00326780
Obec Ždiar
Ždiar 202, Ždiar, 05955, SVK
36444618
Brantner Poprad, s.r.o.
Nová 76, Poprad, 058 01, SVK
Odvoz a likvidácia odpadu
Odpad, zber odpadu, odpadové hospodárstvo, odvoz odpadu, likvidácia tuhého komunálneho odpadu, komunálny odpad
Služba
1. Odvoz a likvidácia odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber, odvoz, zhodnotenie a zneškodnenie komunálnych odpadov v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Komunálny odpad | t/rok | 180 | 200 | |
Objemný odpad | t/rok | 10 | 12 | |
Drobný stavebný odpad | t/rok | 4 | 5 | |
Biologický rozložiteľný odpad | t/rok | 5 | 6 | |
Biologický rozložiteľný kuchynský odpad | t/rok | 5 | 10 | |
Nebezpečný odpad | zber/rok | 2 | ||
Elektroodpad | zber/rok | 2 | ||
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 110l a 120l | ks/rok | 5500 | 8000 | |
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 1100l | ks/rok | 100 | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Harmonogramu zvozu zmesového komunálneho odpadu | 1 krát za dva týždne |
Názov |
Zber a odvoz komunálneho odpadu, ktorý sa nedá zhodnotiť na riadenú skládku. |
Zneškodnenie odpadu na riadenej skládke odpadu. |
Zber zmesového komunálneho odpadu realizovať v čase: od 7:00 hod. do 14:00 hod. |
Zabezpečenie upratovania a vyčistenia plôch po vysypaní zberných nádob a kontajnerov. |
Odvoz drobného stavebného odpadu realizovať podľa potreby formou veľkoobjemových kontajnerov. |
Odvoz biologického rozložiteľného odpadu realizovať podľa potreby formou vriec, ktoré zabezpečí objednávateľ. |
Odvoz biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu prostredníctvom 10l vedierok z domácnosti, 1 krát za dva týždne. |
Zabezpečenie zhodnotenia biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu. |
Zabezpečenie pristavenia a odvozu veľkoobjemových kontajnerov na zber objemného odpadu 2x ročne na miesta, ktoré určí objednávateľ, v predpokladanom počte 10 ks ročne. |
Zber nebezpečného odpadu realizovať prostredníctvom pristavenia špeciálneho zberného kontajnera určeného na zber nebezpečných odpadov z komunálnych odpadov v predpokladanom termíne jar a jeseň. |
Zber elektroodpadu realizovať v predpokladanom termíne jar a jeseň. Predpokladané množstvo odpadu 200135 a 200136 cca 2 tony ročne. |
Vykonávanie zberu triedeného odpadu - plasty, kovy, VKM, papier, sklo umiestnených vo vreciach prípadne v nádobách. Zber bude vykonávaný v zmysle uzatvorenej zmluvy s príslušnou OZV. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo odpadu za nezáväzné, určené priemerom za dlhšie časové obdobie. Počas realizácie služby môže dôjsť k nárastu alebo úbytku množstva odpadov. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, počas poskytovania služieb, dodržanie noriem a technických postupov, požiadaviek na ochranu bezpečnosti pri nakladaní a likvidácii odpadov a dodržiavanie pravidiel bezpečnosti práce podľa platnej legislatívy. |
Objednávateľ vyžaduje od dodávateľa vykonávať zber zmesového komunálneho odpadu špeciálnym zberovým vozidlom. |
Vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, požiarnym a iným problémom, ku škode na majetku alebo poškodeniu životného prostredia, postupovať pri plnení zmluvy s odbornou starostlivosťou. |
Umiestniť zberné nádoby po ich vyprázdnení späť na zberné alebo zvozové stanovište. |
Objednávateľ je povinný poskytnúť dodávateľovi služby potrebnú súčinnosť podaním potrebných informácií k realizácií plnenia z tejto zmluvy. |
Uskutočniť náhradný vývoz odpadu najneskôr do 24 hodín, ak nebolo možné dodržať dohodnutý harmonogram vývozu zo závažných dôvodov /napr. poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod./. |
Fakturácia bude vykonaná v mesačnej periodicite, v štruktúre podľa množstva a rozsahu poskytnutých služieb. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej riadneho doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ služby je povinný predložiť doklad o množstve odpadu /vážny lístok/ a záznam o prevádzke motorového vozidla objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou. Sprievodný list nebezpečných odpadov je dodávateľ povinný doručiť bezodkladne po uskutočnení vývozu odpadov. |
Dodávateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek s rozčlenením na cenu s DPH a bez DPH. |
Dodávateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť oprávnenie poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi Certifikáty kvality a environmentálneho manažérstva, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem ISO 9001 a ISO 14001. |
Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ požaduje spracovanie a predloženie harmonogramu zberu odpadov v lehote do 5 pracovných dní od dňa uzatvorenia zmluvy. |
Cena za zber a zneškodnenie odpadov nezahŕňa poplatky v zmysle zákona č. 329/2018 Z.z. o poplatkoch za uloženie odpadov a o zmene a doplnení zákona č. 587/2004 Z.z. o environmentálnom fonde a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán, |
- výpoveďou s výpovednou lehotou 2 mesiace. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej strany doručená |
Zmluva sa uzatvára na 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti. |
Ždiar 202, Ždiar, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
01.07.2021 10:12 — 03.06.2025 10:11
1,00 ks
191 136,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.06.2021 10:13
28.06.2021 10:15
28.06.2021 10:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.06.2021 08:33 - Vstupná ponuka | 191 136,00 | € | Cena s DPH |
28.06.2021 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 191 134,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: