• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2021 12:26
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2021 08:25
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2021 09:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2021 09:15

Detail zákazky Z202113885

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2021 12:26
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2021 08:25
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2021 09:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2021 09:15

Základné údaje

Z202113885

OF-237050

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5839913

Objednávateľ

00166260

Úrad geodézie, kartografie a katastra Slovenskej republiky

Chlumeckého č. 2, Bratislava , 82012, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prípravné práce na infraštruktúre a následná implementácia vybraných služieb SW balíka M365 E3

softvér, platforma, office

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 48300000-1 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov, kreslenie, vytváranie obrázkov, harmonogramov a zlepšovanie produktivity
  • 72513000-4 - Automatizácia kancelárskych prác
  • 72512000-7 - Správa dokumentov
  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Microsoft 365 E3
Funkcia
Obstarávateľ požaduje dodávku softvéru Microsoft 365 E3 na 1 rok
Súčasťou dodávky budú odborné služby
Súčasťou odborných služieb je aj dodanie užívateľskej dokumentácie a zaškolenie správcov objednávateľa
Plnenie predmetu zmluvy musí byť vykonané tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov obstarávateľa.
Obstarávateľ požaduje produkt určený pre štátnu správu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1 AAD-34679 Microsoft 365 E3 Unified Per User Ks 300
Položka č. 2 Odborné služby – preverenie súčasného stavu, diagnostika, dizajn Ks 1
Položka č. 3 Odborné služby - implementácia Ks 1
Položka č. 4 Odborné služby - testovanie Ks 1
Položka č. 5 Odborné služby - zaškolenie a dokumentácia Ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
K položke č. 1 Tovar Produkt obsahuje upgrade z podkladovej licencie podporovaného operačného systému vo verzií Pro na verziu Windows 10 Enterprise.
K položke č. 1 Tovar Produkt obsahuje kancelársky balík Microsoft Office 365
K položke č. 1 Tovar Produkt obsahuje balík bezpečnostných produktov a služieb Enterprise Mobility and Security Microsoft 365 E3
K položke č. 1 Tovar Spôsob licencovania: Unified per user
K položke č. 2 Odborné služby Overenie súčasného stavu on-prem AD a návrh nasadenia AD Connect, vrátane konzultácií k návrhu riešenia
K položke č. 2 Odborné služby Overenie existujúcej infraštruktúry z pohľadu členenie WAN a DMZ zóny a skupín koncových užívateľov,
K položke č. 2 Odborné služby Overenie súčasného stavu existujúcej infraštruktúry a potrieb všetkých koncových užívateľov, kompatibilita koncových zariadení pre použitie s komunikačným nástrojom
K položke č. 3 Odborné služby Inštalácia a konfigurácia AD Connect
K položke č. 3 Odborné služby Napráva zistených nedostatkov na základe nastroja idfix (tykajúcich sa prepojenia AAD)
K Položke č. 3 Odborné služby Konfigurácia zásad pre podmienený prístup, kontrola aplikácie politík pre jednotlivé skupiny užívateľov
K Položke č. 3 Odborné služby Upgrade on-prem Exchange na Exchange 2016
K Položke č. 3 Odborné služby Konfigurácia Exchange hybrid deployment
K Položke č. 3 Odborné služby Konfigurácia mailflow, FW pravidiel, user redirect
K Položke č. 3 Odborné služby Migrácia mailboxov do O365 ( 300 užívateľov)
K Položke č. 4 Odborné služby Funkčný test podmieneného pripojenia pre všetky politiky a skupiny užívateľov
K Položke č. 4 Odborné služby Funkčný test portálu na samoobslužnú zmenu hesla
K Položke č. 4 Odborné služby Funkčné testy prihlásenia pre všetky skupiny užívateľov a všetky metódy prihlásenia
K Položke č. 4 Odborné služby Zaškolenie správcov na konfiguráciu služby Exchange online, vypracovanie konfiguračnej dokumentácie služby
K Položke č. 5 Odborné služby Zaškolenie správcov na konfiguráciu služby podmieneného pripojenia, vypracovanie konfiguračnej dokumentácie služby
K Položke č. 5 Odborné služby Zaškolenie správcov na konfiguráciu služby Azure AD self-service password reset, vypracovanie konfiguračnej dokumentácie služby
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy
Kalkulácia musí rešpektovať cenové podmienky určené pre štátny subjekt (Government) definované v multilicenčnom programe „MPSA“.
Ponuka dodávateľa musí zohľadňovať náklady na vytvorenie užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb.
Dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy  predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a inštalácie v rozsahu požiadaviek obstarávateľa v mieste plnenia.
Dodávateľ zabezpečí a poskytne plnú súčinnosť pri podpise zmluvy medzi obstarávateľom (zákazníkom) a výrobcom softvéru a zároveň zabezpečí objednanie predmetných licencií softvéru bezodkladne po akceptovaní zmluvy/zmlúv výrobcom softvéru.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Úspešný uchádzač spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR. Č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrená v eurách a preloží bez výzvy verejnému obstarávateľovi do 24 hodín od nadobudnutia účinnosti zmluvy, na systémom EKS zaslanú kontaktnú adresu verejného obstarávateľa
Pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, neposkytnutie služby podľa popisu uvedenom v zmluvnom formulári je 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet verejného obstarávateľa uvedený v zmluve do 10 pracovných dní.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady v elektronickej podobe.
Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa č. XI Obchodných podmienok elektronického trhoviska, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte, IBAN a BIC/SWIFT.
Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.
Názov Upresnenie
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa úspešný uchádzač musí byť zapísaný: v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní
úspešný uchádzač musí byť zapísaný: V registri partnerov verejného sektora, podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač musí byť zapísaný: V registri partnerov verejného sektora, podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač musí predložiť do 24 hodín od uzavretia zmluvného vzťahu na EKS emailom oskenované: Kompetencia GOLD Cloud Productivity
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač musí predložiť do 24 hodín od uzavretia zmluvného vzťahu na EKS emailom oskenované: Potvrdenie, že má k dispozícii aspoň dvoch certifikovaných pracovníkov s certifikátom Microsoft Certified Solutions Associate – Office 365
Požiadavky, ktorých nesplnenie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa: úspešný uchádzač musí predložiť do 24 hodín od uzavretia zmluvného vzťahu na EKS emailom oskenovaný: Microsoft Licensing Solution Partner (LSP) – lokálny kontrakt

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Clumeckého, 2, 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12.07.2021 08:25 — 12.07.2022 08:25

1,00 Celok

148 975,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.07.2021 12:26

09.07.2021 08:25

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.07.2021 08:40

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 548
 15
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.07.2021 15:48 - Vstupná ponuka 148 974,96 € Cena s DPH
07.07.2021 12:30 - Najvýhodnejšia ponuka 148 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS