• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.06.2021 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2021 08:42
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2021 09:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2021 09:35

Detail zákazky Z202113662

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.06.2021 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2021 08:42
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2021 09:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2021 09:35

Základné údaje

Z202113662

OF-236294

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5828934

Objednávateľ

17335795

Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach

Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

36212466

Datacomp s.r.o.

Moldavská cesta II. 49/2413, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laserové tlačiarne

Tlačiareň, tlač, čiernobiela, laserová,

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laserová čiernobiela tlačiareň  - HP LaserJet Pro  M203dn  resp. ekvivalent s minimálne rovnakými alebo lepšími  technickými vlastnosťami
Funkcia
Zabezpečenie rýchlej a kvalitnej tlače dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 50
Operačná pamäť MB 256
Frekvencia procesora MHz 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia tlače Laserová
Tlač Čiernobiela
Formáty papiera A4, A5, B5
Vlastné veľkosti médií 76 × 127 mm až 216 × 356 mm
Rozhranie tlačiarne USB, LAN
Funkcie Manuálna obojstranná tlač, Automatická obojstranná tlač(duplex), AirPrint
Rozlíšenie tlače min. 1 200 x 1 200 DPI
Vstupný zásobník min. 250 listov
Druhý ručný zásobník min. 10 listov
Výstupný zásobník min. 150 listov
Rýchlosť tlače (štandard A4) minimálne 28 str./min.
Doba tlače prvej strany (štandard A4) max 6,7 s
Maximálne zaťaženie min. 30 000 str./mesiac
Tlačové jazyky PCL5c, PCL6, PS, PCLm, PDF, URF, PWG
Podporované operačné systémy Windows 10 / Windows 8.1 / Windows 8 / Windows 7 /VistaMac OS X verzia 10.6 a vyššie Linux, Unix
možnosť použitia tonera na min. 3500 strán ( s 5% pokrytím  A4) áno
Každá tlačiareň vrátane základného príslušenstva USB kábel min. 2 m, štartovací toner
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miestom plnenia sú 2 zdravotnícke zariadenia v Trenčianskom kraji, ktorým dodávateľ poskytne plnenie  na základe podpísaného Dodatku k zmluve.
1. Požaduje dodanie nového, nepoužívaného a nerepasovaného tovaru:
- 1.1 V lehote do 30 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy,
- 1.2 V pracovných dňoch v čase medzi 8,00 - 14,00 hod,
- 1.3 Na vlastné náklady, tak aby bola zabezpečená dostatočná  ochrana pred jeho poškodením,
- 1.4 Po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 2 pracovné dní vopred, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní,
- 1.5 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky (ak bola vystavená), číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH
2. Požaduje sa záruka na dobu 36 mesiacov
-2.1 dodávateľ zaväzuje zabezpečovať záručný servis výlučne prostredníctvom autorizovaných servisných stredísk výrobcu tlačiarní
-2.2 V rámci záruky sa dodávateľ zaväzuje zabezpečovať záručný servis vrátane vyzdvihnutia tlačiarne a jej dovozu späť z opravy a poskytnutím náhradnej tlačiarne po dobu opravy.
-2.3  Súčasťou dodávky tovaru je povinnosť dodávateľa odovzdať objednávateľovi zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk/strediska dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy.
4. Súčasťou dodávky tovaru je návod na použitie v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku
5. V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EU (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj:
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka,
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený).
6. Prevzatie riadne dodaného tovaru je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole.
7.Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie.
8. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, Dodávateľ je povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu.
9.Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu.
10. Ak faktúra obsahuje formálne, vecné alebo číselné chyby, alebo ak faktúra nemá náležitosti daňového dokladu podľa platnej legislatívy a objednávateľ na túto skutočnosť upozorní dodávateľa, ten je povinný zaslať objednávateľovi opravený doklad. Lehota splatnosti faktúry, ktorá je 60 dní, začína v tomto prípade plynúť až okamihom doručenia opravenej faktúry.
11. Kúpna cena tovaru zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t. j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania  ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním objednaného tovaru a poskytovaním záručného servisu.
12. Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, vyplývajúce z tohto zmluvného vzťahu nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas zriaďovateľa objednávateľa. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY:
1. Dodávateľ za účelom preukázania splnenia predmetu zákazky predloží dokumenty:
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu,
Dodávateľ zašle nižšie uvedené dokumenty na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania.
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKUMENTY - Laserové tlačiarne",
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf.,
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy objednávateľom podľa písm. a).
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanoveného predmetu zákazky sa požaduje predložiť:
1.1Špecifikáciu ponúknutého predmetu zákazky z ktorej musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky.
1.2 Prospektový materiál v slovenskom resp. českom jazyku (resp. iný ekvivalentný doklad) ponúkaného produktu. Prospektový materiál musí obsahovať popis vlastností ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt.
1.3 Podpísanú kalkuláciu ceny
1.4 Kontaktné adresy pre zmluvné úkony tejto zmluvy v rozsahu  Zodpovedná osoba/ e-mail a telefón
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky:
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, elektronicky zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou,
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
C. Ukončenie zmluvy
1.Zmluvu možno ukončiť  písomnou dohodou oboch zmluvných strán .
2.Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve,
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve,
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka,
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

05.07.2021 07:40 — 06.08.2021 07:43

50,00 ks

7 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.06.2021 08:00

01.07.2021 08:42

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2021 08:57

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 392
 15
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.06.2021 08:33 - Vstupná ponuka 7 000,00 € Cena bez DPH
25.06.2021 12:08 - Najvýhodnejšia ponuka 6 990,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS