• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2021 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2021 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2021 15:15

Detail zákazky Z202113551

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2021 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2021 15:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2021 15:15

Základné údaje

Z202113551

OF-237743

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5824312

Objednávateľ

00164763

Slovenské národné divadlo

Pribinova 7272/17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81901, SVK

Dodávateľ

50194135

URBANSTAU s.r.o.

Slanské Nové Mesto 210, Kalša, 04418, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a likvidácia vyradených scénických a kostýmových výprav

výprava scénická, výprava kostýmová, odpad nie nebezpečný, odpad nebezpečný, vynášanie, separácia, rozoberanie, nakladanie, odvoz a likvidácia odpadu

  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvoz a likvidácia vyradených scénických a kostýmových výprav
Funkcia
Účelom je rozobratie, naloženie, odvoz a odborná likvidácia vyradených scénických a kostýmových výprav.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kontajner  35 m3 ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pristavenie kontajnera, naloženie, odvoz a odborná likvidácia vyradených scénických a kostýmových výprav v kontajneroch o objeme 35 m3.
V niektorých scénických konštrukčných prvkoch môžu byť ucelené časti polystyrénu, drevo, železo, baletizol a čistý polystyrén.
separácia časti výprav: v závislosti od konkrétnej potreby,
ak to bude potrebné pre účely zabezpečenia optimálnej skladnosti a uloženia do pristaveného kontajnera, požaduje sa aj príp. rozobratie konštrukcií z odvážaného odpadu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane všetkých činností, tvoriacich predmet zákazky, ako aj dopravy na miesto plnenia u objednávateľa a na miesto likvidácie odpadu.
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od Rámcovej dohody. Dodávateľ bude realizovať predmet Rámcovej dohody na základe Čiastkových výziev (Objednávky), vystavených objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody. Objednávka bude obsahovať aj názov výpravy (titulu), ktorej sa poskytnutie služby týka.
3. Faktúru v dvoch vyhotoveniach vystaví Dodávateľ po splnení predmetu zákazky alebo jeho časti na základe čiastkovej výzvy (objednávky ). Faktúra bude obsahovať meno kontaktnej osoby objednávateľa, číslo Rámcovej dohody a číslo objednávky. Splatnosť faktúry do 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
4. Cena Rámcovej dohody je cenou konečnou a sú v nej zahrnuté všetky náklady a súvisiace poplatky, spojené s plnením predmetu zákazky v súlade s požiadavkami Objednávateľa. Cena za jeden odvoz ( jedného kontajnera) bude obsahovať : cenu kontajnera na jeden odvoz a cenu za vynesenie, separáciu, naloženie odpadu, odvoz – prepravu a zlikvidovanie odpadu z jedného kontajnera, čo predstavuje celkovú cenu za vyvezenie jedného kontajnera s odpadom.
5. Pristavovanie kontajnera/ kontajnerov najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa doručenia ( Objednávky) Objednávateľovi, na dobu potrebnú k naloženiu odpadu Dodávateľom. Odvoz kontajnera zabezpečí Dodávateľ ihneď po jeho naplnení odpadom, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
6. Dodávateľ doručí Objednávateľovi doklad o odovzdaní likvidovaného odpadu ( s uvedením názvu výpravy, uvedeného v Objednávke) na skládku do 3 dní odo dňa odvozu od Objednávateľa. Poskytnutie služby podľa Rámcovej dohody bude protokolárne potvrdené zodpovednými osobami zmluvných strán.
7. Dodávateľ musí mať oprávnenie podnikať v oblasti nakladania s odpadmi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mliekarenská 6, Bratislava,SND, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 položky

3 420,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.06.2021 09:03

29.06.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.06.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 477
 28
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.06.2021 13:55 - Vstupná ponuka 3 420,00 € Cena s DPH
28.06.2021 20:40 - Najvýhodnejšia ponuka 3 418,79 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS