00166260
Úrad geodézie, kartografie a katastra Slovenskej republiky
Chlumeckého č. 2, Bratislava , 82012, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Prípravné práce na infraštruktúre a následná implementácia vybraných služieb SW balíka M365 E3
softvér, platforma, office
Tovar, Služba
1. Microsoft 365 E3
|
|
---|---|
Funkcia |
Obstarávateľ požaduje dodávku softvéru Microsoft 365 E3 na 1 rok |
Súčasťou dodávky budú odborné služby |
Súčasťou odborných služieb je aj dodanie užívateľskej dokumentácie a zaškolenie správcov objednávateľa |
Plnenie predmetu zmluvy musí byť vykonané tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov obstarávateľa. |
Obstarávateľ požaduje produkt určený pre štátnu správu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 AAD-34679 Microsoft 365 E3 Unified Per User | Ks | 300 | ||
Položka č. 2 Odborné služby – preverenie súčasného stavu, diagnostika, dizajn | Ks | 1 | ||
Položka č. 3 Odborné služby - implementácia | Ks | 1 | ||
Položka č. 4 Odborné služby - testovanie | Ks | 1 | ||
Položka č. 5 Odborné služby - zaškolenie a dokumentácia | Ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
K položke č. 1 Tovar | Produkt obsahuje upgrade z podkladovej licencie podporovaného operačného systému vo verzií Pro na verziu Windows 10 Enterprise. |
K položke č. 1 Tovar | Produkt obsahuje kancelársky balík Microsoft Office 365 |
K položke č. 1 Tovar | Produkt obsahuje balík bezpečnostných produktov a služieb Enterprise Mobility and Security Microsoft 365 E3 |
K položke č. 1 Tovar | Spôsob licencovania: Unified per user |
K položke č. 2 Odborné služby | Overenie súčasného stavu on-prem AD a návrh nasadenia AD Connect, vrátane konzultácií k návrhu riešenia |
K položke č. 2 Odborné služby | Overenie existujúcej infraštruktúry z pohľadu členenie WAN a DMZ zóny a skupín koncových užívateľov, |
K položke č. 2 Odborné služby | Overenie súčasného stavu existujúcej infraštruktúry a potrieb všetkých koncových užívateľov, kompatibilita koncových zariadení pre použitie s komunikačným nástrojom |
K položke č. 3 Odborné služby | Inštalácia a konfigurácia AD Connect |
K položke č. 3 Odborné služby | Napráva zistených nedostatkov na základe nastroja idfix (tykajúcich sa prepojenia AAD) |
K Položke č. 3 Odborné služby | Konfigurácia zásad pre podmienený prístup, kontrola aplikácie politík pre jednotlivé skupiny užívateľov |
K Položke č. 3 Odborné služby | Upgrade on-prem Exchange na Exchange 2016 |
K Položke č. 3 Odborné služby | Konfigurácia Exchange hybrid deployment |
K Položke č. 3 Odborné služby | Konfigurácia mailflow, FW pravidiel, user redirect |
K Položke č. 3 Odborné služby | Migrácia mailboxov do O365 ( 300 užívateľov) |
K Položke č. 4 Odborné služby | Funkčný test podmieneného pripojenia pre všetky politiky a skupiny užívateľov |
K Položke č. 4 Odborné služby | Funkčný test portálu na samoobslužnú zmenu hesla |
K Položke č. 4 Odborné služby | Funkčné testy prihlásenia pre všetky skupiny užívateľov a všetky metódy prihlásenia |
K Položke č. 4 Odborné služby | Zaškolenie správcov na konfiguráciu služby Exchange online, vypracovanie konfiguračnej dokumentácie služby |
K Položke č. 5 Odborné služby | Zaškolenie správcov na konfiguráciu služby podmieneného pripojenia, vypracovanie konfiguračnej dokumentácie služby |
K Položke č. 5 Odborné služby | Zaškolenie správcov na konfiguráciu služby Azure AD self-service password reset, vypracovanie konfiguračnej dokumentácie služby |
Názov |
Zmluva sa uzatvára na 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy |
Kalkulácia musí rešpektovať cenové podmienky určené pre štátny subjekt (Government) definované v multilicenčnom programe „MPSA“. |
Ponuka dodávateľa musí zohľadňovať náklady na vytvorenie užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a inštalácie v rozsahu požiadaviek obstarávateľa v mieste plnenia. |
Dodávateľ zabezpečí a poskytne plnú súčinnosť pri podpise zmluvy medzi obstarávateľom (zákazníkom) a výrobcom softvéru a zároveň zabezpečí objednanie predmetných licencií softvéru bezodkladne po akceptovaní zmluvy/zmlúv výrobcom softvéru. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Úspešný uchádzač spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR. Č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrená v eurách a preloží bez výzvy verejnému obstarávateľovi do 24 hodín od nadobudnutia účinnosti zmluvy, na systémom EKS zaslanú kontaktnú adresu verejného obstarávateľa |
Pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, neposkytnutie služby podľa popisu uvedenom v zmluvnom formulári je 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet verejného obstarávateľa uvedený v zmluve do 10 pracovných dní. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady v elektronickej podobe. |
Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa č. XI Obchodných podmienok elektronického trhoviska, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte, IBAN a BIC/SWIFT. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. |
Názov | Upresnenie |
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa úspešný uchádzač musí byť zapísaný: | v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní |
úspešný uchádzač musí byť zapísaný: | V registri partnerov verejného sektora, podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní |
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač musí byť zapísaný: | V registri partnerov verejného sektora, podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní |
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač musí predložiť do 24 hodín od uzavretia zmluvného vzťahu na EKS emailom oskenované: | Kompetencia GOLD Cloud Productivity |
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač musí predložiť do 24 hodín od uzavretia zmluvného vzťahu na EKS emailom oskenované: | Potvrdenie, že má k dispozícii aspoň dvoch certifikovaných pracovníkov s certifikátom Microsoft Certified Solutions Associate – Office 365 |
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač musí predložiť do 24 hodín od uzavretia zmluvného vzťahu na EKS emailom oskenovaný: | Microsoft Licensing Solution Partner (LSP) – lokálny kontrakt |
Clumeckého, 2, 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12.07.2021 08:25 — 12.07.2022 08:25
1,00 Celok
148 975,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.07.2021 12:26
09.07.2021 08:25
09.07.2021 08:40
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.07.2021 15:48 - Vstupná ponuka | 148 974,96 | € | Cena s DPH |
07.07.2021 12:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 148 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: