31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
31710549
STAPRO SLOVENSKO s.r.o.
Hroncova 3, Košice, 04001, SVK
Modul pre overovanie pravosti liekov
softvér, modul, overovanie, verifikácia, nemocničný informačný systém,
Tovar
1. Modul pre overovanie pravosti liekov
|
|
---|---|
Funkcia |
Modul pre overovanie pravosti liekov a ich deaktivácie pre Nemocničný informačný systém (NIS) Medea v zmysle Smernice 2011/62/EU a delegovaného nariadenia 2016/161. |
Overovanie a deaktivácia (vyradenie z distribučného obehu) liekov vyrobených po dátume 9.2.2019 a liekov označených QR kódom na krabičke. |
Deaktivácia (vyradenie) v nemocniciach môže prebiehať v troch úrovniach, resp. procesoch: a) príjem do ústavnej lekárne, b) preskladnenie alebo výdaj na klinický sklad, c) výdaj do spotreby |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
V súlade s platnými predpismi overiť bezpečnostné prvky a deaktivovať špecifický identifikátor lieku pripojením sa do registračného systému prostredníctvom načítania 2D kódov z druhotných obalov liekov | ( smernica 2011/62/EU a delegovaného nariadenia 2016/161) |
Evidovať všetky operácie s baleniami liekov v súvislosti s overovaním ich pravosti | áno |
Evidovať incidenty pri overovaní | áno |
V evidencii úkonov s baleniami pri OPL filtrovať chyby, upozornenia z komunikácie s registračným systémom a taktiež doklady, kde evidencia nie je úplná (obsah dokladu nezodpovedá načítaným kódom) | áno |
Overovanie a deaktiváciu vykonávať načítaním 2D kódu skenovacím zariadením-čítačkou priamo vo väzbe na zvolený doklad liekovej logistiky | áno |
Konfiguračne musí byť možné zvoliť overovanie na ľubovoľnom centrálnom alebo klinickom sklade nemocnice | áno |
Konfigurovať musí byť tiež možné voľbu procesu overovania na vstupe a deaktivácie na výstupe, alebo overenie vrátane deaktivácie na vstupe v jednom kroku. | áno |
Možná musí byť aj voľba typov dokladov, pri ktorých sa overovanie bude vykonávať | áno |
Overenie balení je v nevyhnutných prípadoch možné vykonať kedykoľvek aj bez väzby na doklad liekovej logistiky | áno |
V nevyhnutných prípadoch musí byť možné bez väzby na doklad vykonať deaktiváciu, reaktiváciu a blokovanie balenia | áno |
Aplikácia musí podporovať používanie onlinne čítačiek (USB, bluetooth), napr. SYMBOL LI4278, ale aj offline čítačiek (terminálové, napr. CipherLab CPT-8001C CCD) | áno |
Povinnosť overovať lieky „musí strážiť“ aplikácia prostredníctvom importovaného „black listu“ z databázy liekov ŠÚKLu. | áno |
Konfiguračne nastavovať komunikačné endpointy verifikačného systému | áno |
Musí umožňovať automatickú obnovu komunikačných certifikátov po uplynutí ich platnosti | áno |
Modul musí byť plne dátovo a funkčne integrovaný s informačným systémom Stapro MEDEA - modul prevádzky nemocničnej lekárne PANAKEA | áno |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri dodávke a vykonávaní služieb a súvisiacich tovarov, ktoré sú predmetom Plnenia a záväzok dodávateľa dodať tovar a vykonať pre objednávateľa služby, ktoré sú predmetom Plnenia za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar a služby, ktoré sú predmetom Plnenia prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. |
Predmetom Plnenia sú služby spojené s integráciou a implementáciou Modulu pre overovanie platnosti liekov v rámci Nemocničných informačných systémov (ďalej len „NIS“) MEDEA nemocníc objednávateľa v Bratislave. |
Dodávka musí obsahovať všetky potrebné položky, služby, softwarové nástroje, softwarové licencie, inštalácie, konfigurácie, projektové riadenia, aktualizácia, zaškolenie zamestnancov objednávateľa v potrebnom rozsahu, dodanie úplnej sprievodnej dokumentácie pre potreby objednávateľa, pre účely využívania modulu užívateľmi, správcami, ako aj pre potrebnú integráciu na iné systémy. |
Podmienkou dodávky je preukázanie zhody, že predmetný Modul je plne kompatibilný s NIS Medea a to najneskôr do piatich dní po uzavretí (vygenerovaní) zmluvy funkcionalitami EKS. |
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je vykonávanie upgrade integračného modulu podľa platnej legislatívy, najmenej po dobu poskytovanej záruky na dodaný predmet Plnenia. Záručná doba na predmet Plnenie v celom rozsahu je dohodnutá po dobu 36 mesiacov od ukončeného plnenia, prevzatia predmetu Plnenia zástupcom objednávateľa a podpísania preberacieho protokolu. |
Cena za Plnenie je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
V dohodnutej cene za predmet Plnenia sú zahrnuté náklady na dopravu do miesta Plnenia, inštalácia, projektové riadenie, softwarové licencie, uvedenie do prevádzky, poučenie a zaškolenie obsluhy v požadovanom rozsahu a pod. vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou predmetu Plnenia. Cena je uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať Plnenie neúplné alebo vadné. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady Plnenia, resp. jeho nesúlad so zmluvou, Plnenie neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Úhrada predmetu zákazky bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov pridelených na tento účel. V prípade neakceptovania procesu obstarania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, resp. ak finančné prostriedky nebudú pridelené, objednávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ najneskoršie do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi: |
a) doklady a dokumenty nevyhnutné na preukázanie zhody, že predmetný Modul je plne kompatibilný s NIS Medea a spĺňa všetky požiadavky na pripojenie k NIS, vrátane súhlasu s poskytnutím užívateľských licencií (ak sa vyžadujú). |
b) podrobný štruktúrovaný rozpočet s konkrétnym návrhom riešenia predmetu Plnenia, |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. - Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa na predmet zákazky uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie dodávateľovi predmetu zákazky. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania v EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
05.07.2021 00:00 — 31.08.2021 23:59
1,00 ks
14 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.06.2021 13:59
28.06.2021 14:00
28.06.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.06.2021 15:40 - Vstupná ponuka | 14 900,00 | € | Cena bez DPH |
23.06.2021 22:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 899,90 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: