• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2021 12:15
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2021 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2021 13:23

Detail zákazky Z202113575

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2021 12:15
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2021 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2021 13:23

Základné údaje

Z202113575

OF-237712

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5830820

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovné laptopy

pracovný laptop

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovný laptop
Funkcia
Pracovný laptop
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov ks 4
Frekvencia procesora GHz 2,8
Veľkosť operačnej pamäte GB 16
Pomer strán - 16:9
Kapacita disku GB 512
Hlučnosť bez zaťaženia dB(A) 31
Hlučnosť pri zaťažení dB(A) 33
Počet jadier procesora - 4
TurboBoost frekvencia GHz 4,7
Frekvencia pamäte GHz 3,2
Počet pipelines, GPU - 896
Rýchlosť pamäte, GPU MHz 10002
Hmotnosť kg 1,7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozhrania Bluetooth min. v5.1, min. WiFi 6    Min. 1x USB 2, 1x USB 3.2 Gen 1    RJ-45, Combo audio jack, Thunderbolt 4
Grafické výstupy HDMI, USB-C
Napájanie cez USB-C
Typ disku SSD M.2; počet osadených slotov M.2 1, celkový počet slotov M.2 2
Grafická karta Diskrétna, min. 2 GB pamäť, podpora DirectX 12_1, rýchlosť jadier min. 1395 MHz + 1575 boost
Typ displeja 15,6”, IPS, antireflexný, max. svietivosť aspoň 250 nit, natívne rozlíšenie min. 1920 x 1080
Funkcie procesora Automatické pretaktovanie, HyperThreading, Podpora Virtualizácie
Typ pamäte DDR4
Operačný systém Windows 10 Pro
Ďalšie vlastnosti Podsvietená klávesnica, numerická klávesnica, čítačka odtlačkov prstov, trackpoint
Webkamera min. 720 p
Požiadavkám vyhovuje napr.: Lenovo ThinkPad E15 Gen 2 – ITU
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy t.j. ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru na email kontaktnej osoby.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra  obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH,  sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
Poštovné náklady v prípade reklamačného konania budú hradené zo strany Dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline - Univerzitná 8215/1, Žilina 010 26, Ústav konkurencieschopnosti a inovácií, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

06.07.2021 08:00 — 06.08.2021 13:00

4,00 ks

3 768,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.06.2021 12:15

01.07.2021 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2021 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 387
 35
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.06.2021 12:29 - Vstupná ponuka 3 759,00 € Cena bez DPH
01.07.2021 10:55 - Najvýhodnejšia ponuka 3 755,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS