• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2021 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2021 10:50

Detail zákazky Z202113566

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2021 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2021 10:50

Základné údaje

Z202113566

OF-237731

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5826732

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

31398294

KVANT spol. s r.o.

Fakulta matematiky, fyziky a informatiky UK, Mlynská Dolina , Bratislava, 84248, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny spotrebný materiál a ochranné pomôcky

materiál, plast, laboratórium, výskum, pokus

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 24960000-1 - Rôzne chemické výrobky
  • 18424000-7 - Rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny spotrebný materiál určený na realizáciu výskumného projektu
Funkcia
Laboratórny spotrebný materiál určený na realizáciu výskumného projektu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. stojan PP pre skúmavky rôznej veľkosti - minimálne parametre: materiál autoklávovateľný polypropylén, kapacita: 4 skúmavky pre priemer 29mm, 12 skúmaviek pre priemer 16mm, 32 skúmaviek pre priemer 10mm, Rozmery: 175x95x52mm, tvar - viď obrázok kus 3
2. chňapka gumová - minimálne parametre: gumová chňapka na horúce a studené predmety, rozsah teplôt -57°C +260°C kus 1
3. stojan, PP pre 60 mikroskúmaviek 0,5/1,5mL - minimálne parametre: materiál autoklávovateľný polypropylén, obojstranný, alfanumerické označenie, užívateľská teplota až do - 20°c, usporiadanie skúmaviek: 5x12 rozmery: 210x73x24 mm, tvar - viď obrázok, balenie obsahuje 10 kusov balenie 1
4. strička široko hrdlová PE, 250ml -  minimálne parametre: polypropylénová široko hrdlá strička s dielikmi, farba uzáveru modrá (1ks), červená (1ks) a biela (1 ks), objem 250ml, priemer 60mm, delenie 25ml kus 3
5. parafilm M - minimálne parametre: tesniaca fólia zabraňujúca kontaminácií vzoriek a odparovaniu, odolná voči soľným roztokom, anorganickým kyselinám a alkalickým roztokom, bez zmäkčovadlá, natiahnuteľná na 200%, rozsah teplôt +45°C - +50°C, rozmery: 38mx100mm kus 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Ak predložená špecifikácia nie je v súlade so zadanou špecifikáciou, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si  právo od zmluvy odstúpiť a tovar neprevziať.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodávku tovaru kontaktnej osobe deň vopred.
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, javí známky vady tovaru (nedodržaná čistota, použitý, poškodený, nefunkčný, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve alebo osobitnými požiadavkami na plnenie), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať.
Názov Upresnenie
Cena zahŕňa balenie, naloženie, dovoz
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná súp. č. 418 / orient. č. 6, Špačince, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

06.07.2021 08:00 — 16.07.2021 13:00

5,00 položka

126,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.06.2021 09:39

30.06.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.06.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 712
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.06.2021 13:09 - Vstupná ponuka 126,00 € Cena s DPH
28.06.2021 13:09 - Najvýhodnejšia ponuka 126,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS