• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.06.2021 15:27
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2021 10:50

Detail zákazky Z202113409

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.06.2021 15:27
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2021 10:50

Základné údaje

Z202113409

OF-237238

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5826836

Objednávateľ

00166073

Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky

Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK

Dodávateľ

35774720

I.S.D.D. plus, s.r.o.

Trnavská cesta 106, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozšírenie kapacity diskového poľa IBM StorwizeV7000 Gen3

diskové pole, polica, licencie

  • 30234000-8 - Pamäťové médiá
  • 32580000-2 - Dátové zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rozšírenie kapacity diskového poľa IBM StorwizeV7000 Gen3
Funkcia
Dodávka riešenia na rozšírenie kapacity existujúceho diskového poľa IBM StorwizeV7000 Gen3 formou expanznej police, vrátane ceny za hardvérovú podporu, ako aj služieb potrebných na uvedenie celého riešenia do prevádzky. Zákazka musí byť dodaná vrátane všetkých licencií potrebných  na riadne funkčné  užívanie systémov rezortu, ktorých sa riešenie týka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Disková polica - expanzná, kompatibilná s diskovým polom IBM StorwizeV7000 Gen3 (model 724) vrátane diskov, licencií a služieb popísaných v technických vlastnostiach ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je nový, originálny od výrobcu, certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
2. Zariadenia musia spĺňať záručné podmienky výrobcu a musia spĺňať podmienky pre poskytnutie podpory a služieb v súlade s podmienkami výrobcu
3. Pre zamedzenie pochybností predmetom obstarávania nie je repasovaný tovar
4. Zariadenia musia byť dodané s platnými softvérovými licenciami
VLASTNOSTI A POŽADOVANÉ MINIMÁLNE PARAMETRE
PREVEDENIE: Rozširujúca disková polica kompatibilná s diskovým poľom IBM StorwizeV7000 Gen3 (model 724). Elektrické napájanie je redundantné, jednofázové do 250V
VLASTNOSTI: softvér nevyhnutný pre činnosť rozširujúcej diskovej police vrátane automatického tieringu, snapshotov a klonov, replikácie dát, inline kompresie dát, internej virtualizácie, thin provisioningu so softvérovou podporou na 4 roky. Osadená disková kapacita - vybudovaná na min. 8 ks. 15.36TB Flash Drive v RAID 6 s rozložením hot-spare priestoru cez všetky diskové moduly, celé riešenie zaberá max. 2U
ZÁRUKA: minimálne 4 roky s podporou 24x7 s garantovanou opravou do 24 hodín na hardvér
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 5 (piatich) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis ceny  (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) spolu s ich špecifikáciou, preukazujúcou splnenie všetkých požadovaných technických parametrov tovaru, vrátane označenia výrobcu, obchodného mena a typu, potvrdené vyhlásenie výrobcu o zhodne ponúkaného tovaru podľa zákona č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ...
...doklad preukazujúci, že disponuje min. 1 expertom na diskové polia s požadovanou praxou a skúsenosťami min. 3 roky praxe v oblasti osadenia, inštalácie a konfigurácie diskových polí a zároveň min. 2 praktické skúsenosti v príslušnej oblasti a doklad preukazujúci, že dodávateľ je autorizovaným obchodným, prípadne servisným partnerom  výrobcu tovaru, ak takéto partnerstvo nie je možné overiť vo verejne publikovanej webovej databáze partnerov výrobcu pre predaj tovaru na území SR.
2. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dopravu tovaru na miesto plnenia a inštaláciu tovaru (jednotlivých zariadení) v mieste plnenia podľa požiadaviek, ktoré mu Objednávateľ oznámi (špecifikuje) najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
3. V rámci dodávky tovaru, pred jeho prevzatím Objednávateľom, je Dodávateľ povinný umožniť Objednávateľovi vykonať obhliadku tovaru v mieste plnenia, a to v rozsahu umožňujúcom Objednávateľovi posúdiť, či ponúkaný/dodávaný tovar spĺňa parametre uvedené v technickej špecifikácii
4. Ak Dodávateľ neumožní Objednávateľovi vykonať obhliadku v zmysle bodu 3 týchto osobitných požiadaviek na plnenie, alebo ak bude plniť spôsobom neumožňujúcim vykonanie takejto obhliadky, je Objednávateľ oprávnený  odmietnuť prevziať takýto tovar.
5. Požaduje sa dodanie tovaru naraz, v zmluvne dohodnutom množstve, s požadovanými vlastnosťami, v mieste plnenia len v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 16:00 hod., a dodanie tovaru je potrebné avizovať minimálne dva pracovné dni vopred.
6. Počas trvania záručnej doby, ktorá musí byť minimálne v dĺžke 48 mesiacov, je Dodávateľ povinný zabezpečiť rozšírený servis predmetu plnenia (tovaru), ktorý zahŕňa: technickú podporu, diagnostiku a odstraňovanie porúch zariadení v režime 24/7, odstránenie poruchy na mieste inštalácie do 24 hodín. Platnosť a aktuálny stav podpory pre konkrétne sériové číslo zariadenia a platnosti licencií pre konkrétne sériové číslo zariadenia musia byť preukázateľné a overiteľné priamo u výrobcu HW. ...
...Dodávateľ je zároveň povinný zabezpečiť vlastné klientske pracovisko na nahlasovanie servisných požiadaviek v slovenskom jazyku, ktoré je prevádzkované nepretržite v režime 24/7.
7. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho subdodávatelia v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) bod 7. zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 38/2017 Z. z. (ďalej len „zákon č. 315/2016 Z. z."), alebo § 2 ods. 5 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorým v súvislosti s touto zmluvou vznikla povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. (ďalej len "RPVS"), ...
...boli riadne, včas a po celú dobu trvania zmluvy zapísaní do RPVS. S výnimkou prípadov, kedy je zápis subdodávateľa do RPVS podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy v zmysle OPET, sa porušenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety považuje za podstatné porušenie zmluvy. Ak Objednávateľ od zmluvy neodstúpi, má voči Dodávateľovi právo na zmluvnú pokutu vo výške 1 % (jedno percento) z hodnoty zákazky.
8. Ak vzniknú dôvody pre odstúpenie od zmluvy podľa § 15 ods. 1 zákona č. 315/2016 Z. z. a k odstúpeniu od zmluvy Objednávateľom nedôjde, má Objednávateľ právo na zmluvnú pokutu od Dodávateľa vo výške 5 % (päť percent) z hodnoty zákazky.
9. Za podstatné porušenie zmluvy, pri ktorom je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť, sa považuje dodávka tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu v súlade s bodom 1. týchto osobitných požiadaviek na plnenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Račianska 71, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.07.2021 12:00 — 30.07.2021 12:00

1,00 celok

165 759,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.06.2021 15:27

30.06.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.06.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 501
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.06.2021 14:01 - Vstupná ponuka 164 988,00 € Cena s DPH
29.06.2021 14:01 - Najvýhodnejšia ponuka 164 988,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS