• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.06.2021 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2021 15:20

Detail zákazky Z202113738

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.06.2021 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2021 15:20

Základné údaje

Z202113738

OF-237865

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5826834

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

31570895

PHARMACOPOLA s.r.o.

Svätokrížske námestie 11, Žiar nad Hronom, 96501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Veterinárny prístroj - nepriama digitalizácia

stomatologia, RTG, zviera

  • 33110000-4 - Zobrazovacie zariadenia na zdravotnícke, stomatologické a veterinárne účely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veterinárny prístroj - nepriama digitalizácia
Funkcia
Vybavenie veterinárnej stomatologickej ambulancie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veterinárny prístroj CR 7 - nepriama digitalizácia na röntgenové pracovisko stomatologické celok 1
laser spot um 12,5
laser spot dpi 1270
skenovanie - kazeta rozmer 3 cm x 4 cm sekunda 12
hmotnosť kg 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Veterinárny skener kaziet (digitalizácia CR7):
rozlíšenie 25 LP/mm
ochranný kryt zariadenia proti prachu áno
rozmery max 23cm x 24cm x 24cm
Softvér VetExam Plus:
v cene 10 sieťových licencií - možná inštalácia až na 10 PC áno
možnosť porovnania zubného vzorca - mliečne a trvalé zuby. Jednoduché ovládanie cez piktogramy jednotlivých zubov áno
databáza pacientov (všetky údaje o pacientovi) – karty pacientov áno
jednoduchá filtrácia a hľadanie podľa ID, mena, majiteľa, a pod. áno
dodatočná úprava snímkou – jas, kontrast, rotácia, rôzne filtre (Endo a pod..), korekcie farieb áno
export do formátu JPEG áno
RTG intraorálne kazety:
možnosť opakovaného použitia kazety áno, min. 1000x
Kazety a príslušenstvo: príslušenstvo
RTG intraorálna kazeta č. 1 - rozmer 3x4 cm 4 ks v balení
RTG intraorálna kazeta č. 2 – rozmer 5,7x7,5 cm 1 ks v balení
RTG intraorálna kazeta č. 3 – rozmer 5,7x9,4 cm 1 ks v balení
Ochranné puzdro: príslušenstvo - ochranný obal RTG kazety chrániaci od znečistenia a aj od mechanického poškodenia
Ochranné puzdro na kazetu č. 1 - rozmer 3x4cm 300 ks v balení
Ochranné puzdro na kazetu č. 2 - rozmer 5,7x7,5cm 100 ks v balení
Ochranné puzdro na kazetu č. 3 - rozmer 5,7 x 9,4cm 100 ks v balení
Polykarbonátové protektory ďalší stupeň ochrany , kde sa vkladá RTG intraoralna kazeta, ktorá je vložená v tom ochrannom puzdre a slúži na ochranu RTG kazety , aby pacient neprehryzol tu kazetu .
Polykarbonátový protektor na RTG kazetu č. 1 1 ks
Polykarbonátový protektor na RTG kazetu č. 2 1 ks
Polykarbonátový protektor na RTG kazetu č. 3 1 ks
Ostatné príslušenstvo:
Pozicionér pre mačku 30° 1 ks
Pozicionér pre mačku 45° 1 ks
Pozicionér pre mačku 55° 1 ks
Pozicionér pre mačku 70° 1 ks
Pozicionér pre psy 45° 1 ks
Pozicioner pre psa 55° 1 ks
Pozicioner pre psa 70° 1 ks
Uhlomer 1 ks
Obrázkový sprievodca 1 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Doprava predmetu zákazky na miesto dodania vrátane jeho montáže, inštalácie , vykonania skúšok, skúšobnej prevádzky, uvedenia prístroja do prevádzky a zaškolenie obsluhy.
2. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
3. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy splátkový kalendár, doklady preukazujúce splnenie požadovaných vlastností tovaru, funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na jednotlivé položky - cena bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
6. Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
8. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, udelenie negatívnej referencie a objednávateľovi vzniká nárok na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 10% celkovej zmluvnej ceny.
10. Ponúkané produkty / zariadenia musia spĺňať technické požiadavky, ktoré sa na určené výrobky vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a zároveň musia byť označené značkou CE, čím je deklarované, že vlastnosti daných výrobkov spĺňajú technické požiadavky, ktoré sú na dané výrobky kladené, a rovnako je tým deklarované, že boli dodržané postupy posudzovania zhody ustanovené zákonom o zhode alebo iným osobitným predpisom.
11. Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
12. Objednávateľ požaduje splátkový kalendár na zmluvnú cenu, pričom celková cena bude rozdelená do 8 rovnakých splátok pravidelne rozložených na 24 mesiacov, úhrada na základe písomnej výzvy dodávateľa (prvá platba bude realizovaná do 30 dní odo dňa doručenia prvej faktúry objednávateľovi).
13. Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
14. Predávajúci poskytuje na tovar a všetky jeho súčasti komplexnú záruku, ktorá bola stanovená predávajúcim v trvaní dvadsaťštyri (24) mesiacov odo dňa podpísania Inštalačného protokolu.
15. Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov.
16. Nakoľko dodávka predávajúceho podľa tejto zmluvy zahŕňa aj dodávku softvéru, platí, že predávajúci dňom podpisu Preberacieho protokolu udeľuje kupujúcemu nevýhradnú licenciu na jeho použitie, v neobmedzenom rozsahu, na neobmedzený čas. Predávajúci súhlasí, aby kupujúci udelil sublicenciu tretím osobám na použitie softvéru rovnakým spôsobom, v rovnakom rozsahu, na rovnaký čas a za rovnakých podmienok, ako je licencia udelená na základe tejto zmluvy kupujúcemu.
17. Licencia podľa sa udeľuje odplatne, pričom odmena za jej poskytnutie ako aj odmena za udelenie súhlasu na udelenie licencie je už zahrnutá v kúpnej cene podľa tejto zmluvy.
18. Predávajúci je povinný počas záručnej doby odstrániť vady najneskôr do 14 dní s výnimkou prípadov, pri ktorých je preukázateľná potreba objednať nedostupný náhradný diel.
19. Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
20. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
21. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
22. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
23. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
24. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu a objednávateľovi vzniká nárok na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 10% celkovej zmluvnej ceny.
25. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

02.07.2021 08:00 — 30.07.2021 14:00

1,00 podľa opisu - súbor

9 509,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.06.2021 14:28

30.06.2021 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.06.2021 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.06.2021 09:13 - Vstupná ponuka 9 508,99 € Cena s DPH
28.06.2021 09:13 - Najvýhodnejšia ponuka 9 508,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS