SoftTouch áno
mechanická odozva tlačidiel áno
podsvietené symboly integrované priamo do fóliovej klávesnice áno
zámok klávesnice proti neoprávnenému prístupu - nastaviteľný, viacstlačením áno
integrovaný výstup RS 232 pre WarmComm alebo tlačiareň áno
elektronické zabezpečenie typu 2 áno
až 2 segmetny, až 99 cyklov áno
funkcia reálneho času áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. POZOR!!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle čl. XVIII bodu 18.2 písm. i) 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru.Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom,ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
3.POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
4. Dodacia lehota je do 6 týždňov na dodanie tovaru po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. Tovar sa považuje za dodaný až po jeho nainštalovaní, zaškolení personálu a podpísaní preberacieho protokolu.
5.V súlade s 2. časťou OPET-u, čl. VI ods. 6.4.6 je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu (návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisnú knižku, preberací protokol). Na základe uvedeného je Dodávateľ povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať najmä:
a) podrobný technický opis predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, typov označenia , resp. prospektový materiál ponúkaného tovaru v zmysle požadovaných parametrov potvrdzujúci splnenie technických požiadaviek s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, DPH a ceny s DPH (podrobný aktualizovaný rozpočet, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol Objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností
b) platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát,vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie)
6. Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nepoužívaný a minimálne v uvádzanej technickej špecifikácie v technických a osobitných požiadavkách v zmluve. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa.
7.V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody.
8.V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
9. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. a to najneskôr do 48 hodín od uplatnenej reklamácie.
10 .Zálohové platby ani platba vopred sa neposkytujú. Platba bude realizovaná po úplnom dodaní, inštalovaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej Dodávateľom. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH, celkovú cenu s DPH.
11. POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote  60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku a inštaláciu tovaru do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru . Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
12.Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry Objednávateľovi.
13. Zmluvné strany sa v súlade s § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
14. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany veriteľa je bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka zakázaná. Právny úkon, ktorým veriteľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane dlžníkovým veriteľom v rozpore s dohodou dlžníka a veriteľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné.
15.Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať najmenej 3 dni vopred osobu uvedenú v kúpnej zmluve, ktorá zabezpečí proces preberania.
16. Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby predmetu zmluvy počas trvania záručnej doby. Dodávateľ je povinný poskytovať záručný servis technikmi hovoriacimi slovensky alebo česky, ktorí sú oprávnení na vykonávanie servisu v súlade s techn. normami.
17.Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely atď.). Ak nedôjde k odstráneniu poruchy na prístroji do 72 hodín, je Objednávateľ oprávnený k uplatneniu zmluvnej pokuty vo výške 100 eur za každých začatých 24 hodín omeškania až do odstránenia poruchy, alebo požadovať bezplatné zapožičanie porovnateľného prístroja. (Reklamačné podmienky po prevzatí tovaru)
18. Nedodržanie požiadavky Objednávateľa č. 1,2, 4,5,6, 9,11,13, 14, 16, 21 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
19. V prípade, ak ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške % , pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
20. Dodávateľ čestne vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
21. Ak sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj ekvivalentný výrobok, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/ technickej špecifikácii a má porovnateľné alebo lepšie kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady
Názov Upresnenie
Komplexný záručný servis min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky (záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí Odberateľ  neodbornou  manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu a tiež sa nevzťahuje na vady. ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu) min. 24 mesiacov
Nástup servisného technika: max. do  48 hodín v rámci od nahlásenia poruchy
Odstránenie poruchy: max. do 72 hodín alebo zapožičanie náhradného prístroja

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

15.07.2021 08:00 — 16.08.2021 14:00

1,00 ks

4 588,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.06.2021 08:03

06.07.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.07.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 467
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.06.2021 12:43 - Vstupná ponuka 4 588,00 € Cena bez DPH
01.07.2021 10:55 - Najvýhodnejšia ponuka 4 587,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS