• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2021 11:53
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2021 12:50

Detail zákazky Z202113599

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2021 11:53
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2021 12:50

Základné údaje

Z202113599

OF-237468

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5826750

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

35768444

BIOTECH s.r.o.

Kresánkova 12, Bratislava, 84105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chemikálie a spotrebný materiál

chemikália, materiál, laboratórium, výskum, pokus

  • 24000000-4 - Chemické výrobky
  • 24300000-7 - Základné anorganické a organické chemikálie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Špeciálne chemikálie a spotrebný materiálnevyhnutný na riešenie projektu APVV.
Funkcia
Špeciálne chemikálie a spotrebný materiál nevyhnutný na riešenie projektu APVV.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nae I, recombinant - 500 units ks 1
ScaI-HF (High Fidelity) - 1000 units ks 1
Sap I, recombinant - 250 units ks 1
Stu I - 1000 units ks 1
Msl I, recombinant - 500 units ks 1
DNA Polymerase Large Fragment (Klenow) - 1000 units ks 1
T4 DNA Ligase, conc. - 20 000 units ks 1
Ni-NTA Agarose (100 ml) ks 1
BlueClassic Prestained Protein Marker; 10 - 180 kDa; Ready-to-use prestained protein ladder PS-107; 250 µl ks 2
Fast-n-Easy Plasmid Mini-Prep Kit, S pack; 50 preparations ks 1
High Range DNA Ladder; 500 bp to 10 kb linear scale ready-to-use, blue / blue; 130 ng/µl; 500 µl ks 1
Agarose Gel Extraction Kit - Column kit; 50 preparations ks 1
Nutrient Broth, 500 g ks 1
Nutrient Agar, 500 g ks 1
pBV220 vector; 1 ml ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
Z dôvodu zachovania kontinuity výskumu a spoľahlivosti výsledkov výskumu objednávateľ nepripúšťa ekvivalentné riešenie.
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Ak predložená špecifikácia nie je v súlade so zadanou špecifikáciou, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si  právo od zmluvy odstúpiť, tovar neprevziať a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z kúpnej ceny.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodávku tovaru kontaktnej osobe deň vopred.
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, javí známky vady tovaru (nedodržaná čistota, použitý, poškodený, nefunkčný, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve alebo osobitnými požiadavkami na plnenie), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy, tovar neprevziať a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % z kúpnej ceny.
Ak objednávateľ nevyužije svoje právo odstúpiť od zmluvy, pokuta (zľava) bude zohľadnená vo faktúre vystavenej po prevzatí predmetu zmluvy. Týmto nie je dotknutá povinnosť dodávateľa odstrániť zistené vady na svoje náklady.
Názov Upresnenie
Cena zahŕňa balenie, naloženie, dovoz

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná súp. č. 418 / orient. č. 6, Špačince, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

06.07.2021 09:00 — 15.07.2021 13:00

16,00 kusy

5 520,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.06.2021 11:53

30.06.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.06.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 155
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.06.2021 07:38 - Vstupná ponuka 5 520,00 € Cena s DPH
28.06.2021 07:38 - Najvýhodnejšia ponuka 5 520,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS