• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2021 11:15
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2021 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2021 08:55

Detail zákazky Z202113590

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2021 11:15
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2021 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2021 08:55

Základné údaje

Z202113590

OF-237407

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5826742

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

51312832

abaWood, s.r.o.

Fučíkova 460, Sládkovičovo, 92521, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skriňa kovová 2-dverová s medzistenou

skriňa

  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skriňa kovová šatníková pre zamestnancov - 2 dverová  s medzistenou
Funkcia
Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar "skriňa kovová 2-dverová s medzistenou"  v počte 60 ks, uvedený v technickej špecifikácií v kvalite a podľa požiadaviek objednávateľa vrátane balenia, manipulácie, dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa,
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
skriňa kovová 2-dverová s medzistenou ks 60
šírka mm 700 800
hĺbka mm 500 505
výška mm 1800 1805
vnútorné vybavenie polica v hornej časti ks 2
tyč na zavesenie ks 4
s háčikmi na zavesenie oblečenia ks 8
samolepiace zrkadlo, menovka, háčik, vetracie otvory ks 2
skriňa uzamykateľná-kľúč ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
skriňa oceľový plech valcovaný za studena so zámkom
povrchová úprava skríň práškovaná farba s vysokou chemickou odolnosťou
farba bokov skrine svetlo  šedá RAL 7035
farba dvierok - predná časť RAL 1015 -slonová kosť...20 ks, RAL 7035- svetlosiv...20 ks,  RAL 6021-bledozelená ....20 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou:
štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Ak predkladaný "ekvivalent" nebude spĺňať minimálne podmienky uvedené v technickej špecifikácií tejto zmluvy, objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať navrhované ekvivalentné riešenie/variant.
Objednávateľ skontroluje a vyhodnotí dodávateľom predložené doklady do 2 pracovných dní a následne zašle oznámenie elektronickou formou kontaktnej osobe dodávateľa a v prípade:
ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy maximálne do 5 týždňov od prijatia elektronicky zaslanej výzvy objednávateľom.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar uvedený v tejto zmluve v požadovaných parametroch uvedených v technickej špecifikácií a dodať nový, zatiaľ nepoužitý tovar.Vrátane dopravy na miesto plnenia
Osoby poverené objednávateľom prevezmú od dodávateľa iba tovar bez vád, nový, zatiaľ nepoužívaný. V prípade, že dodávateľ dodá iný tovar resp. tovar s vadami, objednávateľom poverené osoby tovar neprevezmú a objednávateľ nezaplatí cenu za neprevzatý tovar.
Objednávateľ je oprávnený reklamovať všetky skryté vady na tovare. Vadný tovar je dodávateľ povinný posúdiť a vyhodnotiť reklamáciu do 7 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie zaslanej objednávateľom elektronickou formou. Reklamáciu je dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou tovaru.
Záručná doba tovaru je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom.
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi preddavky a ani zálohu na predmet plnenia.
Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi v zmysle § 340 b) ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa.
Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy.
Objednávateľ uskutočňuje komunikáciu v zmysle § 187 ods.8 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť.
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
16.0 Zmluvné strany sa dohodli,že pohľadávku,ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi,dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na § 525 ods.2.zákona č.40/1964 Zb.Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. Dodávateľ sa zaväzuje,že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku,najmä nie však výlučne pohľadávku
nezaloží ako majetok neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom.
16.1 V prípade porušenia bodu 16.0 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi
Dodávku tovaru realizovať v termíne odo dňa podpisu tejto zmluvy.Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci,nasledujúceho po dni dodania tovaru
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

06.07.2021 11:03 — 15.09.2021 11:04

60,00 ks

8 400,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.06.2021 11:15

30.06.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.06.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 239
 28
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.06.2021 13:05 - Vstupná ponuka 8 399,90 € Cena bez DPH
29.06.2021 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka 8 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS