• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2021 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2021 10:50

Detail zákazky Z202113560

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2021 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2021 10:50

Základné údaje

Z202113560

OF-236700

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5826724

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace prostriedky

čistiace prostriedky, stojan, útierky, zásobník

  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 33741100-7 - Čistiace prostriedky na ruky
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace prostriedky
Funkcia
Čistiace výrobky a prostriedky pre chod budovy organizácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Podlahový stojan na priemyselné utierky - minimálne parametre: podlahový kovový odvinovač (napr. Katrin), stojan na priemyselné utierky v kotúči s max. priemerom 33 cm. ks. 1
Priemyselné utierky - minimálne parametre: 3 vrstvové priemyselné utierky (napr. Katrin) na utieranie vody, olejov, rozpúšťadiel a chemických prípravkov na čistenie, v roliach s priemerom 34 cm a šírkou 22 cm, 500 útržkov v kotúči, dĺžka návinu 19 m, farba modrá, kompatibilné s podlahovým kovovým stojanom ( napr. Katrin) ks. 2
Univerzálny zásobník pre skladané utierky - minimálne parametre: univerzálny plastový zásobník a skladané utierky, kompatibilný so všetkými typmi skladacích utierok C-Fold, Non Stop, One Stop a Zig Zag s maximálnou šírkou do 240 mm, kapacita 600 zložiek, odomykanie univerzálnym kľúčom, vonkajšie rozmery dávkovača v. 36,5 x š. 27,5 x h.13 cm, súčasťou je kotviaci materiál, 3 x hmoždinka so skrutkami. ks. 1
Skladané papierové skladané utierky typ ZZ do zásobníkov - minimálne parametre: dvojvrstvové papierové utierky, skladané typ ZZ, natur, dávkovanie jedného kusu, rozmer 23 cm x 24 cm utierky. Balenie obsahuje 20 x 200 ks utierok (4000 ks). bal. 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo tod zmluvy odstúpiť a tovar neprevziať.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodávku tovaru kontaktnej osobe deň vopred.
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, javí známky vady tovaru (použitý, poškodený, nefunkčný, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou alebo osobitnými požiadavkami uvedenými v zmluve alebo osobitnými požiadavkami na plnenie), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať.
Ak objednávateľ nevyužije svoje právo odstúpiť od zmluvy, pokuta (zľava) bude zohľadnená vo faktúre vystavenej po prevzatí predmetu zmluvy. Týmto nie je dotknutá povinnosť dodávateľa odstrániť zistené vady na svoje náklady.
Názov Upresnenie
Cena zahŕňa balenie, naloženie, dovoz

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná súp. č. 418 / orient. č. 6, Špačince, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

06.07.2021 08:00 — 16.07.2021 11:00

5,00 kusy

102,72

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.06.2021 09:22

30.06.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.06.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 539
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.06.2021 09:56 - Vstupná ponuka 102,72 € Cena s DPH
30.06.2021 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka 102,72 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS