00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
44736835
BASTAG OOPP, s.r.o.
Lipová 7, Prešov, 08001, SVK
Skrinka na kľúče
kľúč, skrinka
Tovar, Služba
|
1. Skrinka na kľúče
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vybavenie kancelárie - Skrinka na uloženie kľúčov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1 Skrinka na kľúče s priezorom | ks | 1 | ||
| Počet háčikov | počet | 50 | ||
| Rozmery v x š x h | mm | 500 x350 x 80 | 550 x 380 x 80 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Schránka uzamykateľná cylindrickým zámkom (vr. 2 kľúčov) | áno |
| Materiál | oceľová doska SPCC (valcovaná oceľ za studena) s práškovým lakovaním |
| Typ zámku | cylindrický |
| Vrátane kľúčových závesov | áno |
| Farba | sivá |
| Predvŕtané otvory a skrutky na schránke pre pripevnenie priamo na stenu | áno |
| Montážny materiál súčasťou | áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
| Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale. |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy |
| Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred. |
| Tovar má zodpovedať prevedeniu podľa obrazovej prílohy. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať. |
| Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
| Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov. |
| Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
02.07.2021 08:00 — 16.07.2021 14:00
1,00 ks
53,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.06.2021 13:23
30.06.2021 13:25
30.06.2021 13:40
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 28.06.2021 12:28 - Vstupná ponuka | 52,98 | € | Cena s DPH |
| 28.06.2021 12:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 52,98 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: