00164763
Slovenské národné divadlo
Pribinova 17, Bratislava, 81901, SVK
50194135
URBANSTAU s.r.o.
Slanské Nové Mesto 210, Kalša, 04418, SVK
Odvoz a likvidácia vyradených scénických a kostýmových výprav
výprava scénická, výprava kostýmová, odpad nie nebezpečný, odpad nebezpečný, vynášanie, separácia, rozoberanie, nakladanie, odvoz a likvidácia odpadu
Služba, Tovar
1. Odvoz a likvidácia vyradených scénických a kostýmových výprav
|
|
---|---|
Funkcia |
Účelom je rozobratie, naloženie, odvoz a odborná likvidácia vyradených scénických a kostýmových výprav. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kontajner 35 m3 | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pristavenie kontajnera, naloženie, odvoz a odborná likvidácia vyradených scénických a kostýmových výprav v kontajneroch o objeme 35 m3. | |
V niektorých scénických konštrukčných prvkoch môžu byť ucelené časti polystyrénu, drevo, železo, baletizol a čistý polystyrén. | |
separácia časti výprav: v závislosti od konkrétnej potreby, | |
ak to bude potrebné pre účely zabezpečenia optimálnej skladnosti a uloženia do pristaveného kontajnera, požaduje sa aj príp. rozobratie konštrukcií z odvážaného odpadu. |
Názov |
1. Vrátane všetkých činností, tvoriacich predmet zákazky, ako aj dopravy na miesto plnenia u objednávateľa a na miesto likvidácie odpadu. |
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od Rámcovej dohody. Dodávateľ bude realizovať predmet Rámcovej dohody na základe Čiastkových výziev (Objednávky), vystavených objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody. Objednávka bude obsahovať aj názov výpravy (titulu), ktorej sa poskytnutie služby týka. |
3. Faktúru v dvoch vyhotoveniach vystaví Dodávateľ po splnení predmetu zákazky alebo jeho časti na základe čiastkovej výzvy (objednávky ). Faktúra bude obsahovať meno kontaktnej osoby objednávateľa, číslo Rámcovej dohody a číslo objednávky. Splatnosť faktúry do 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
4. Cena Rámcovej dohody je cenou konečnou a sú v nej zahrnuté všetky náklady a súvisiace poplatky, spojené s plnením predmetu zákazky v súlade s požiadavkami Objednávateľa. Cena za jeden odvoz ( jedného kontajnera) bude obsahovať : cenu kontajnera na jeden odvoz a cenu za vynesenie, separáciu, naloženie odpadu, odvoz – prepravu a zlikvidovanie odpadu z jedného kontajnera, čo predstavuje celkovú cenu za vyvezenie jedného kontajnera s odpadom. |
5. Pristavovanie kontajnera/ kontajnerov najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa doručenia ( Objednávky) Objednávateľovi, na dobu potrebnú k naloženiu odpadu Dodávateľom. Odvoz kontajnera zabezpečí Dodávateľ ihneď po jeho naplnení odpadom, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
6. Dodávateľ doručí Objednávateľovi doklad o odovzdaní likvidovaného odpadu ( s uvedením názvu výpravy, uvedeného v Objednávke) na skládku do 3 dní odo dňa odvozu od Objednávateľa. Poskytnutie služby podľa Rámcovej dohody bude protokolárne potvrdené zodpovednými osobami zmluvných strán. |
7. Dodávateľ musí mať oprávnenie podnikať v oblasti nakladania s odpadmi. |
Mliekarenská 6, Bratislava,SND, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 položky
3 420,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.06.2021 09:03
29.06.2021 14:00
29.06.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.06.2021 13:55 - Vstupná ponuka | 3 420,00 | € | Cena s DPH |
28.06.2021 20:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 418,79 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: