• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2021 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2021 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2021 08:19

Detail zákazky Z202113498

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.06.2021 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2021 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2021 08:19

Základné údaje

Z202113498

OF-237652

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5830786

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobný počítač vrátane príslušenstva

Počítač, klávesnica, myš

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovná stanica
Funkcia
Pre spracovávanie informácií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
CPU + chladič 6-jadrový procesor, ktorý v Passmark dosiahne priemerné skóre aspoň 15752 bodov, Socket: AM4, Cache procesora 8 MB
Základná doska: Socket AM4
grafická karta grafický karta ktorá v Passmark dosiahne priemerné skóre aspoň 6969 bodov s 4GB RAM, 1× HDMI 2.0 1× DVI
RAM 16 GB DDR4, 3 200 MHz
SSD 512 GB M.2 SSD
LAN Ethernet LAN 10/100/1000Bezdrôtová WiFi karta 802.11a/b/g/n/ac (1x1) s Bluetooth 4.2
Príslušenstvo klávesnica + myš, Čítačka pamäťových kariet Secure Digital (SD, SDHC, SDXC)
Skriňa Mini Tower
OS Windows 10 Home
Výstupy: 2× USB 3.1 Gen 2; 2× USB 3.1 Gen 1; 4× USB 2.0; 1× kombinovaný port pre slúchadlá/mikrofón; 1× zvukový vstup (line in); 1× zvukový výstup (line out); 1× RJ-45 (LAN)
Rozširujúce sloty 1× PCI Express x16 (3.0); 1× PCIe x1 (2.0); 1× M.2 2230 (obsadený - WiFi karta); 1× M.2 2280 pre SSD disk (obsadený)
Zdroj 350W s tichým ventilátorom, účinnosť 90%
Požadované parametre spĺňa napr.: HP Desktop M01-F1004nc (281K1EA#BCM)
Maximálna cena 633,43 Eur bez DPH za ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa
Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru
Objednávateľ požaduje, aby faktúra  obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH,  sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa pretrhne a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, fakulta FEIT, katedra KEEP, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

06.07.2021 08:00 — 20.07.2021 13:00

22,00 ks

13 935,46

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.06.2021 08:11

01.07.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 385
 131
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.06.2021 08:21 - Vstupná ponuka 13 935,00 € Cena bez DPH
28.06.2021 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka 13 934,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS