• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2021 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    28.06.2021 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2021 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2021 11:05

Detail zákazky Z202113465

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2021 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    28.06.2021 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2021 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2021 11:05

Základné údaje

Z202113465

OF-237679

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5821528

Objednávateľ

00326780

Obec Ždiar

Ždiar 202, Ždiar, 05955, SVK

Dodávateľ

36444618

Brantner Poprad, s.r.o.

Nová 76, Poprad, 058 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a likvidácia odpadu

Odpad, zber odpadu, odpadové hospodárstvo, odvoz odpadu, likvidácia tuhého komunálneho odpadu, komunálny odpad

  • 90511100-3 - Zber tuhého komunálneho odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvoz a likvidácia odpadu
Funkcia
Zber, odvoz, zhodnotenie a zneškodnenie komunálnych odpadov v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Komunálny odpad t/rok 180 200
Objemný odpad t/rok 10 12
Drobný stavebný odpad t/rok 4 5
Biologický rozložiteľný odpad t/rok 5 6
Biologický rozložiteľný kuchynský odpad t/rok 5 10
Nebezpečný odpad zber/rok 2
Elektroodpad zber/rok 2
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 110l a 120l ks/rok 5500 8000
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 1100l ks/rok 100 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Harmonogramu zvozu zmesového komunálneho odpadu 1 krát za dva týždne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zber a odvoz komunálneho odpadu, ktorý sa nedá zhodnotiť na riadenú skládku.
Zneškodnenie odpadu na riadenej skládke odpadu.
Zber zmesového komunálneho odpadu realizovať v čase: od 7:00 hod. do 14:00 hod.
Zabezpečenie upratovania a vyčistenia plôch po vysypaní zberných nádob a kontajnerov.
Odvoz drobného stavebného odpadu realizovať podľa potreby formou veľkoobjemových kontajnerov.
Odvoz biologického rozložiteľného odpadu realizovať podľa potreby formou vriec, ktoré zabezpečí objednávateľ.
Odvoz biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu prostredníctvom 10l vedierok z domácnosti, 1 krát za dva týždne.
Zabezpečenie zhodnotenia biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu.
Zabezpečenie pristavenia a odvozu veľkoobjemových kontajnerov na zber objemného odpadu 2x ročne na miesta, ktoré určí objednávateľ, v predpokladanom počte 10 ks ročne.
Zber nebezpečného odpadu realizovať prostredníctvom pristavenia špeciálneho zberného kontajnera určeného na zber nebezpečných odpadov z komunálnych odpadov v predpokladanom termíne jar a jeseň.
Zber elektroodpadu realizovať v predpokladanom termíne jar a jeseň. Predpokladané množstvo odpadu 200135 a 200136 cca 2 tony ročne.
Vykonávanie zberu triedeného odpadu - plasty, kovy, VKM, papier, sklo umiestnených vo vreciach prípadne v nádobách. Zber bude vykonávaný v zmysle uzatvorenej zmluvy s príslušnou OZV.
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo odpadu za nezáväzné, určené priemerom za dlhšie časové obdobie. Počas realizácie služby môže dôjsť k nárastu alebo úbytku množstva odpadov.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, počas poskytovania služieb, dodržanie noriem a technických postupov, požiadaviek na ochranu bezpečnosti pri nakladaní a likvidácii odpadov a dodržiavanie pravidiel bezpečnosti práce podľa platnej legislatívy.
Objednávateľ vyžaduje od dodávateľa vykonávať zber zmesového komunálneho odpadu špeciálnym zberovým vozidlom.
Vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, požiarnym a iným problémom, ku škode na majetku alebo poškodeniu životného prostredia, postupovať pri plnení zmluvy s odbornou starostlivosťou.
Umiestniť zberné nádoby po ich vyprázdnení späť na zberné alebo zvozové stanovište.
Objednávateľ je povinný poskytnúť dodávateľovi služby potrebnú súčinnosť podaním potrebných informácií k realizácií plnenia z tejto zmluvy.
Uskutočniť náhradný vývoz odpadu najneskôr do 24 hodín, ak nebolo možné dodržať dohodnutý harmonogram vývozu zo závažných dôvodov /napr. poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod./.
Fakturácia bude vykonaná v mesačnej periodicite, v štruktúre podľa množstva a rozsahu poskytnutých služieb.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej riadneho doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ služby je povinný predložiť doklad o množstve odpadu /vážny lístok/ a záznam o prevádzke motorového vozidla objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou. Sprievodný list nebezpečných odpadov je dodávateľ povinný doručiť bezodkladne po uskutočnení vývozu odpadov.
Dodávateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek s rozčlenením na cenu s DPH a bez DPH.
Dodávateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť oprávnenie poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi Certifikáty kvality a environmentálneho manažérstva, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem ISO 9001 a ISO 14001.
Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ požaduje spracovanie a predloženie harmonogramu zberu odpadov v lehote do 5 pracovných dní od dňa uzatvorenia zmluvy.
Cena za zber a zneškodnenie odpadov nezahŕňa poplatky v zmysle zákona č. 329/2018 Z.z. o poplatkoch za uloženie odpadov a o zmene a doplnení zákona č. 587/2004 Z.z. o environmentálnom fonde a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán,
- výpoveďou s výpovednou lehotou 2 mesiace. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej strany doručená
Zmluva sa uzatvára na 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ždiar 202, Ždiar, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

01.07.2021 10:12 — 03.06.2025 10:11

1,00 ks

191 136,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.06.2021 10:13

28.06.2021 10:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.06.2021 10:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 241
 14
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.06.2021 08:33 - Vstupná ponuka 191 136,00 € Cena s DPH
28.06.2021 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 191 134,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS