• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2021 13:06
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2021 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2021 10:25

Detail zákazky Z202113488

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2021 13:06
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2021 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2021 10:25

Základné údaje

Z202113488

OF-237695

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5828916

Objednávateľ

42026407

Stredná odborná škola, T. Vansovej 32, Prievidza

T. Vansovej 32, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace výrobky-komplet

čistiace výrobky - dezinfekčné prostriedky na WC, podlahu, kúpeľne, handry, prachovky

  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. čistiace výrobky na dezinfekciu a čistenie budov v školách
Funkcia
čistiace výrobky na dezinfekciu a čistenie budov v školách
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
mycia handra vaflová šedá na podlahu 70x60 cm ks 168
mycia handra na podlahu oranžová viskózna, savá 70x60 cm ks 48
mycia handra na podlahu farebná ako švédska utierka 70x60 cm ks 84
švédska utierka 40x40 cm ks 168
sáčky do košov 50x60 cm čierne, pevné ks 168
vrecia veľké na smeti čierne/ pre upratovačky ( balík má cca 24 ks ), pevné bal. 60
mydlo na ruky antibakteriálne ks 84
krém na ruky pre upratovačky, antibakteriálny ks 84
rukavice gumené, veľkosť M ks 84
rukavice jednorázové ako chirurgické bal. 5
tekuté mydlo 5 l / lacnejšia forma ks 168
hubka na riad menšia ( balík má cca 10 ks ) bal. 14
tepovač tekutý na koberce ks 3
saponát na podlahu 5 l bandaska/ lacnejšia verzia ks 84 168
ajax 1 l alebo ekvivalent ks 84
prášok tekutý na umývadlá 500 ml ks 84
sifo 600 g alebo ekvivalent ks 84
jar 750 ml alebo ekvivalent ks 84 100
domestos WC 750 ml alebo ekvivalent ks 84
toaletný papier jednovrstvový 400 útržkov/ lacnejšia verzia ks 2520
sawo WC 1 l alebo ekvivalent ks 168
fixinela 750 ml alebo ekvivalent ks 168
savo spray kúpeľňa 750 ml alebo ekvivalent ks 84
prostriedok na okná 500 ml ks 28
potrviš drevený na palici , stredná veľkosť ks 7
malá lopatka + metlička sada 7
wc kefy, biele umelé / lacná verzia ks 28
smetné koše hnedé umelé /lacná verzia ks 28
pronto, alebo ekvivalent ks 36
utierka , handrička na utieranie počítačov 25x30 cm ks 84
krezosan, sanitol ( dezifekčný prípravok ), alebo ekvivalent ks 168
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, všetkých ostatných nákladov, ktoré vzniknú pri plnení zákazky. Vyloženie tovaru v budove školy.
Na faktúrach požadujeme rozpis cien s DPH aj bez DPH.
Pri tovare, kde je použité slovo ekvivalent, žiadame aby dodávateľ doručil objednávateľovi potvrdenie z autorizovanej štátnej skúšobne v slovenskom jazyku , že ponúknutý tovar je ozaj ekvivalentom uvedeného tovaru.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy. To je dôvod aj na odstúpenie zmluvy.
Objednávateľ sa po skončení aukcie ozve víťaznej firme telefonicky, emailom a dohodne sa o všetkých podrobnostiach, dodávkach...Prosíme o zaslanie rozpisu cien na každú položku tovaru, hneď po uzatvorení zmluvy.
Požadovaný tovar budeme odoberať počas plnenia zmluvy na základe mesačných objednávok. Objednávku Vám zašleme elektronickou formou, včas a následne budeme žiadať dodanie tovaru cca do 5 pracovných dní. Dodanie tovaru v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod. do 13,00 hod.
Tovar v žiadnom prípade neodoberieme napr. na tri mesiace z dôvodu, že nemáme zbytočné priestory kde by sme tovar uskladnili.
Predpokladané množstvo čistiacich výrobkov bude odobrané v čase od augusta 2021 do júla 2022. Vyhradzujeme si právo, že nemusíme odobrať množstvo, ktoré sme zadali do objednávkového formuláru.
Dodávateľ na základe objednávky doručí dodávateľovi tovar spolu s faktúrou. Naša škola uhradí vždy faktúru v čase splatnosti. Zálohy neposkytujeme.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T. Vansovej 32, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

15.07.2021 13:00 — 15.07.2022 13:00

5 068,00 ks

4 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.06.2021 13:06

01.07.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 285
 67
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.06.2021 22:06 - Vstupná ponuka 4 000,00 € Cena s DPH
01.07.2021 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 3 799,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS